Bizonyára sokan elgondolkodtak már rajta, hogy vajon miért bonyolódik a világunk ennyire? Miért szeretjük magunkat önkínzó módon körülvenni egyre bonyolultabb társadalmi rendszerekkel, ez valami mazochizmus nálunk, vagy mi? Miért van az, hogy ha kialakul mondjuk egy új társadalmi igény, akkor arra a lehető legbonyolultabb válasz születik meg az emberiség keretein belül (?). Sőt, az általános kép épp nem az, hogy ez a mi igényünk miatt alakulna ki, hanem sokkal inkább ránk erőltetik. Tehát miért egyre bonyolultabb, szétforgácsoltabb, és atomizálódott a társadalmunk? Vajon mi lehet ezen folyamatok mögött, mi a mozgatórugó? Nos ezen a gondolatsoron igyekeztünk Shaula doktornővel végigvergődni, amit a szokásos párbeszédes formában közzé is teszek. Figyelem, az anyag nem feltétlenül rövid, ám annál humorosabb (talán)! Az egész onnan indult ki, hogy a hétköznap emberének mennyire elege van már az őt ért hivatali basztatásokból, és hogy mennyire átláthatatlan és életellenes pl. a "mi" adójog-rendszerünk, meg minden más is. Ezt egy kivállalkozónak szerintem nem kell bemutatni, akinek vállalkozása nyitásakor a kezébe nyomnak egy 42. oldalas listát a TEÁOR számokról, hogy "nesze bmeg, válaszd ki melyik tevékenységet akarod nyomni?- és ha nem megy, ne gyere a hivatalba, ez nem a mi dolgunk!". De nem kell ezt bemutatni a bérből és fizetésből élőknek sem...
Előzmény olvasmány, nagyon tanulságos és nagyon együtt érzek a szerzővel:
M.
Olyan érzésem van, mintha a kibontakozni vágyó virágokat kaszálnák el
folyamatosan. A mai egyre tudatosabb világban, a csordaszellemből
kiszabadult, önmagukat kifejezni próbálókat ott fojtja vissza a rendszer
ahol csak éri. De az élet utat tör. Ezek a nav-alkalmazottak se lesznek
mindig, ezek a szabályok is elévülnek egyszer, ez az egész rohadt
rendszer is bedől egyszer, és minél jobban szorítják össze a markukat,
annál többen csúsznak ki az ujjaik közül.
S.
LOL,
édes istenem! Beszarás, ja….És tényleg, az összes ilyen ingyenélő
bürokrata ennyit ért az életből :D A tipikus rosszindulatról már nem is
beszélve. Az
a baj tudod, hogy nekem a nevetés mellé ilyenkor azért simán bejön a
bosszúálló kategória is, kb. mint egy film. Amiben hirtelen Texasba
kerülünk és egy hasonló szituációban teljesen jogszerűen kerülne kezembe a duplacsövű is. :D Azért
úgy azt is megnézném, egyáltalán nem éreznék bűntudatot, meg
spirituális lelkiismeret furdalást. Igenis elégtételt éreznék :P és jól
esne a kis májamnak megnézni az ilyen csicskák arcát egy hasonló
szkenárióban.
De
tény, szarni kell rá. Igazából annyi bajom van csak azzal a bizonyos’
szarok rával’is, hogy azt is akkor lehet könnyedén megtenni, ha a
mindennapi életünk 1-2%-a ilyen. Amikor viszont ez begyűrűzik a 80%-ba,
ráadásul ilyen igazságtalan és gusztustalan módon, akkor nehéz rá
legyinteni, mert akármerre fordulunk, mindenhol szinte hasonlóba futunk
bele. Már nem az az extra eset/kivétel ha ilyet látunk/hallunk, hanem ha
nem…
Párszor
leírtam mostanában a bürokratikus szót, (sokat kellett váratlanul
’ügyintéznünk’ mostanában) és állandóan ö-vel írtam félre, hogy:
bürökratikus :p
A bürök, mint mérgező növény. Rákerestem a neten és tényleg nagyon röhejesen komoly, ami a hatásmechanizmusát illeti:
„A foltos bürök a mediterráneumból származik, de ma már a világon mindenütt előfordul mint mezei gyomnövény.
Fő hatóanyaga a koniin, mely a növény minden részében benne van (friss termésben 2–3%, a mennyiség a száradás során csökken). Hatására először az alsó végtagok bénulnak meg, majd ez felfelé halad, végül teljes öntudat mellett légzésbénulás miatt beáll a halál…A régi Athéni törvénykönyvekben a „bürökpohár” a kiszabható halálbüntetés egyik nemeként szerepelt, Szókratészt ezzel végezték ki. A tüneteket elsőként ekkor írta le Platón…Ezt a mérgező gyomnövényt napjainkban gyógyászati
célra már nem alkalmazzák, mivel kicsi a hatásszélessége (a hatásos és a
halálos dózisa nagyon közel van egymáshoz).”
Hát
totál. Azt hiszem erre mondják azt: Ez beletrafált. Kb. ennyi ’haszna’
van a büro(ö)kratizmusnak és a működése, hatása is kb. ilyen…Mindez
persze a közszférában, a „köz-ért”. Mindenhol, mindenben ott van, ellehetetleníti a mozgást, idővel a lélegzést (létezést) is, halálos az áramlásra,
az újításra és veszélyes alkalmazni, mert a hasznos és kifejezetten
káros mechanizmusa egy nagyon vékony pengeélre van kenve. Arról már nem
is beszélve, hogy milyen alkalmatlan kezekben van ez a kés általában….”
M.
Ez a fellelt bürok-bürök párhuzam nagyon tetszett, hihetetlen milyen
kanyargós és egyszerre mindig friss tud maradni ez az Élet nevű sztori.
:)
S.
Igen,
egyetértek azzal amit írtál, aki sokat markol ugye keveset fog, aki a
mindent akarja a kezébe szorítani a végén a semmit fogja markolni. Csakhát….”majd
egyszer elévül, majd egyszer bedől”, stb. Nekem elegem van az „egyszer
majd-okból”. Már dédnagyanyámat is ezzel kábították és valszeg az ő
felmenőit is. Ez így soha nem ér véget. Én nem akarom, hogy majd a
gyerekeimnek vagy az unokáimnak legyen jó. MOST és ITT legyen jó és nem
majd egyszer, valahol valakiknek a távoli jövőben. Eleget tettünk azért,
hogy most és itt legyen jó. De ha nem is jó vagy tökéletes, minimum emberhez méltó.
Mintha az ilyen kijelentések mögött mindig ott lappangana a „csak még egy kicsit bírd ki”, „csak még egy kicsit légy türelemmel”, „csak még ezt viseld el…van ott még 15. réteg bőr is” érzet. Nem! Itt a vége, kész. Nekem semmi kedvem tovább nyújtani a szart, mint valami éteri rétestészta, mindenféle spiri- és transzdencens magyarázatokkal, meg magyarságtudattal megtámogatva. Van áldozathozatal és van szenvedés, és oka is van természetesen, de azért ne emeljük már piedesztára és kreáljunk belőle vallást se. Igen, teher alatt nő a pálma, de az a saját termésének az arányos súlya legyen és ne egy baszom nagy szikla legyen egy 50centis növénykén. Mert attól nem megerősödik, hanem belepusztul. Tudjunk már különbséget tenni. Élni jöttem ide és nem egy élethossznyi erőltetett menetben túlélni.
Ez
ugyanaz, mint amikor azzal jönnek, hogy de hát Jézus is azt mondta a
kereszten: Bocsáss meg nekik, Uram, nem tudják mit cselekszenek! És tényleg, tényleg nem tudják. És ugyan már MITŐL fogják tudni, ha mindig, minden meg van bocsátva, hm?? Hozzáteszem
nem hiszek sem a bűnben, sem a megbocsátásban ilyenformán. Mert tény, a
tudatlanság nem bűn. Ráadásul a legtöbb, bűnnek kikiáltott dolog sem az
egyáltalán, hanem csak szimpla tudatlanság szintén. Valamint ha nincs
bűn, akkor megbocsátani sincs mit. (legalábbis én így gondolom most) De..:P De attól, hogy a tudatlanság nem bűn, meddig lesz ez még kimondva - kimondatlanul állandó kifogásként
használva?! Hol a határ? Mi az a pont, ahol egy kurva nagy Stoptábla
alá az lesz írva: - Kedves emberek, eddig fogadtuk el a tudatlanságot
mint „felmentő körülmény”, de ennek itt és most vége. A tudatosság nem
ismerete nem mentesít annak be nem tartása alól. :DD
Ezen a szinten más a törvény és nem vak, kapzsi, követelőző kis emberek hozzák őket.
Persze
tudom, most erre az irományomra is mondhatnák mások, na tessék, ez is
milyen egós, türelmetlen, önös, stb. Nem érdekel már ez sem. Legyen
türelmes az, akinek még van belőle, az enyém elfogyott. :D És nem akarok
„utat törni”, törtem eleget. Törje most már az, aki kettőt nem lépett
még önállóan életében. Én sétálni szeretnék, kényelmesen, nézelődve, madárcsicsergést hallgatva…
M.
Ha azt hiszed, hogy csak Te küzdesz "ezekkel", akkor
nagyon tévedsz. :) Álljon itt egy rövidke részlet a munkám egy kis
szeletéről:
"Az ajánlattevőnek a 310/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 2-8, 10-11. §-ai szerint kell igazolnia, hogy nem tartozik a kizáró okok hatálya alá illetve a Kbt.58. § (3) bekezdése szerint szükséges igazolni, hogy a szerződés teljesítéséhez nem vesz igénybe a Kbt. 56. § (1) bekezdése szerinti kizáró okok hatálya alá eső alvállalkozót, valamint az általa alkalmasság igazolására igénybe vett más szervezet(ek) sem tartozik/tartoznak a Kbt. 56. § (1) bekezdés szerinti kizáró okok hatálya alá. A kizáró okok igazolása körében az ajánlattevők kötelesek figyelembe venni a Közbeszerzési Hatóság útmutatóját a közbeszerzésekről szóló 2011. évi CVIII. törvény 56-57. §-ában, valamint a közbeszerzési eljárásokban az alkalmasság és kizáró okok igazolásának, valamint a közbeszerzési műszaki leírás meghatározásának módjáról szóló 310/2011. (XII.23.) Korm. rendelet 2-3. §-ában hivatkozott igazolásokról, nyilatkozatokról, nyilvántartásokról és adatokról a Magyarországon letelepedett gazdasági szereplők vonatkozásában (Közbeszerzési Értesítő 2014. évi 57. szám, 2014. 05. 16.), valamint az Európai Unióban és az Európai Gazdasági Térségben letelepedett gazdasági szereplők vonatkozásában (Közbeszerzési Értesítő 2012. évi 61. szám, 2012.06.01.)
Az ajánlattevőnek továbbá a 310/2011. (XII.23.) Korm. rendelet 7. §-ának megfelelően folyamatban lévő változásbejegyzési eljárás esetében, az ajánlathoz csatolni kell a cégbírósághoz benyújtott változásbejegyzési kérelmet és az annak érkezéséről a cégbíróság által megküldött igazolást."
Na ezen igazodj ki pubi! És ez csak egy nagyon kis része! Mérnök-ésszel felfoghatatlan. De megkockáztatom ezeket NEM EMBEREK írják! Ember nem baszna ki magával ennyire...
Szóval akárhogy is esetleg ellenkezik a realitás-érzékeddel, szerintem ezeket nem emberi intelligencia kényszeríti rá az emberiségre. Már a jogászok sem látják át igazán a "saját" művüket. Persze hogy nem, mert nem a sajátjuk.
Néha megkérdezem magamtól, nem-e lenne jobb Mari néni csirkepörkölt-főző tudományánál több dologgal nem foglalkozni... :))
"Az ajánlattevőnek a 310/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 2-8, 10-11. §-ai szerint kell igazolnia, hogy nem tartozik a kizáró okok hatálya alá illetve a Kbt.58. § (3) bekezdése szerint szükséges igazolni, hogy a szerződés teljesítéséhez nem vesz igénybe a Kbt. 56. § (1) bekezdése szerinti kizáró okok hatálya alá eső alvállalkozót, valamint az általa alkalmasság igazolására igénybe vett más szervezet(ek) sem tartozik/tartoznak a Kbt. 56. § (1) bekezdés szerinti kizáró okok hatálya alá. A kizáró okok igazolása körében az ajánlattevők kötelesek figyelembe venni a Közbeszerzési Hatóság útmutatóját a közbeszerzésekről szóló 2011. évi CVIII. törvény 56-57. §-ában, valamint a közbeszerzési eljárásokban az alkalmasság és kizáró okok igazolásának, valamint a közbeszerzési műszaki leírás meghatározásának módjáról szóló 310/2011. (XII.23.) Korm. rendelet 2-3. §-ában hivatkozott igazolásokról, nyilatkozatokról, nyilvántartásokról és adatokról a Magyarországon letelepedett gazdasági szereplők vonatkozásában (Közbeszerzési Értesítő 2014. évi 57. szám, 2014. 05. 16.), valamint az Európai Unióban és az Európai Gazdasági Térségben letelepedett gazdasági szereplők vonatkozásában (Közbeszerzési Értesítő 2012. évi 61. szám, 2012.06.01.)
Az ajánlattevőnek továbbá a 310/2011. (XII.23.) Korm. rendelet 7. §-ának megfelelően folyamatban lévő változásbejegyzési eljárás esetében, az ajánlathoz csatolni kell a cégbírósághoz benyújtott változásbejegyzési kérelmet és az annak érkezéséről a cégbíróság által megküldött igazolást."
Na ezen igazodj ki pubi! És ez csak egy nagyon kis része! Mérnök-ésszel felfoghatatlan. De megkockáztatom ezeket NEM EMBEREK írják! Ember nem baszna ki magával ennyire...
Szóval akárhogy is esetleg ellenkezik a realitás-érzékeddel, szerintem ezeket nem emberi intelligencia kényszeríti rá az emberiségre. Már a jogászok sem látják át igazán a "saját" művüket. Persze hogy nem, mert nem a sajátjuk.
Néha megkérdezem magamtól, nem-e lenne jobb Mari néni csirkepörkölt-főző tudományánál több dologgal nem foglalkozni... :))
És most - a szellemi maszturbáció és önkínzás jegyében - küldök még egy részletet aktuális munkám értelmezendő fejezeteiből:
"(3) Az (1) bekezdés szerinti eljárások eredményeként kötött szerződésben a közszféra szervezet kedvezményezett köteles kikötni az (1) bekezdés szerinti eljárások eredményeként kötött szerződés elszámolható összegének 10%-a és az igényelt szállítói előleg különbözetére jutó támogatás összegének megfelelő mértékű, a Kormány európai uniós források felhasználásával kapcsolatos irányító hatósági feladatok ellátására kijelölt tagja javára szóló, a Kbt. 126. § (6) bekezdése szerinti biztosíték-nyújtás kötelezettségét. A gazdasági társaság vagy nonprofit szervezet szállító cégjegyzésre jogosult vezető tisztségviselőjének vagy legalább 50%-os közvetlen tulajdonrésszel rendelkező tulajdonosának, vagy együttesen legalább 50%-os közvetlen tulajdonrésszel rendelkező természetes személy tulajdonosainak kezességvállalása, vagy garanciaszervezet által vállalt kezesség, valamint az Áht. 92. § (1) bekezdése szerinti állami kezesség is elfogadható a szállítói előleg biztosítékaként."
Van ám rövidebb is, de nem kevésbé érthetetlen és anál (!) ütősebb:
"Az előleg visszafizetési biztosíték igénybevételével kapcsolatban a Vállalkozó a 4/2011. (I.28.) Kormányrendelet 57/A. § (3) bekezdése alapján a jelen szerződés elszámolható összegének 10%-a erejéig mentesül a biztosítéknyújtás kötelezettsége alól."
Ne mondd nekem, hogy ezek emberek!!! :))) És ne gyere nekem azzal, hogy ez mind belőlem indul ki, és valahol ennek a bonyolításnak is megvan a tükörképe/forrása bennem, vakker! :)
S.
lol, szellemi maszturbáció és önkínzás jegyében.
Amúgy, pont erről írogatok, hogy egyáltalán nem gondolom, hogy ezekkel
csak én küzdök, sőt pontosan, egyáltalán nem gondolom azt sem, hogy ezt
Te (mi) teremtjük magunknak kizárólag! (ezért írtam a zeneszám
kommentjébe is, hogy nem akarom eljátszani/megjátszani azt, hogy „én”
rendezek, mert ki akarna ilyen beteges szart teremteni magának? :P )
Éppen
ezért háborít fel, mert teljesen beteges és életellenes. És egyetértek,
ezeket tuti, hogy nem emberek írják, hanem már jól programozott
biorobotok, de én nem tudom megmondani, hogy ki az aki/ami ’súg’ nekik,
vagy diktál ilyeneket. Elfogadom, hogy az lehet egy nem emberi
intelligencia, de igazából tök mindegy, mert ettől eltekintve azért
„emberi edény” az, amit ilyen beteges dolgokkal tudnak megtölteni, nem?
Van hozzá egy – valljuk be – elég széles és átfogó befogadó közeg, ami azért ezt hagyja. Hogy azért-e, mert nem tud jobbat, szebbet, kreatívabbat, stb, stb. az passz. Mint a „keltetőgépek” valahol, igen. Kakukk-társadalom.
(hehe, mondjuk ez érdekes, az egyik kedvenc könyvemben, a Korbácsban, a látólények pont az embereket hívják így: kakukknak :P)
Ellenben
azt sem gondolom, hogy erre az lenne a megoldás (mint másik véglet),
hogy akkor megerőszakoljuk a saját érzéseinket egy olyan spiri-ideológia
nevében, ami azt mondja, hogy egy felemelkedett létezőt ez nem érint,
meg nem dühöng soha, bla-bla-bla. Vagy kivonulunk remeteként az erdőbe
és ott nyomorgunk, mert mi már mennyire kívül vagyunk ezen. Kívül
lennénk az tény, csak mire mennénk vele? Ugyanúgy a napi megélhetésért
„küzdenénk”, csak más módon, más kihívásokkal. Abba
most nem megyek bele, hogy ez még csak nem is igazán a pénzről, meg a
lehúzkodásról szól, hanem az energiaszerzésről, mert amíg te is ilyen
értelmetlen faszságokat kényszerülsz olvasni, addig sem tudod valami
alkotó, értelmes dologra fordítani az energiáidat, stb. ezt te is látod.
Valójában
arra próbáltam csak rávilágítani, hogy számomra még mindig sokkal
őszintébb az ha valaki bevallja, hogy ez meg ez igenis felháborította,
mert igazságtalan, beteges, akármi és felvállalja az ehhez fűződő
érzelmeit (és ez olyan dolog, amiből már lehet lépni valamerre !),
semmint az, aki mondjuk állandóan ezen világ illúzió voltáról
értekezik/írogat miközben ugyanúgy a részét képezi és nem mer kilépni
belőle, mert azért baromira tart egy ilyen kardinális lépés következményeitől.
Vagyis ugyanúgy hat rá,
ezért ugyanúgy valóság számára (még ha be nem vallottan is), miközben
az ellenkezőjét hangoztatja, mantrázza magának és másoknak is. És
szerintem ez utóbbiból sokkal nehezebb továbblépni, mert ’tagadja’ azt,
amit valójában megél/érez/tapasztal, mindezt általában azért, mert nem
összeegyeztethető azzal az idealizált (és általában jövőbeli :p)
énképpel, amire vágyik. (és
amivel önmagában semmi gond nincs, a törekvés szép dolog, csak valahogy
ez így pont elfátyolozza azt a jelent – egy lehetséges jövő – leplével,
amit ha csak tisztán elfogadna, mint jelen, akkor átláthatná a maga
valójában. )
Na ezt nem sikerült jól megfogalmaznom, mindegy. :P
M.
És most - félretéve az
érzelmekkel kapcsolatos részt, amivel egyébként egyetértek, és amit
magyarként különösen nehéz félretenni, de most mégis kénytelenek leszünk
- jó lenne megfejteni, hogy mire megy ki ez az egész. Az első dühös reakciót követően próbáljuk meg hideg fejjel végiggondolni, hogy ez az egész folyamat miért van. Az
csak egy dolog, hogy mondjuk nem emberek találják ki ezt az egész
rendszert, és még az is hagyján, hogy az ő céljaikba ez hogy illeszkedik
bele - engem az érdekel, hogy a legnagyobb célba hogyan illeszkedik
bele. Jó, talán ez most nagyképűség elkezdeni még csak agyalás szinten
is, hiszen ha nem értjük mi miért történik közvetlenül a fejünk felett,
akkor hogyan érthetnénk, hogy azok feje felett miféle mozgatórugók
vannak. De azért én mégis megpróbálnék átlépni a fejünk felett, és
madártávlatból megnézni mi a lófasz történik itt ezen a bolygón.
Először a tünetek: legegyszerűbben és leghihetőbben úgy tudnám megfogalmazni, hogy szétaprózódás folyik - az élet minden területén. Atomizálódás, felszeletelődés, "specializálódás", egyre mélyebb és mélyebb, részletesebb és részletesebb rétegeibe tagozódik a társadalmi élet minden szegmense. Csak néhány példa:
A jog világa ugye, döbbenetes mennyire bonyolódik, szinte napról napra, egyre több törvény, rendelet, szabályozás, egy Ptk.s jogász sokszor semmit nem tud a Btk-ról, egy közbeszerzéses ügyvéd nem feltétlenül ért más területekhez, mert mivel minden nap változik a jogi környezet.
Adózás, vállalkozósdi: hát ezt talán nem is kell bemutatni, kb. mindenki vállalkozó, vagy van rokona- ismerőse aki vállalkozik, így mindenki saját bőrén tapasztalja az egyre durvább átláthatatlanságot, komplexitást, és konkrét szívatást, ami a rendszer része.
Élelmiszer-ipar=vegyipar: fel se lehetne sorolni mi mindenből készítenek már "ennivalót". Tök mindegy milyen műanyagokból van, a lényeg hogy vedd meg. Nem számít, ha a boltból kifele jövet kidobod, vagy odaadod a kutyádnak, a lényeg, hogy vedd meg. Csak fenntartsd ezt a beteg rendszert. Az atomizálódás itt is megfigyelhető, elképesztően sok anyaggal dolgoznak már, talán nincs is olyan elem a földön amit még nem kóstoltunk meg ilyen vagy olyan formában...
Kultúra világa: egyre több és több a zene, film, sorozat, művész, stb. a minőség helyett mennyiség, ugye. Minőség helyett mennyiség ugyebár...
Lehetne még sorolni, de talán érthető mire akarok kilyukadni: globális atomizálódás folyik, mintha az egész létünk szét akarna foszlani minél apróbb darabokra. A fejünk felett lévőknek tehát lehet ez célja: minél kevesebb értelmet lássunk benne, minél kevésbé lássuk át az egészet generálban.
De mi lehet az ennél magasabb szintű célja ennek az egésznek?
Nekem van ötletem, de még nem tudom megfogalmazni. :)
Először a tünetek: legegyszerűbben és leghihetőbben úgy tudnám megfogalmazni, hogy szétaprózódás folyik - az élet minden területén. Atomizálódás, felszeletelődés, "specializálódás", egyre mélyebb és mélyebb, részletesebb és részletesebb rétegeibe tagozódik a társadalmi élet minden szegmense. Csak néhány példa:
A jog világa ugye, döbbenetes mennyire bonyolódik, szinte napról napra, egyre több törvény, rendelet, szabályozás, egy Ptk.s jogász sokszor semmit nem tud a Btk-ról, egy közbeszerzéses ügyvéd nem feltétlenül ért más területekhez, mert mivel minden nap változik a jogi környezet.
Adózás, vállalkozósdi: hát ezt talán nem is kell bemutatni, kb. mindenki vállalkozó, vagy van rokona- ismerőse aki vállalkozik, így mindenki saját bőrén tapasztalja az egyre durvább átláthatatlanságot, komplexitást, és konkrét szívatást, ami a rendszer része.
Élelmiszer-ipar=vegyipar: fel se lehetne sorolni mi mindenből készítenek már "ennivalót". Tök mindegy milyen műanyagokból van, a lényeg hogy vedd meg. Nem számít, ha a boltból kifele jövet kidobod, vagy odaadod a kutyádnak, a lényeg, hogy vedd meg. Csak fenntartsd ezt a beteg rendszert. Az atomizálódás itt is megfigyelhető, elképesztően sok anyaggal dolgoznak már, talán nincs is olyan elem a földön amit még nem kóstoltunk meg ilyen vagy olyan formában...
Kultúra világa: egyre több és több a zene, film, sorozat, művész, stb. a minőség helyett mennyiség, ugye. Minőség helyett mennyiség ugyebár...
Lehetne még sorolni, de talán érthető mire akarok kilyukadni: globális atomizálódás folyik, mintha az egész létünk szét akarna foszlani minél apróbb darabokra. A fejünk felett lévőknek tehát lehet ez célja: minél kevesebb értelmet lássunk benne, minél kevésbé lássuk át az egészet generálban.
De mi lehet az ennél magasabb szintű célja ennek az egésznek?
Nekem van ötletem, de még nem tudom megfogalmazni. :)
S.
Én is szeretem madártávlatból megnézni a dolgokat,
sőt kifejezetten jónak tartom magam az elvonatkoztatásban és a ’nagyobb
minta’ megnézésében, ezzel nincsen semmi baj. Csak talán azt látom, hogy
te is egy olyan nézőpontból akarsz átfogó következtetésekre jutni,
ahonnan képtelenség. J
Ráadásul ha már folyamat, akkor emberi élethosszban nézve csak nagyon
önkényes és apró szeletekre lehet szabdalni az örök körforgást, nem? Ha te eónok emlékezetével és rálátásával rendelkeznél ez tuti könnyebb dolog lenne.
Mi az hogy legnagyobb cél? Mit keresel? A végső választ? A legnagyobb célt? AZ Igazságot? Mi az? Abszolútumokat akarsz relatív kategóriákba belegyömöszölni? Miért kint keresed a miértekre a választ?
Ha
most csak a játék kedvéért tételezzük fel, melletted teremne egy
„isteni lény” és az összes kérdésedre választ kapnál, akkor minden meg
is oldódna? Ha tudnád, hogy a „háttérhatalmi elit” mit miért csinál és
mi a célja vele, akkor te vagy én akár, mint kis porszemek a szélben mit
tudnánk tenni ellene? (akár annak ellenére hogy „mindent” tudnánk?
Lehet,
hogy pont azért „kúszunk-mászunk” a Földön, mert láttuk már
madártávlatból, csak kurvára nem tudtunk értelmezni belőle semmit. Aztán
jó leküldtek, hogy megtanulhassuk. :P (persze most csak vicceskedek)
Ezerféle
oka lehet és nekem olyan mintha te külső információk tömkelege alapján
akarnál összegyúrni egy valós magyarázatot, magadnak. Keresd meg azt
belül, ami neked válasz jelenleg. Szerintem vannak amikor a miértek jobban bezárnak, mint amennyire megszabadítanak abból, amiből a ’hogyan’
csak szimplán kivezet. Aztán amikor ’kint’ vagyok, elég csak egy
pillantást vetni visszafelé vagy lefelé és a miértek maguktól
megválaszolódnak…
Feldmárnak ebben igaza van, bár már lehet
mutattam régebben:
„Ez azért fontos, mert ahogy visszatekintek, nagyon örülök annak, hogy előbb voltak élményeim, minthogy megmondták, hogy mit kell gondolni erről vagy arról, és hogy kell ezt a foglalkozást csinálni. Mert ha az elmélet előbb jön, mint az élmény, akkor az ember megvakul.”)
M.
Hogy miért, hogy miért? Megmondom, rögtön megvilágosodik:
Ha tudom mi miért történik, könnyebben el tudom fogadni.
Érted már? Ha a főnökömtől kapok egy egysoros feladatkiosztást, az engem rendkívül demotivál. Nekem értenem kell mit miért csinálok, ez - ha látok benne értelmet - tud motiválni. Amikor azt mondták gyerekkoromban, hogy azért kell tanulni mert csak, mert muszáj, azt leszartam. De amikor azt mondták, hogy azért tanulj kisfiam, hogy felnőttként jó munkád legyen, gazdag légy, és meg tudj venni magadnak bármit amit akarsz - na ez már komolyabban hatott rám.
S.
Ez
teljesen ok, a megértés, hogy valaminek legyen értelme az
elengedhetetlen, ezzel egyetértek, bár a felhozott példáddal nem
teljesen :D, mert a „mert csak” vagy hogy „gazdag légy s jó munkád
legyen” közül egyik sem belőled fakadt mint ’értelem’, hanem kintről
kaptad, készen. Csak az utóbbi értelmesebbnek tűnik, mint a mert csak.
:D Fogózkodót kaptál, de egy olyan falra vagy hegyre való esetleges
felmászáshoz, aminek a miértjét ebből még ugyanúgy nem látod át, nem?
Mert mi van, ha bennem nem munkálkodik vágy a fentebb felsorolt célok
elérésére? Akkor a „mert csak” vagy a „megvehessek bármit” kb.
ugyanolyan értelmetlen válasz, hiszen nem egyezik a belső
motivációmmal. Bennem pld. ettől még ugyanúgy megmaradna a miért: miért
kellene gazdagnak lennem? miért kellene hogy bármit meg tudjak venni?
Hol vagyok én ebben a „célban” (?), mert azt látom, hogy a szüleim és az
ő hitrendszereik hol vannak :D ,stb.
A
cégemnél néhány éve volt egy ún. "split" program, ami azt csinálta,
hogy az addig kialakul iszonyatosan bonyolult és átláthatatlan
cégstruktúrát szétszedte apró különálló szervezetekre (ez rohadtul nem
tetszett senkinek, bele volt kódolva a rendszerbe az érdekellentét
vállalaton belül, mert minden szervezeti egységnek a saját eredményessége
volt a fő szempont). Majd néhány év elteltével most jutottunk el oda,
hogy elkezdték újra összepakolni a szervezeteket, koncentráltan, az
egymással összefüggőeket egy-egy centrumba, így összesen négy nagy
centrumot alkotva. De ez csak úgy sikerülhetett, ha előtte szétaprózták a
sok szervet, amit aztán össze lehetett csoportosítani. Persze ehhez
évek kellettek, és nem kevés türelem... Na, és ezt az egész folyamatot,
cégfejlődést most így, évek múltán már megértem, és belátom a
szükségességét. Talán nem is volt ez tudatos a cégvezetőknél, egyszerűen
ösztönösen érezték, hogy ha valami faszát akarnak összerakni az eddig
meglévő legókockákból, ahhoz előbb szét kell szedni különálló elemekre
azt a szörnyet, amit szintén mi raktunk össze, csak még "gyerekként".
(ja
egy kis kitérő: képzeld addig addig foglalkoztam a drónokkal, míg
tegnap kiderült: a cégcsoportnak is van egy alcége, amelyik drónokat
árul (építkezési célokra) - beszarok, nincsenek véletlenek, hehe .:)))
S.
hehe, ez tényleg kemény.
S.
hehe, ez tényleg kemény.
Na
de Te is azt írod itt, hogy akkor, amikor belekezdtetek is megvolt ez a
cél (mégha nem is teljesen tudatosan), de az értelmét teljes egészében
csak akkor értetted meg és láttad át, amikor már megtörtént. Tehát hiába
magyarázta volna neked valaki évekkel ezelőtt napokig hogy majd ez
egyszer miért lesz jó, nem tudtad volna elképzelni sem, mert
abból a pontból nem lettél volna képes átlátni még, hiszen látszólag
pont az ellenkező irányba indultatok ahhoz képest, ahova egyszer elérni
szerettetek volna.
M.
Na de visszatérve: szóval ha értem, hogy miért zajlik valami, akkor el tudom fogadni,
még ha szarul esik is akkor. Így, ha valami csoda folytán (pl.
leszállna egy isteni lény) megérthetném, hogy mi miért zajlik a Földön,
sokkal könnyebben el tudnám fogadni.
Pl.
hogy azért van ez a globális atomizálódás, mert a "kvantumugrás",
felemelkedés, felfényesedés, stb. előtt teljesen szét kell bontani
alapösszetevőkre mindent, szét kell aprózni az egót, meg mindent, hogy a
végén ebből a sok apróból összeálljon valami más, egész. Úgy képzelem
el ezt most mintha az Isteni Egy egy fényszálon "futna" fentről lefelé,
ami elkezd osztódni, egyre több kisebb szálra, "lefelé" és "oldalra" egy
"görbe" mentén, egyre szélesebb mezőt befedve, de egyre aprólékosabban
(mint valami gyökérzet, ami a törzstől lefelé egyre apróbban hatol be a
mélybe), majd amikor elérte a legalját, ahonnan már nem tud osztódni,
akkor az egész elkezd felfelé görbülni, mintegy gömböt alkotva a sok
al-al-al-szál együtt, és így kanyarodva felfelé ismét elkezdenek
összeállni, majd végül becsatlakoznak a fő szálba. Mint egy tórusz,
aminek egy egységnyi középső "lyuka" van (semmi), ahonnan kiindul minden,
szétválik, atomizálódik, majd ugyan oda érkezik vissza minden, egy kör
megtételével.
Hű, ezt nem biztos hogy jól írtam le, de száz szónál is többet ér egy kép, íme (elég csak az egyiket, pl. az alsót nézni):
S.
de, teljesen jól írtad le, értem és szintén egyetértek, ezzel én is így vagyok, én sem fogadok el semmit addig, amíg meg nem értem vagy legalábbis el nem kezdem kapisgálni legalább, hogy aha, ebben lehet valami, kipróbálom és megnézem, hogyan alakul.
M.
Na most, ezt biztos nagyon nehéz összeegyeztetni azzal, hogy mi a faszért van ennyi adótörvény, miért van ennyi pornó oldal, miért van ennyi ember, miért van ennyi mosópor a polcokon - de ahogy korábban írtam, ez csak egy elmélet részemről, próbálom benne megtalálni a magasabb rendű célt. És ezt találtam. Nem biztos hogy jó vagy igaz, de én így el tudnám fogadni a sok "negatívumot", ha tudnám mi célt szolgál. Na, már agyonmagyaráztam szerintem, már az első bekezdésből is megértetted. :)
Na most, ezt biztos nagyon nehéz összeegyeztetni azzal, hogy mi a faszért van ennyi adótörvény, miért van ennyi pornó oldal, miért van ennyi ember, miért van ennyi mosópor a polcokon - de ahogy korábban írtam, ez csak egy elmélet részemről, próbálom benne megtalálni a magasabb rendű célt. És ezt találtam. Nem biztos hogy jó vagy igaz, de én így el tudnám fogadni a sok "negatívumot", ha tudnám mi célt szolgál. Na, már agyonmagyaráztam szerintem, már az első bekezdésből is megértetted. :)
"Ha
tudnád, hogy a „háttérhatalmi elit” mit miért csinál és mi a célja
vele, akkor te vagy én akár, mint kis porszemek a szélben mit tudnánk
tenni ellene?"
Hát éppen ez az, hogy nem akarok tenni ellene, csak próbálom a helyén kezelni, elfogadni, rendszerbe-állítani, értelmet adni neki.
"nekem olyan mintha te külső információk tömkelege alapján akarnál összegyúrni egy valós magyarázatot,"
Hááát, ha találsz a fent feltárt elméletemre valami külső forrást, akkor megemelem a kalapom! :))
És nekem az elmélet csak most jött, miután megpróbáltam összegezni az ezzel kapcsolatos élményeimet. Tehát nem megelőzte az elmélet, hanem utána született, mert magyarázatért kiáltott ez az egész. :)
S.
Ok,
ezt is értem így. Én is szarul fogalmaztam ezek szerint :p, mert a
„külső forrást” nem ilyen kontextusban értettem. Ez inkább egyfajta
„kifele keresés” - az én szavaimmal - , a belül felmerült kérdésekre,
amely kérdések a megtapasztalt világ látszólagos értelmetlenségeiből
fakadtak. (ha jól értelmeztem most)
Az a baj, hogy ezt a saját szavaimmal nem tudom hogyan mondjam el jobban, segítséget veszek hozzá az Adamus siteről jó? J A díjmentes anyagok között, van egy „hol volt, hol nem volt rész”,
amiket sorrendben kellene elolvasni (és én is csak párat olvastam el
belőle még, mert nekem baromi nehezek, és emészteni kell :p), de most
kivételesen azt kérném, hogy ezek közül a 11. beszélgetést olvasd
el lécci! Mert gyönyörűen és részletesen kifejti azt, amit én nem tudok
jobban elmagyarázni. Nem ezzel a témával kapcsolatos amiről mi most írogatunk közvetlenül, de a miért és hogyan kapcsolódását, a megértés mechanizmusát és azt, hogy ezt hogyan érdemes csinálni nagyon jó elmondja.
Bekopizok
ide egy részletet, ami mondjuk pont a vége az írásnak, az összegzés, de
ez az, amivel „bajom van” jelen beszélgetésünk kapcsán is és aminek az
általad feszegetett módját (nem a célját és értelmét, hanem a módját!)
kicsit zsákutcának látom. (ha elolvasod a bekopizott részt, majd az
egész írást talán érthetőbbé válik az is amit én ilyen nyögve-nyelősen
nem tudtam rendesen kifejezni :D)
„– A valóság egy absztrakciós folyamat.
– Így
van. A valóság az nem egy „valami”, nem egy megfogható, önmagában
létező entitás, a valóság az érzékelő, észlelő tudat absztrakciós
folyamatának eredménye. Minél elvontabb a gondolkodás, annál árnyaltabb a
valóság, s annál könnyebb az anyag. Erre már így-úgy rájöttetek, azaz
arra, hogy a tömeg és az absztrakciós képesség kapcsolatban áll
egymással.
Ez nagyon érdekes jelenség, és összefügg nyilvánvalóan az idővel is, nem véletlenül hoztam fel ilyen példát.
Az
idő ugyanis ennek a megismerő folyamatnak a tempója, a ritmusa, a
módja: minél gyorsabban telik úgyszólván az idő, annál elvontabb a
gondolkodás, annál könnyebb az anyag, s annál kevésbé hat rá ez a,
nevezzük most úgy, minőség.
Amikor
te egy óraszerkezetbe egyre mélyebben hatolsz befelé, egy teljes
univerzum tárul eléd, egyre kisebb elemekben megnyilvánítva magát.
Tulajdonképpen meg tudod ragadni az óraszerkezetben magát az időt is,
hiszen annak egy fizikai valóságát rejti a szerkezet, amit ha egyre
kisebb elemekre bontasz, végül ugyanoda jutsz, mintha kifelé
terjesztenéd az óra fogalmát egyre nagyobb rendszerelemek felé haladva,
csakhogy az egyik esetben te egyre nősz a folyamat által, a másik
esetben egyre csak töpörödsz. Természetesen ez is egy allegória, de értened kell. Abban
az esetben, ha befelé hatolsz a valóságba, annak vizsgálatában a
bent-et határozod meg irányként, sokkal hamarabb a valóság igaz
természetére bukkansz, mintha kifelé teszed ugyanezt. Nem véletlenül nem az asztrofizika, hanem a kvantumfizika segít a valóság megismerésében egy hatékony utat megtalálni, s
nem véletlenül van az, hogy aki önmagában fel tudja fedezni a világot,
előbb válik annak karmesterévé, mint aki ott kint keresgéli a vezénylő
pálcáját. „
Tehát én azt érzem picit (a bekopizott példánál maradva), hogy mintha Te az idő (jelen
esetünkben a teremtés) fogalmát, ideáját, hogyanját akarnád megérteni,
abban a reményben, hogy ezzel majd könnyebben megfogod az időmérő (óra)
működésének miértjét. És nekem valahogy ez az egész megfordítva tűnik
sokkal hatékonyabbnak: ha megértem, hogy hogyan működik az időmérő (a
kézzelfogható, mert abból ki tudok indulni), akkor idővel (:P)
megérthetem magának az idő (mint absztrakció) létének miértjét és
működési mechanizmusát is.
Aztán
lehet, hogy ez a kettő neked így nem függ össze vagy ugyanarról
beszélünk, csak mégis félreértelek, az mindenesetre tuti, hogy nekem
ennél jobban nem megy. :D
***
Végre vége? :)
Ti mit gondoltok, miért ennyire szétesett, atomizálódott a világunk? Mi ennek a célja az Isteni Tervben (ha ott van egyáltalán)?
Előzmények:
Mese a meseszobáról II. rész: veszítenem kell, hogy nyerhessek
Mese a meseszobáról III.rész - szimuláció élőkkel és bábokkal
Mese a meseszobáról V.rész: az Idő bűvkörében
Mese a meseszobáról VI. rész: Zoomolás
Mese a meseszobáról VII. rész: Forráskód
Ezt a mondatot külön kiemelném, ízlelgessétek, forgassátok magatokban, rendkívül szórakoztató és önkínzó:
VálaszTörlés"(3) Az (1) bekezdés szerinti eljárások eredményeként kötött szerződésben a közszféra szervezet kedvezményezett köteles kikötni az (1) bekezdés szerinti eljárások eredményeként kötött szerződés elszámolható összegének 10%-a és az igényelt szállítói előleg különbözetére jutó támogatás összegének megfelelő mértékű, a Kormány európai uniós források felhasználásával kapcsolatos irányító hatósági feladatok ellátására kijelölt tagja javára szóló, a Kbt. 126. § (6) bekezdése szerinti biztosíték-nyújtás kötelezettségét. A gazdasági társaság vagy nonprofit szervezet szállító cégjegyzésre jogosult vezető tisztségviselőjének vagy legalább 50%-os közvetlen tulajdonrésszel rendelkező tulajdonosának, vagy együttesen legalább 50%-os közvetlen tulajdonrésszel rendelkező természetes személy tulajdonosainak kezességvállalása, vagy garanciaszervezet által vállalt kezesség, valamint az Áht. 92. § (1) bekezdése szerinti állami kezesség is elfogadható a szállítói előleg biztosítékaként."
Huuu, ez nagyon durva...nem biztos hogy tisztan vagom hogy mirol is van szo. haha! azt hiszem most jottem ra hogy en miert is NEM ulok egy irodaban egy gep elott es foglakozok hasonlo dolgokkal. Vagy miert nem vagyok hasznara egy nagy cegnek a sok bonyolult, ugyes-bajos dolgai mogott.
VálaszTörlésTeljesen tiszta hogy miert esett/esik szet ez a vilag. mennyivel konnyebb igy iranyitani minket...Lelketlen munka-gepek lettek belolunk. mar akibol, ugye.
17 eve dolgozok kisebb-nagyobb megszakitasokkal ugyan annal a cegnel.Kezdetben mint takaritono, aztan lettem pincerno es most manager (de meg mindig pincerno) minositesben nyomom mar 8 eve. Soha nem elveztem annyira ezt a munkat mint manapsag. Senkinek nem kell mellebeszelnem, nem arulok olyan dolgot amiben nem hiszek, es senkit nem kell atvagnom. Szeretettel szolgalom ki a vendegeket es tobbet mosolygok mint valaha.
Ember milliok tuloraznak orrba-szajba eselyuk sincs az ebredesre, vagy arra hogy meglassak mirol is kene szolnia az eletnek. Nagyon is tudatosan hullasztanak minket szet az okosok. Szerintem!
gondolom mindenkinek van sztorija ezzel az ostoba burokraciaval kapcs... utolso ugyintezesem alkalmaval elsirtam magam a lelketlen "gep-holgy"- elott, akkor johetett ra szegenyke hogy nem valamivel hanem egy erzo emberrel beszelt ugy ahogy en egy kutyaval nem tudnek beszelni... hat ezek mennek!!!
akiben nincs szeretet es remeny egy jobbra, annak nagyon nehez lehet/lesz...
helloyellow
Tök jól csinálod. Az már tuti, hogy nem vagy biorobot :)
Törléshelloyellow: "nem biztos hogy tisztan vagom hogy mirol is van szo."
TörlésNe izgulj, én sem, pedig a felét én hadováltam össze. :DD
Mazsi: Talán jobb lett volna ezt egy jó alapos tartalmi és logikai korrektúrának alávetni mielőtt "cikket" ollóztál volna össze 4-5 alkalmi levélváltásból, mert ez így teljes zűrzavar.
Vagy csak nekem tűnik annak? :P
https://pbs.twimg.com/media/B8v1NzbIMAAj3wh.jpg:large
Törlés(mert a robotoknak nem lehetnek érzései? vagy mert nem látod a drótokat? álmodnak az androidok elektromos bárányokat? etc..)
Nekem teljesen logikusnak tűnik, többször átrágtam magam az anyagon. Maga a kiindulási alap az ami inkább érthetetlen, amit úgy tűnik továbbra sem oldottunk meg, csak körülpisáltuk, célozgatunk, találgatunk. :)
TörlésHa elkezdtem volna finomítgatni, elveszett volna belőle az a nyers erő, ami úgy megtetszett (a többit priviben)
Hm... kezdetnek (így frissiben), csak vázlatosan löknék ide néhány szót, mer' a fentebbi betűhalmaz feldolgozása még nem teljes.
VálaszTörlésTehát.
- A sok szabálykodás vélhetően azé' vala, mer' van egy nagycsomó arc, aki szintén nem akarja a húsruciját idő előtt elhasználni, de cserébe legalább úgy tehet mintha értené a dolgokat;
- Van némi szimpátiám Shaula elgondolásával kapcsolatban, miszerint nem, monyuk ötvenezer év múlva szeretnék relatíve kényelmesen létezni. Bár... türelmes fajzat vagyok, de a spórolásos/megszorítós/porciózós dolog senem mindég gyerebe. Annak ellenire, hogy ezt a létezési formát tuda... szóval, dacosan magam választottam. Mer' azése gürcölök napi tizensok órát, hogy (mindenféle szépen becsomagolt maszlaggal nyakon öntve) valami átalam sose látott hülyegyerek még zsírosabb legyen.
- Ha nem ba... csesztetel, énsenem csesztetlek. Ez örök érvény (mánamennyire lehet ilyesmiről beszélni). De... "ha leszállna egy Isteni lény", azé csak arcon csapnám egy fejszével. Mégha a magasabb Én is lenne őkelme. Csupán a tapasztalás végett. Mer' szép dolgok a tervek, meg a életút/feladat, mega... de magosból, és távolról minden eccerűbb ám, és a tapasztalás is máshogy csapódik le. Vélhetően.
- Attól, hogy (idővel?) megértem/felfogom/átlátom a sok cumi értelmét, még a cumi cumi marad. Tehát ne várjuk el se önmagunktól, se mástól, hogy vigyorogjunk is hozzája.
- Háttérhatalom, és csahosaik. Hm... ez eccerű. Ha közvetlen érint, foglalkozom vele. Ha nem, akkó meg nem. Nem az én dolgom. Ővék játékuk, nem enyim. (Mielőtt esetleg felvetné valaki, hogy úgysenem lehet kikerülni, meg... De. Mindenre lehet Nem-et mondani. ;)
Ésatöbbi...
Ja. Bloggazdi... atomizálódás, szétesés. Kerion bátyánk olvasatában (vagyis, jó ideje erről szövegel nekünk (is)) ez A Szétválasztódás. ;)
Hm.. és mit fogsz idelökni, amikor majd teljes lesz a feldolgozás? :))
TörlésEz bearanyozta a napom:
"De... "ha leszállna egy Isteni lény", azé csak arcon csapnám egy fejszével. Mégha a magasabb Én is lenne őkelme. Csupán a tapasztalás végett."
:))))))))))))
Megeshet az ilyen tapasztalás többé nem lenne kívánatos .
TörlésAmi a háttér6almi illúzió "direktívája" azt a jól körülhatárolható szekta-orientrált siserehad valósítja meg - például a globálisan cirka 25 millió szabadkőműves. Tehát korántsem arról van szó hogy MI - rajtuk kívül állók - lennénk olyan hülyék hogy egyre bonyolultabb és agyamentebb mazochista rendszerekkel vennénk körül magunkat. Eszünk ágában sincs ilyesmi. Ők vesznek körül minket ezekkel a dolgokkal, mint egyfajta "pókhálóval" - hogy a továbbiakban is fogva tartsanak, "álomban" tartsanak - testileg és lelkileg egyaránt. Azért mert ők nem képesek arra amire MI - például potenciálisan nem tudnak illúziót, létsíkot, dimenziót váltani. Éppen ezért aztán tombol is bennük a félelem és az irigység. Ez az ami mozgatja minden tettüket. Mindenáron megpróbálnának lehúzni minket a saját alacsony rezgésű szintjükre. Tipikusan az az eset hogy ha: "nekem valakinek megdöglött az összes szent tehenem akkor a szomszéd senki szegény egyetlen szent tehene is dögöljön már meg" - ha nem tudok az aranykorba menni akkor más se tudjon odamenni. A "TI és ŐK" tehát az nem "MI" vagyunk - akik: "vagyunk akik vagyunk".
VálaszTörlésÍgy aztán mindig kiakasztó amikor többes szám első személyben - mindent és mindenkit összemosva millióXra is - mondja valaki hogy kiirtottunk ezt-azt, tönkretettük, elszennyeztük a bolygót, háborúskodunk, pártoskodunk, lopunk, csalunk hazudunk, vágóhídra menetelő "birkák" vagyunk ecetera. A nagy büdös fenét. Meg van mindennek a konkrét személyi felelőse, cselekvő tettese. Még akkor is ha - egyes esetekben - a Teremtés ésszerűségét megtagadó tömegekről van szó. Apropó, semmilyen "Isteni Lény" nem kényszerít ránk semmit - még megtapasztalást sem. Aki "kényszeríteni" próbál az mind ember vagy embernek látszó "tükröződés a patak vizében". Ha viszont meghaladva a "tükörzónát" tovább lépünk, odébb megyünk, vagy akár bedobunk egy kavicsot a vízbe - akkor a látszatkép, az illúzió megszűnik, szertefoszlik. Nézegesse a továbbiakban csak az aki önpusztító módon mindenáron akarja.
szevasztok!
Törléshttp://magyarnemzetikormany.com/pi-klub/news.php?readmore=8706&c_start=0
innen
hozzászólások:
#1 | mester - 2015. január 29. 06:21:27
" Ha minden rovar eltűnne a föld felszínéről, ötven éven belül minden élet elpusztulna a Földön. Ha minden zsidó eltűnne a föld felszínéről, ötven éven belül minden életforma felvirágozna. "
"...innen:
http://mazsolameseszoba.blogspot.hu/2015/02/mese-meseszobarol-viii-resz-atomizalodas.html#comment-form
"...Abba most nem megyek bele, hogy ez még csak nem is igazán a pénzről, meg a lehúzkodásról szól, hanem az energiaszerzésről, mert amíg te is ilyen értelmetlen faszságokat kényszerülsz olvasni, addig sem tudod valami alkotó, értelmes dologra fordítani az energiáidat, stb. ezt te is látod. ..."
"... Jó, talán ez most nagyképűség elkezdeni még csak agyalás szinten is, hiszen ha nem értjük mi miért történik közvetlenül a fejünk felett, akkor hogyan érthetnénk, hogy azok feje felett miféle mozgatórugók vannak. De azért én mégis megpróbálnék átlépni a fejünk felett, és madártávlatból megnézni mi a lófasz történik itt ezen a bolygón. ..."
bizony ha az energiádat elpocsékolod nem jut az építő elemekre -
a bolygón meg az van, hogy közönséges köztörvényes bűnözők magukhoz ragadták a hatalmat a véres pénzük révén amit káoszos un. trv- kel védenek foggal körömmel - békésen nem adják át...
küldöm ma nektek: 2015 február 3-án 06:15 óra KOR:
spartakusz
Üdv, Spari!
TörlésTe még küzdesz? :)
Szevasz Mazsola B - persze, hogy küzdök - halálomig - ha Isten is úgy akarja - még van jó pár évem - vagy nincs már holnap sem!
TörlésAz elem bennem van KÜZD - SOK - SOK ELEM közül - atomizálunk és ez természetes KÜZDELEM !
Nem fél - ek , mert egész vagyok - apropó írtátok, hogy VAGYUNK - PERSZE - de az a V-AGY-OK - ami képzELEM - és amit el - az a valóság - mert látok - materiális felfogásban - TÚLÉLT - így magyarázd a valót!
Tegnap Kubinyi TV-én Szilárd hozzá szólása ütős volt - nézzétek meg - a gugliba írd be, hogy kubinyitamás .hu - és már is oké - de nem angol hanem a magyaroké!
szer-e-tet-t-él: spartakusz
Pedig mekkorát kaszálhattam volna 2 rész + kommentek :
VálaszTörléshttps://eletkert.wordpress.com/2015/01/10/pedig-mekkorat-kaszalhattam-volna-2-resz/
GA
Upszzz....Gondolatok a jelenlegi helyzetről / 2015 + sok hsz
VálaszTörlés....."144 000 ember kell hozzá, akik valóban megteszik, hogy kioldhassunk egy nyílást a felemelkedéshez. 1 millió csillagmag jut 7 milliárd emberre – ez nem sok. De már több mint 144 000 ember felébredt egy bizonyos szinten. De eddig 5000 és 10.000 közötti résztvevő volt csak....."
https://kristalyhang.wordpress.com/2015/01/21/gondolatok-a-jelenlegi-helyzetrol-2015-01/
Na, hát itt állunk !....Mazsola, ez is egy körbepisálás :)))))
News
ajaj...
TörlésNapiszer 02 nincs, így ide teszem be: Élére álltak, ahogyan szokás, de hajjrá!
VálaszTörlés"....Mi hiszünk abban, hogy egy nép egészségét meg lehet óvni és helyre lehet állítani..."
.Szerződést kötöttek : ..."A paleo életeket és egészségeket menthet meg, és ezt az esélyt nem szabad elvenni az emberektől. A nagy álomhoz, hogy a paleo széles körben elterjedjen, tőke és üzleti elgondolás kell. Úgy véljük, az Update (S.Norbi) ebben óriási előrelépést jelent.
http://www.tenyek-tevhitek.hu/van-egy-almunk-eljon-a-nap-amikor-a-paleo-lesz-a-legtobb-ember-etrendje.htm
A glutén gyulladást okoz a szervezetben és már a depressziót is ennek tudják be, nem lelki eredetűnek, a legújabb kutatások szerint...A vizsgálat végén mért depressziógyakoriságban drámai eltérés mutatkozott a két táplálkozási szokást folytatók között!
http://www.tenyek-tevhitek.hu/depresszio-es-taplalkozas.htm
Szó ami szó, már a krémest is kenyérrel eszi a magyar és már minden sarkon van egy Fornetti sütöde, lisztjavítós csemegékkel
News
Minőség helyett mennyiség. Jó helyen van ez a hsz.
TörlésEtetni kell a birkákat, hogy legyen negatív energia...
Én ugy látom nagyon rákapcsoltak a tombolásra.
VálaszTörlésLátom utólag tavaji volt az incidens de állom amit irtam oda mert idén más 20 ig rendeznie kell ha nem akar kamatot kamatos kamatot stb polimervegyületként nővekményt.
Én tegnap a Hungarian realon erre durrantam be:
https://antikommunista.files.wordpress.com/2014/11/a-keresztc3a9nysc3a9g-leleplezc3a9se.pdf
Totál rasszizmus a goj, gádzsó után a zsentil vagy mifranc és maga az átnézett szöveg. Totálisan összekavarva a xar a valami kis igazsággal oszt kész a nagy mű.
Dejó hogy kifelé hajtok a ketrecből mert a földet egy lassan élhetetlen hellyé tették.
Mazsola sajnos ezeket a § valahol angolul vagy más nyelven irják beillesztésként a meglévőbe és a googleval forditják. 1x másik minden § van ellenkező kiskapuja is ha alaposan nézegeti az ember, csak az érthetetlen szövegből NEKÜNK nehezen derül ki ők saját anyanyelvükön tanulmányozzák ha szükségük van rá.
Maffia módszerekkel próbálják a világot irányitani ebből látszik hogy csak 1 számit a maffiafönök túlélése és a seggnyalókáké legyen ki kiszolgálja a keresztapát.
Én épitési ügyben bujtam a § éjjel nappal 2 ügyvéd mellett a határozott állandó ugyan az a monókámmal nyerve alperesként hogy a kerités a két oszlop között kifeszitett spárga a függőleges irány pedig egy másik spárga aminek a végén féltégla lóg..ennyi volt a alperesi védekezésem és ebből NEM engedtem....az egyik ügyvéd eladott a felperesnek és előttem állapodott meg a biróval ezügyben...
Szóval hülyének nézik az embereket pedig nem azok!
Meddig lehet megbocsájtani? Hmm fogas kérdés de ha a gyerek a gázpalackkal játszik vagy a félkész csigalépcsőre mászik netán a konnektorba turkál hát rászól az ember tudomására hozza hogy azt nem szabad mert életveszélyes rá nézve és tragédiát okoz a családnak IS!
Ezért aztán látom ezeknek ha szól az ember rögtőn ajvékolás a véde antizás és rasszizmus a másiknál, holott ŐK a rasszisták lásd a link goj, gádzsó dzsentilezésseket csak az érzelmi zsarolással probálják a dolgokat megforditani a hasznukra.
Az érzelmi zsarnokságot kell megszüntetni!
sajnos egy egy lakóházban munkahelyen vagy családban is van aki folyton panaszával próbál figyelmet magának kicsikarni mint ezek a maffiózók - ez energia elvonás minden szinten mert az energia oda áramlik ahova a figyelem!
Hegel.
Ugyanmán... a bal-kacsós út követőinek írásain (sem) kell senkinek felhúznia magát.
TörlésEgyrészt. Minek?
Másrészt meg... jelenleg el vannak azzal foglalva, hogy megvívják a saját választott csatáikat a Kerszetnek híveivel.
De. Nagyrészt úgyanarról rizsálnak, mint errefelé néhányan.
Vagyis arról; nem fogja senki neked kikaparni a gesztenyét. Oszt, ha valamire haladni akarsz ebben az évezredben, akkó biz' meg köll magad kicsinyt erőltetni. Amihez időnként kaphatol segedelmet, iránymutatást egyéb entitásoktól (akik agy Te vagy, vagy nem). Csak némelyiket Józsinak, Gézának, Östennek, vagy Sejtánnak/Enkinek hínnak.
Persze... a fentebb emlegetett irományban is lehetnek apróbb-nagyobb "malőrök", de a népek egy része mán úgyis ügyesen ki tugya huzigálni a sok informácijóból, a számára hasznos dógokat. Más választott útvonalához meg úgyse nagyon van közöd. (Igaz, még mindég akadnak olyan arcok, akik csak azé rugdosnak fel, mer' más színű lón, más ruhában, más fizimiskával, de cserébe ugyanarra haladsz. De... eccercsak majd jól leszoknak erről is. Vagy, valaki jól agyonveri őket.)
A "JÁTÉK" már nagy-on nagy-ban folyik. Ezért aztán nem érdemes leragadni az ugyan dehonesztáló de apró részleteknél. Akkor ugyanis a Rá-Látás végzetesen meggyengül. Szóval van a rejtőzködő maszkos - vigyorgó és bánatos /lásd fentebb a cikkben is a jelképeket/ - Teremtést utánzó masonic-illuminati. Mely társaság sok más hasonszőrű máltais jezsuitával, bilderberges scull & bones-osokkal, trilaterális cfr-esekkel, eceterákkal együtt - persze a vagyont is átmentve - 6almon szeretne maradni a továbbiakban is. Mármint a hamarosan eljövendő Aranykorban. Ezért aztán mindent meg is tesz a fekete mágiától kezdve a materiális háborús és egyéb káosz-teremtésig. Az emberek között "ragályként" terjedő szeretetet kellene legyőznie valamilyen úton-módon. Ez csak akkor sikerülhet ha - az egyébként szeretettel élő ember - ellene megy, ahelyett hogy megpróbálná integrálni az egyébként gonoszt.
VálaszTörlésA "mátrixosok" amolyan "kiválasztott" győzelmet vizionálva vetették be az amúgy fejvadász Caine Wild-ot/Vad Káint ehhez most a magyar mozikban. Természetesen Jupiter Jones/J.J.=17+17=34/ukrajnai Mila Kunis/Kutcherné "kiválasztott" védelmében. Véletlenül 2015.02.05.-én indítva a "vetítést" a madaraknak - pontosan 777/SárkányPásztor-napra 2012.12.21.-től. Jujjj !!! Mondani sem kell hogy mivel Jupiter/Zeusz nem női hanem férfi istenség vala - már a címszerepben "meg vannak erőszakolva a dolgok". Nem beszélve az örökös harc és öldöklés sokadszori véres bemutatásáról. Aztán a premier után - szinte azonnal - Conchita Wurst megint elhozza nekünk a "FőniX-madar-at" Budapestre - vagy nem. Hiszen AZ egyébként már régen itt van - persze nem judaPesten.
Eközben Katy Perry a 49./=13/ superbowl-on - véletlenül Főnix-ben lovagol az Orosz-lán hátán egy kis "orosz beütést" is adva dolgoknak - hátha bejön az a fránya világégés, pardon armageddon. Az ehhez úgymond szükséges ominózus galaktikus hullámrezgés azért egy kicsit későn "vonaglott végig" a főnixi stadion sakktábla/8x8=64/-színpadán. Ahonnan persze a szereplők már le lettek takarítva a káini módsz@rokkal.
Sok sok energia semmiért. Ugyanis a valódi hullámrezgés már 2009.03.26.-án megvolt - OdaFent és persze IdeLent is. Sőt az 5-ágú korona/körönA is a Halak csillagkép "visszaúszó Halának" fejére tétetett. A korona ág5ai kör-ben: a Vénusz, a Hold, a Nap, a Merkúr és az Uránusz voltak. 5 bolygó "vigyázta" tehát a Hal/Halak korszakbeli ember fejét. Ekkor "véletlenül" a Mars, a Jupiter, a Neptun és a Plútó-i "minőség" is csatlakozott a koronához. A 9 ÉgiTest együtt rezgett miközben a Szaturnusz a túloldalon állva "nemzette" az Oroszlán-t. Anno ez az ÉGI JELenség - a krisztusi minőség odafenti-idelenti megkoronázása/"testet öltése" - a JÁSZOL csillaghalmazban történt. Tök véletlenül. Summa-summárum - bár lehet packázni végtelennek tűnően - mégis csak VAN REMÉNY.
Apropó, ha már "remény" akkor az = Ré Mén/y/ vagyis a Nap-ból való/született Táltos/paripa/ - de persze JÖN is a NAP meg az A bizonyos NAP.
TörlésAztán itt volt nálunk a minap Angela Merkel - "Mer/t/kel/l/ az Angyal" - aki eligazítja Orbán Viktor-t - Aranyos Bán mindig Győztes T/h/ort. Mireföl is ? Nyilván Rossz-Putyin-nal no meg a Jób-ikkal és az égő áldozattal/holocausttal kapcsolatban. Ebből is látszik hogy meg-jel-en-ítő kő-mű-vesék aztán nem sz@roznak - már a nevükben sem. Bár "Csaba" H-ende már elég régóta itt sertepertélő pozi-cion-ált "hun-védő" - a H/un/ságnak-H/un/gary/nak mégsincs "vége". Úgy néz ki mégsem elég ez a zsinagógás szabadkőműves megjelenítés. Valami mást kéne kitalálni - például a folyamatos 6alom- és vagyonvesztés melletti mea-culpázást.
Kerion ... A fentiek betudhatók annak, miszerint úgy
Törléslátod, hogy mostanság megszaporodtak a gondjaik ?
Hát persze hogy megszaporodtak vaskorvégi 6almasék gondjai, hiszen nem ők, az ő pereputtyuk áll a HATHORUS-on - hanem éppenséggel mi. A saját HORizonton/dimenzió-határon álló/HATó US/ős - minő véletlen - magas belső rezgésű szeretetelvű magyar, nem pedig alacsonyan rezgő gyűlöletelvű "kiválasztott". Így aztán hamarosan "csomagol6nak". Mert mit is tudnak csinálni olyan emberrel aki akkor "ugrabugrál" ide-oda a dimenziók között/válik láthatatlanná önmaga rezgősík-határán amikor csak akar. Akkor teleportálja/"repteti" magát akárhová amikor neki tetszik. Mellesleg meg játszva gyógyít testet-lelket. Hogyan vehetnék fel a "versenyt" a megtáltosodott magyarral. Nyilván sehogy - gyilkolóbandák, fegyver- és gyógysz@r-arzenál, dollár-, euró-kötegekkel, aranyrudakkal teli trezorok ide vagy oda. Az egészet szó szerint felkenhetik a hátsójukra - hamarosan. Na persze, hogy micsoda ajvékolás és siránkozás lesz, meg sebtiben történő pucolás a Kárpát medencéből - az nem is kifejezés.
TörlésNem tudom tudsz-e róla, de a Conchita Wurst csak
Törlésegy dolog : Azt csinálja amire szerződtették ; Viszont
a közelmúltban a volt miniszterelnök diszkózott a rá -
dióban - Ehhez / erre ven-e valamilyen meglátásod ?
Szevasztok!
VálaszTörlésHegel - Kerion nagyszerűen látjátok, Kerion leírása külön megfogott - az álmom például - leírni, ÍRD LE KERION TRÉFÁSAN- HUMOROSAN KIGÚNYOLVA ŐKET! hogy az "irányítók" összeültek és tárgyalják, hogy nem sikerült a Földet elpusztítaniuk - nem robbant ki a dominó SZERŰ pusztító totális háború - NEM IS FOK A BÖLCS KORBAN!
Le kell szakadni tőlük fokozatosan és a szépet és jót kell építeni MINDENKINEK! Az mellett figyelem ne lanyhuljon - úgy hogy ide bököm a linket - olvassátok - mert ÁTOK - ÁT - OK úgy bizony az iszony!
http://www.kozlonyok.hu/nkonline/index.php?menuindex=200&pageindex=kozltart&ev=2015&szam=7
MAGYAR KÖZLÖNY ?
spari....
Nagyon régóta olvaslak és valahogy mindig ugyanazt írtad, amit én aktuálisan a naplómban. És ez mindig is biztosította számomra a „nem vagyok egyedül a hülyeségemmel/ébredésemmel”komfortérzetet (nem kívánt törlendő - mai napig nem eldöntött kérdés melyik, szerintem az aktuális önbizalom szintem dönti el).
VálaszTörlésSzóval először: Valóban jobb lett volna egy kicsit korrektúrázni ezt a sűrű levélváltást. Magam is sokszor vetítettem ilyen anyagokat a barátaim elé, levelezéseimet és akkor nekem is úgy tűnt, hogy „teljesen logikus, hiszen sokszor átrágtam magam az anyagon” – persze hogy neked logikus, mivel Te magad beszélgetsz egy általad ismert valakivel. Míg itt most harmadik felebarátokat bombáztatok le ezzel. Nem, nem logikus. Amúgy mégis, de érted…
Másodszor: Ha már tartalmi korrektúra nem volt, legalább a csúnya szavakat kivehettétek volna, mert nem jellemző erre a blogra és nem is néz ki jól.
Most hazabeszélek ugyan, mert pont magam is ezzel küzdök, hogy el kezdtem káromkodni meg csúnyán beszélni (fogyó türelem), de ez nem jó és nem erősíteném, nem legalizálnám ezt nyilvánosan. Főleg, hogy példaképszerűségként, gondolatébresztőként, ébredettként vagy részese a blogtársadalom jobbik, értékes részének.
Harmadszor: „Ezek a nav-alkalmazottak se lesznek…” – Elég sok ilyen-olyan alkalmazottal beszélek és bizton állíthatom, hogy igen sokan tisztán látnak. Még nav-alkalmazottként is. Sokan vagyunk. Komolyan. Ezért nem értem a nem mozdulást, ami más tészta, mert ezért íródott a cikk is részben.
Negyedszer: Nekem is elegem van az egyszer majd-okból. Fiatalkorom azzal telt, hogy na, még egy kicsit, na még egy kicsit. Azt itt nyomorgok a nagy namégegykicsitben. Nem, ez nem lesz jobb, ezt rég látom. Kérdés, hogy lehet ezt felrúgni? (Szerintem a,sárgacsekknemfizetés egész jó ötlet, csak ugye ennek is globálisnak kéne lennie….)
„Élni jöttem ide és nem egy élethossznyi erőltetett menetben túlélni” – micsoda mondat!!!! A hideg ráz tőle. Igen. De nekem olybá tűnik, meg vagyunk próbálva azért, hogy az életet megkaphassuk. (Nem, nem tudom mit kell tenni… Egy igen közeli rokonom azt mondja, hogy nincs mit tenni, be kell várni, míg mindenki ébred. Hm.)
A saját családomban látom, hogy noszogatom őket ezzel-azzal, ne vegyél kemikáliát, csinálom a házi szappant, adok ingyen, használd, ne, ne kenegessed a babádat kőolajszármazékkal, ingyen én csinálom az egészséges olajat adok. Elfogadja, nem használja. Majd 1 év múlva 50 000 felkiáltójeles, meg 70 linket tartalmazó e-mailben közli velem a tuti, hogy basszus, hát ez van, és ezek állatok és mérgeznek bennünket és……. De ez nem az én sulykolásomra történt, mert akkor csak legyintett. Amikor őt megérintette valami, amikor ő rájött és utána nézett, az hat. Csak az!
Ugyanakkor ez összetett kérdés, mert nyilván valaki megírta azt a cikket, ami őt képen törölte, szóval muszáj ébreszteni, az ember sosem tudhatja, mikor talál be.
Niki
folyt. köv.
"valahogy mindig ugyanazt írtad, amit én aktuálisan a naplómban"
TörlésErre nekem van egy kiváló elméletem, de még rágom egy kicsit mielőtt kiköpöm ide. :)
De egyébként ha "mindenben" szinkronban vagyunk, és együtt mozgunk, akkor ezeken miért csodálkozol:
"Valóban jobb lett volna egy kicsit korrektúrázni ezt a sűrű levélváltást. Magam is sokszor vetítettem ilyen anyagokat a barátaim elé..."
"a csúnya szavakat kivehettétek volna, mert nem jellemző erre a blogra és nem is néz ki jól.
Most hazabeszélek ugyan, mert pont magam is ezzel küzdök..."
Ez pedig szintén a szinkroncica, csak "időben" eltolva:
"Elfogadja, nem használja. Majd 1 év múlva 50 000 felkiáltójeles, meg 70 linket tartalmazó e-mailben közli velem a tuti, hogy basszus, hát ez van, és ezek állatok és mérgeznek bennünket és...."
A Korszellem mindenkit elér előbb-utóbb, senkit sem lehet "idő előtt" ébreszteni, mindenkit csak a saját tempójába. Én például már nem küldözgetek linkeket sehová. Aki akar majd itt megtalál, ahol leírok ezt-azt. Igen, tényleg érdekes ez, hogy kit mivel lehet eltalálni telibe, nem is gondolná az ember, hogy mennyire változatos ebben a teremtés humora. :))
Mazsola az elméletedhez...
TörlésTalán segít a továbbgondolásban (vagy azért mert vannak egyező pontok, vagy azért mert nincsenek...;)
Amióta a meseszobát olvasom a rám találó témák nagyon gyakran megegyeznek/megegyeztek (még ha áttételesen is) az itt boncolgatott felvetésekkel, elméletekkel, kérdésekkel… Ez gyakran spontán módon is megnyilvánult, mondhatni "véletlen" szerűen, nem sokkal a téma előtt, vagy nem sokkal a téma után, de az aktuális, az akkori szinten „szükséges” válasz – úgymond - már ott volt, vagy idővel megérkezett. Ez működött más irányból megközelítve lEGO-san is, csöppet sem „véletlen”szerűen, mikor helytelenül az "igaz"-amat kívántam bizonygatni, vagy még rosszabb esetben, mikor egy vitában „felül” akartam kerekedni. Ilyenkor mindig tudtam/éreztem, hogy mikor-melyik könyvhöz vagy lementett oldalhoz kell/ kellett nyúlni. (Magamban ezt csak „dzsedáj biznisznek” hívom… megkísért az erő ilyen-olyan oldala… ;)
Ezen többirányú "egyezések" közül sokszor be is másoltam ide idézeteket, vagy megadtam hivatkozásokat. Azt viszont látnom kellett, hogy ami nekem sokszor egyezés, az másnak „jó” esetben csak érdekesség volt. Ugyanaz az információ halmaz ahányan vagyunk, annyi féle jelentéssel és súllyal bírt. Vagyis az egyezéseknek részleteire bontva, végső soron gyakran illúzió jellege volt, mert azok inkább az EGO-s vágyaim szerint, a korlátozott tudatomban jelentek meg. A nagy egészben vizsgálva, az áramlatokat nézve viszont a jelenség mégsem volt teljesen illuzórikus, úgy már olyan volt, mintha létezne valamiféle közös szálra felfűzött egységes tudat mező is (ezt a témát már többször jelezted). Ennek kielemzéséhez szükséges lehet ebben a bejegyzésben megpendített téma boncolgatása is…
A jelen témához is kapcsolódva „én” úgy látom, hogy a velünk történő eseményekre többféle energia is hatással van. Tudunk EGO-san tudatilag 6-ni világunkra – „vonzás törvénye”- amivel foglalkozunk, amit szeretnénk az áldás v. átok formájában (nézőpont kérdése, hogy ki hogyan látja) sokszor megtalál minket, ha úgy tetszik, bevonzzuk magunknak. Ennek magasabb fokra emelt változata a mágia, amikor valamilyen célból próbálunk 6ni a körülményekre, vagy az ima, amikor alázattal, de szintén tudatosan kérjük a változást. A jövőnkre minden esetben kihatással vannak cselekedeteink is, mert amit EGO-san cselekszünk, az a legtöbb esetben „pozitív” vagy „negatív” formában visszaköszön későbbi tevékenységünk során. Továbbá egy rendezett körforgásban tapasztalunk, ahol változó energiák áramlanak felénk napi, évköri, precessziós és még ki tudja milyen szinteken. A feladatainkra, még a leszületéskor MAGunkra vett tulajdonsági körök is hatással vannak (ki milyen csillagkép alatt, milyen aszcendenssel született). És szerintem van még egy erős 6ás amiről ritkábban beszélünk, ez pedig maga az illúzió. Az illúziót nem látható felsőbb lények igazgatják, kik nem szeretik a háborgatókat, kik akár féltékenységből, akár más okból, rendesen megkérik a megszabadulás „árát” (ha egyáltalán megadják…(a Gilgames eposz ezt nagyon szépen mutatja be…)) Jelenleg az egyre szűkebbé váló világunk nem a megszabadulásra van hangolva, ezért ez csak nagyon keveseknek adatik meg. Ennek egyik fő oka lehet az illúziótól való függésünk (még ha nem is valljuk be, de lépten-nyomon kibűzlik), ami szintén nem véletlen… Ehhez pedig a megkísértés szükséges, a megkísértést biztosítja a teremtett világ kerete és áramló 6ás rendszere, a csúszdát pedig a molyfingnyi szabad akaratunk. (Ez a szabad akarat nevű dolog bizonyára mindenkinél más-más nagyságú (itt most nem az EGO-s tombolásra gondolok!), ez a legtöbb léleknél arra elég, hogy megkísértve ráüljön arra a bizonyos csúszdára, ahelyett, hogy a kényelmetlenebb, de nagyobb rálátást biztosító létrát választaná). Az aranykori-vaskori váltakozásnak a megpróbálásokon keresztül a kiválasztást a lehet a célja, hogy megmérje az illúzióhoz való (v)iszonyunkat, az attól való függ-ő-s-ég-ünket…
folyt.
A felsorolt hatások látszólag függetlenek egymástól, de a tapasztalásban ez nem látszódik, belebonyolódva az illúzióba olyanok, mintha kiegészítenék egymást, nem tudatosan létezve a „véletlen”ek sorozatának is tűnhetnek, hiszen az események folyásában anomáliákkal alig találkozunk. A különböző hatások összehangoltságát csak úgy tudom elképzelni, hogy azok közös szálra vannak felfűzve, amik fölött mindenféle közbenső stációkon keresztül az EGY-ben összefutó közös rendező elv Őrködik (Úrkodik:)). Máskülönben a sokfelé 6ó vektoroknak eredő nélkül szét kellene esniük. Ilyen közös rendező elv mentén működhet a meseszoba is, ami valamilyen formában az EGY-ből kiinduló tudatszálakra (vagy akármikre) lehet felfűzve.
TörlésMás blogoknál/oldalaknál a meseszobához hasonló szinkronicitást a közelmúltig nem tapasztaltam. Mostanában ez alól kivétel Atyafi oldala, de ott ez pont fordítva működik, ott rendre azok a témák találnak meg, amiben szerintem tévednek. (Mondjuk képtelen vagyok túllépni az ott kipakolt riasztó 6ású arcocskákon, és a legfőbb probléma okaként most divatosan a tömeg kasztját hibáztató stíluson. (Miután a lezüllött nemesi kasztokat sikeresen félreállították a tömeggel (legalább is látszólag), most következhet a szintén lezüllött tudatlan tömeg („Mindenki hülye, csak én vagyok repülő” László András stílusban)…ördögi játék…)). Pedig egyébként nem foglalkoznak „rossz” dolgokkal… (de mint tudjuk „az ördög kilencszer igazat mond, hogy tizedikre becsapjon”…fura, hogy nem látják, ugyan azokkal az eszközökkel manipulálják őket, ugyan azok, csak fordítva, akik a kommunizmust és az akkori rend ellen fellépő forradalmakat is a nyakunkra szabadították…)
Mivel a hozzáférésem a felső igazságokhoz korlátozott (valószínűleg minimális, ha egyáltalán van…), tőlem ennyi tellett. Örülnék, ha valaki ezt ki tudná egészíteni, vagy egy magasabb nézőpontból felül tudná írni…
Ez a sorod pedig teli találat:
„Igen, tényleg érdekes ez, hogy kit mivel lehet eltalálni telibe, nem is gondolná az ember, hogy mennyire változatos ebben a teremtés humora. „ :)))
Szép Napot!
Mazsola: Nem csodálkozom, nem ez volt a lényeg, hanem az, hogy én csak magamnak köpdösök word-ben, te meg itten nyilvánosan. A nevelés példamutatással kezdődik. Már majdnem legalizáltam magamban a csúnya beszédet, mikor olvastam a levelezésedet. Hogy lám, még ő is. Akkor én miért ne. :)
TörlésEzért csinálnak hatalmas, borzalmas pusztítást a celebek, a tévé.
Niki
Niki.
TörlésViszont. Az hogy bloggazdi magánlevelezésileg időnként útszéli (és/vagy kocsis) stílusban nyilvánul meg. Majd galád mód jól pofondob ezzel, vagyis... nem épp ezzel, mer' nem a anyázás, és köpködés kihallása lenne ám a lényege a sok bötűnek, bizony jól nem magát minősíti. (Cöhh... mintha a minősítés számítna valamit.)
De... a nem túl cizellált beszéd legalább rövidebb, őszintébb, kifejezőbb, mint a nagyrészt átalam is sokszor használt körmondatok. ;)
Ám nem köll mindenkinek használnia ezeket a kifejezéseket. Ha meg használja, akkó ne a másikra fújjoljon, hanem magára, mer' nem bírjam megállni. :P
Persze... ez is csak egy személyes torzulás, amit majd jól vagy figyelembe vesztek, vagy nem. Nekemoszt... ;)
Azé remélem figyeltétek SZN mit pöttyintett ide! Azt a kurva, ez cikknek is bőven elmenne.. és nem a terjedelme miatt...
TörlésÉn nem tudom kiegészíteni, viszont betömött pár lyukat a fejemben. :)
Jaj, már megint csúnyát írtam, a francba. Hiába, nem tanulok.
Ha mán káromkodás és a rövid kifejezés:
TörlésEzt még a kőművesektől hallottam, igen tömör és kifejező, és sok mindent tartalmazhat, jelenthet:
BAZMEG ELBASZTAM BAZMEG!
:)
Ötödször: „De attól, hogy a tudatlanság nem bűn, meddig lesz ez még kimondva - kimondatlanul állandó kifogásként használva?! Hol a határ? Mi az a pont, ahol egy kurva nagy Stoptábla alá az lesz írva: - Kedves emberek, eddig fogadtuk el a tudatlanságot mint „felmentő körülmény”, de ennek itt és most vége. A tudatosság nem ismerete nem mentesít annak be nem tartása alól. :DD”
VálaszTörlésNa, most pont ez az a pont, amikor visszanyalhat a fagyi. Mert mi a határ?
a) Engem ezért pont böribe zárhat a nav. Hogy nem ismertem azt a lófsz paragrafust és nem fizettem be a…... (Kállay Ildikó, szegény drága is, ugye…)
b) A múlt században volt egy per. Cigányok kerültek bíróságra, mert emberhúst ettek. Kérdezték tőlük, hogy nem tudták, hogy nem lehet emberhúst enni? Válasz: Hogy nem szabad? Nem mondta azt senki, evett is belőle mindig az egész tábor. Forrás: https://kuruc.info/r/35/44310/
Hol húzol határt tudatlanságban?
Hatodszor: A türelem sokszor elfogy és sokszor újraépül. Kérdés, meddig tart a béketűrés és kérdés, ha az megszűnik, mi, hogy lesz, hogy épülés és ne pusztulás legyen a vége.
Hetedszer: „Vagy kivonulunk remeteként az erdőbe és ott nyomorgunk, mert mi már mennyire kívül vagyunk ezen. Kívül lennénk az tény, csak mire mennénk vele? Ugyanúgy a napi megélhetésért „küzdenénk”, csak más módon, más kihívásokkal.”
Igen, csak akkor éppen nem BKV-zol meg nem sárgacsekket fizetsz meg nem NAV-hoz járkálsz meg nem dolgozol valami fost, hanem állatot etetsz, növényt termelsz, gyümölcsöt szedsz, kimosod a rongyaidat a patakban, halat fogsz….stb. Teljesen más minőség. Illetve az, minőség. Nem mennyiség. Ja, és annak van értelme…
Nyolcadszor: „mire megy ki ez az egész……………mi a lófasz történikitt ezen a bolygón”
Van erre egy elég durva és lehangoló, ugyanakkor korántsem lehetetlen válasz. Csak erős idegzetűeknek:
http://jatekneve.blog.hu/2009/09/20/a_foldi_rendszer_mukodese_901
Kevésbé durva válasz: „…zajlik a nagy színjáték és te is hozzáírhatsz egy sort” – Idézet a Holt Költők Társ Walt Whitman verséből… és ez fontos. Egyetlen mozdulatunkkal sort írhatunk más életében. Jó esetben a jó felé. Mazsola mérhetetlenül sok ilyen sort írt már. Én is írtam néhányat néhány írásommal, mesémmel. A saját, természetes minőséged írja más számára a „megváltó” sort.
Kilencedszer: „Na de visszatérve: szóval ha értem, hogy miért zajlik valami, akkor el tudom fogadni, még ha szarul esik is akkor. Így, ha valami csoda folytán (pl. leszállna egy isteni lény) megérthetném, hogy mi miért zajlik a Földön, sokkal könnyebben el tudnám fogadni.”
De nem értheted meg!
(- Na, jó csak úgy mondtam.
- De ne mondd!)
Minden egyes lépés az életedben halálugrás, mivel soha nem tudod, mi lesz. Amikor iskolába mentél (mert nem tehettél mást), az is halálugrás volt, mert nem tudtad, mi vár. Mikor elhelyezkedsz egy cégnél, az is halálugrás, mert nem tudod, mi vár. És hiába is magyarázzák, hogy te figyeeelj, te figyeeelj, majd tudsz olvasni, azért menj iskolába, ténylegesen nem fogod érteni, hogy ez miért jó. Mert akkor még nem tudsz olvasni és nem tudod, miért jó az: olvasni…….
Mindezzel együtt én is szoktam dühöngeni, meg türelmetlenkedni, de mikor megnyugszom, mindig Teréz anyához visz vissza az értelem: mindenki menjen haza és szeresse a szűkebb és tágabb családját. És mosolyogjon és tanítson. A te magad légy a változás, amit magad körül látni szeretnél azért nem olyan nagy hülyeség.
És végül Hegel: „Én ugy látom nagyon rákapcsoltak a tombolásra.” mondatához:
Így van. Erősítés van.
Egy apró adalék adat ehhez:
A filmgyártás első évében (1896) már létrejött egy ilyen című film: Le manoir du Diable
A filmtörténet korában (1896-tól napjainkig) az Ördög/Sátán szó a filmcímekben 1126-szor szerepelt.
Ezen 1126-ból 517, azaz a 45% az utóbbi 10 évben, azaz 2005 óta született….
Van még kérdés?
Tisztelettel és köszönettel mindannyiotok iránt:
Niki
Csak az utolsóhoz (mert ez előtte lévőkkel rendben vagyok) :
TörlésÉs az Isten szó hányszor hangzott el a filmcímekben azóta? :)
A Jégvarázs betétdalának szerzői árulták el a Cinema Blendnek, hogy egy szó volt, amire a Disney képviselői a fejüket csóválták a dalszövegben: God, azaz Isten. Nem uraim, ez a szó nem jelenhet meg Disney filmben...
"Kristen Anderson-Lopez: It's funny. One of the only places you have to draw the line at Disney is with religious things, the word God.
Robert Lopez: Yeah. You just can't...
Terry Gross: You can't say the word God?
Robert Lopez: There was even a - well, you can say it in Disney but you can't put it in the movie."
http://www.cinemablend.com/new/Frozen-Songwriters-Reveal-Word-Disney-Wouldn-t-Let-Them-Use-Film-42768.html
"Ne mondd nekem, hogy ezek emberek!!! :))) És ne gyere nekem azzal, hogy ez mind belőlem indul ki, és valahol ennek a bonyolításnak is megvan a tükörképe/forrása bennem, vakker! :)"
VálaszTörlésBingó!
(Rájöttél a 2. spirituális ébredés leverésének módszertanára (is) Te is.)
P.
Ja, ma fejtettük meg Anyuval:
Törlés- Te, Panka, a Marika néninek küldtek adóbevallási ívet, és 2 napig be volt szarva, hogy vajon miért, hiszen 30 éve nyugdíjas. Felhívta az "APEH"-et, azt mondták, hogy tépje össze.
- Mindenkinek küldenek, nem jelent semmit.
- De a Jancsinak meg nem küldtek, pedig tűkön ülve várja, neki ki kéne tölteni. Ez hogy van ez? Hogy lehet ennyit hibázni?
- Szerintem nem hibáznak, hanem így direkt csinálják, hogy pont visszájára legyen minden.
- Gondolod?... Azt akarják, hogy idegesek legyenek az emberek?
- Igen!
P.
Éppenséggel ma § kotorászás közben erre futottam rá..igaz kicsit régebbi a dátum de hááát dobtam egy hátast is a közepe táján az oldalnak a chemtrél felé...
VálaszTörlésÉbredés ide ébredés oda néha kómába esik a zember lánya a sokkkkktól.
Hegel.
Na ügye a sokk: ez lemaradt: http://viszavzsodor.blogspot.hu/2013/05/megvalosul-rothschild-remalma-negyedik.html
VálaszTörlés"És szerintem van még egy erős 6ás amiről ritkábban beszélünk, ez pedig maga az illúzió. Az illúziót nem látható felsőbb lények igazgatják, kik nem szeretik a háborgatókat, kik akár féltékenységből, akár más okból, rendesen megkérik a megszabadulás „árát” (ha egyáltalán megadják…(a Gilgames eposz ezt nagyon szépen mutatja be…)) Jelenleg az egyre szűkebbé váló világunk nem a megszabadulásra van hangolva, ezért ez csak nagyon keveseknek adatik meg. Ennek egyik fő oka lehet az illúziótól való függésünk (még ha nem is valljuk be, de lépten-nyomon kibűzlik), ami szintén nem véletlen… Ehhez pedig a megkísértés szükséges, a megkísértést biztosítja a teremtett világ kerete és áramló 6ás rendszere, a csúszdát pedig a molyfingnyi szabad akaratunk. (Ez a szabad akarat nevű dolog bizonyára mindenkinél más-más nagyságú (itt most nem az EGO-s tombolásra gondolok!), ez a legtöbb léleknél arra elég, hogy megkísértve ráüljön arra a bizonyos csúszdára, ahelyett, hogy a kényelmetlenebb, de nagyobb rálátást biztosító létrát választaná). Az aranykori-vaskori váltakozásnak a megpróbálásokon keresztül a kiválasztást a lehet a célja, hogy megmérje az illúzióhoz való (v)iszonyunkat, az attól való függ-ő-s-ég-ünket…"
VálaszTörlésÚ. Ú. Ú.
..
.
.
.
(Hamá' itt és most lehet ilyet (úgy értem ebben az írásban és hozzászólásaiban), akkr azt mondom: aztakurvafaszba!)
Köszönöm!
Niki
Na ja, jót tett SZN barátunknak a kis szünet - megértek a gondolatok, mint egy jó bor. :)
TörlésAmúgy Niki, ez a káromkodás dolog, illetve a hozzá való viszonyunk szintén csak egy illúzió, egy elvárás, valamiféle "normák" iránti igény. Ez szerintem baromság... pont erről írt Shaula, hogy ha az érzelmeid úgy kívánják, akkor inkább jöjjön ki, ne fojtsd el, ne fogd vissza, és leginkább ne hazudj magadnak, hogy te már ezen felül vagy. Nem, nem vagy(unk) felül rajta, mert ha így lenne, akkor meg se jelenne a belső késztetés olykor egy kiadós káromkodásra. De mivel megjelenik, ezért még RÉSZE az életünknek, szükség van rá, mint egy jó kis nyomás-gőz-levezető. :)
Úgyhogy ha néhanapján azt találnám mondani például néhány politikusra, hogy szájfaszok - kérlek nézzétek el nekem, biztos szükségem lesz(t) rá... :))
Mmmi a vánnyadt lópikulának kell ollyan csúnyán káromkodni?! Vigyázzá, mer úgy elküldlek fagyiér, hogy bepöndörödik a hajad vége!!!
TörlésÉs aki nem veszi a lapot! Annak pacifütyi a pukizójába!
P.
Nem gond. Arra nekünk is szükségünk lesz....
VálaszTörlés-.-
Niki
Hjaj, úgy szeretek én ilyeneket olvasni:
VálaszTörlés"Lelkiismereti okok", azaz Fidesz-hűség a "totális háború" előtt: lemondott a Simicska-médiabirodalom teljes vezetése"
https://kuruc.info/r/2/139160/
Nem tudom mennyire érzékelitek mi is folyik most itt az országban. Véleményem szerint az utóbbi száz év legkártékonyabb két embere esett most egymásnak, nekünk nincs más dolgunk mint kérni egy kávét. Csak jól járhatunk ha ezek ketten kicsinálják egymást.
TörlésJa, a nap beszólása:
""Valószínűleg a CIA és Soros áll Simicska mögött."
Akkor tényleg jobb, ha eltűnik egy időre ez a geci, mielőtt valaki a szokásos módon akarja megsokszorozni a lap bevételét :DDD"
Szerintem is ov más túl Putyinista lett..érdekes ez Merkel vendégeskedése után robbant ki...hmmm.
VálaszTörlésVagy akörüli az időpont.
Mazsola: Vagy 58 vagy 68 az God a filmtörténetben. Nem emlékszem, melyik. :)
VálaszTörlésNiki
Mazsola,
VálaszTörlésmegtennéd, hogy megosztod a folytatást is? Egyszerűen tanácstalan vagyok, mit tehetnék....
https://eletkert.wordpress.com/2015/02/28/kerlek-hagyjatok-elni/
Hálásan köszönöm!
Életkert Ildikó
Kedves Ildikó!
VálaszTörlésHa megengeded, küldenék 5000,- Ft-ot, hogy sürgősen fellebbezhessél és ügyvédet tudjál fogadni. Csak add meg kérlek a számlaszámod, vagy a címed! Végső esetben kérj kölcsön, ha nem jönne össze a pénz! Mindenképp időre van szükséged, hogy a segítőkész emberek Rád találhassanak!
Lujza
Szia Lujza.
TörlésNincs új a Nap alatt...
(Kérlek olvasd végig figyelmesen a kommenteket!)
https://eletkert.wordpress.com/eletkert/elarverezem-az-eletkertet/
Szép Napot!
Hát, kissé furcsa ez az egész... Az oldalt eddig nem ismertem, csak azt olvastam el, amit Ildikó belinkelt. Elhiszem Neki, hogy tényleg úgy járt a NAV-osokkal, ahogy leírta, de ahogy a dátumokat nézem, már nem ez az első ilyen esete. Azt is furcsának találom, hogy ha Ő bérszámfejtő, akkor valamilyen szinten ismernie kellene a törvényeket, határidőket, részletfizetéseket stb...Úgy látom, hogy eljött számára az az idő, amikor át kell élni azt, hogy vesszen, aminek vesznie kell. Ha a postás lenyúlja a borítékokat, a NAV pedig inkasszózza a számláját, akkor csak a közvetlen ismerősei segíthetnek Rajta anyagi téren. Viszont belső munkára is szüksége lesz még erősen, amihez kitartást és egészséget kívánok Neki!
TörlésLujza
Ildikó oldalait én is átnéztem ma, szerintem is további belső munkára készteti ez a helyzet. Nem tartom jó iránynak, hogy kifelé, különféle szerkesztőségeknek küldi el az esetét. Ezek felesleges körök, még akkor is, ha átmenetileg eredményt ér el vele. Ez Róla szól, csak még nem lát rá.
TörlésBár nagyon szeretetteljes, a szív erőkkel nincs is gond, jelzi ezt az is, hogy nagyon sok szív-ember kapcsolódott hozzá.
Az elakadása valahol máshol van. Ha ezt felismeri akkor megjön a megoldás is. Nem véletlen, hogy ilyen ciklikusan visszatér hozzá ez a történet. Amúgy nem érzem reménytelennek a helyzetét, csak a fókuszt helyezze át.
Éva
Nem az egónk és az önző érdekeink beteljesítéséért hanem másokért vagyunk itt a Földön. Minden teremtett lényért és dologért. Isten is a teremtményeiért, teremtett dolgaiért van, akiket-amiket szeret. Mi mint a képmásai/tükröződései ugyanerre vagyunk hivatottak - s ehhez persze minden segítséget meg is kapunk - magától ISTENTŐL, sokszor a "közvetítői" által rejtélyes utakon. Önmagunknak is - paradox módon - akkor tesszük a legjobbat ha csak adunk, ajándékozunk, szeretünk, megbocsátunk, bátorítunk, szer-elmésen létezünk és persze soha semmit el nem veszünk másoktól, még a természettől sem. Ekkor, bármire is van szükségünk a többi embertől, a természettől mindig megkapjuk azt ami csak kell a létezéshez.
VálaszTörlés"Oda kell adni ami a > C-ion-ista < császáré", a NAV-é - ami persze nincs, hiába is "<VAN", mert csak az egyes EMBER AZ AKI VAN. Nem azért mert megilleti hanem mert csak így tudjuk meghaladni, tudunk túllépni rajta. Azt sem elfelejtve hogy semmi sincs "véletlenül". A mindig névtelen 6almi szervek egyébként azért vannak hogy "háborúskodjunk" velük - mert akkor lehúz6nak a maguk szintjére. Persze azok aki működtetik az egész gonoszságot. Nincs mese, ki kell lépni a rendszerből, pláne ha jönnek az embert próbáló "üzenetek". A vállalkozást megszüntetve, banki, biztosítói, egyéb 6almi kapcsolatokat leépítve, gépkocsit, tv-t ecetera eladva stb. - már "elvonulhatunk" egy nyugis természetközeli szakrális helyre ahol szakrális tevékenységet - kétkezi munkát - folytathatunk. Akár egyedül vagy családostul, attól függően hogy milyen a "kapcsolati megértés" köztünk.