2019. március 20., szerda

teszt

a

17 megjegyzés:

  1. Érdekes teszt, ne ez alapján döntsd el, hogy visszatérsz-e rendesen... :))
    Köszi, Gy.

    VálaszTörlés
  2. Amiatt kezdtem el "aggódni", hogy a gugli megszűnteti a google+ micsodáját, és nem találtam megnyugtató választ arra, hogy a blogger is elérhetetlenné válni emiatt, vagy sem.
    Ha igen, hát ennyi volt.
    Ha nem, akkor ... akkor is ennyi volt. :)
    Idénre letudtam a bejegyzési kvótát. :))

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. Folytatom, csak más körben. Nem interneten. :)

      Törlés
  4. Sziasztok

    https://videa.hu/videok/film-animacio/woodstock-3-nap-beke-es-dokumentumfilm-teljes-film-0g9yteDeYBC4hPMN

    Engem magával ragadott és nem emlékszem, hogy beszéltetek volna róla valaha ezen az oldalon!
    Tisztelet mindenkinek
    Bandi

    VálaszTörlés
  5. Szia Mazsi! 2020-ban lesz bejegyzés? :)

    VálaszTörlés
  6. Talán még nem tudjátok...

    "funivia 2020.02.07. 18:42:22
    Kimondhatatlan mély fájdalommal tudatom a blog minden olvasójával, hogy Tóth Bálint János "dangbird", vagy "marioatreides" blogger nem gyarapítja már a blogjait az oldalon, és nem tud válaszolni egyetlen hozzászólásra sem, mert élete negyvenedik évében váratlanul meghalt."

    "funivia 2020.02.13. 13:22:17
    2020. február 19.-én szerdán három órakor lesz Tóth Bálint /dangbird, marioatreides/ temetése az isaszegi temetőben."

    Minden meggyújtott gyertyáért köszönet!

    sz


    Válasz erre

    VálaszTörlés
  7. Na, ez az idei bejegyzésed kikerült élőbe,
    több siikon is megyen a dolog.. 😊
    Nincs valmi jó zenéd? Mit hallgatsz mostanában?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondoltam rá hogy írok egy bejegyzést a helyzettel kapcsolatos véleményemről... de aztán eszembe jutott Weöres Sándor bátyánk egyik mondata:

      "A bölcs csak addig bölcs, ameddig hallgat; mihelyt megszólal, bolond, mert tápláló tudásának csak az emészthetetlen héját adhatja át. „Ami ebbe a szerencsétlen héjba úgy-ahogy belefér: azt keresd, azt edd" – többet nem tehet.
      Ha az igazságot akarod birtokolni, a tanításokat csak segítségül
      használhatod, önmagad mélyén kell rátalálnod."

      Mit hallgatok? Amikor épp nem a gyerekek őrületét, vagy a home office gyönyöreit, akkor leginkább a madarak és méhek zenéjét kint a kertben. Ennél nem kell most jobb dallam. :)

      Törlés
  8. Mazsola most abban szegény, amire "Mi" most ismét rácsodálkozunk: "Idő"
    Ígértem, hogy egyszer elviszlek túrázni oda, ami (nekem) nagyon fontos, a Pilisen belüli Pilis Szívébe/Tüdejébe. Szerintem mostanság jött el az ideje...

    Szép Napot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó is lenne már egy túra a Pilisben, vagy a Bükkben... meglátjuk meddig tombol a korona idén, lehet hogy belefér majd egy ilyesmi nyár végefelé.

      Törlés
    2. Nálam eldőlt, holnap felmegyek, igaz, lassan mindent lezárnak külön rendeletekkel, de ez most remélhetőleg nem tart vissza!
      (Szent helyeken, Szent ünnepen, eljárok...)
      Egyébként ez az egész szarság olyan, mintha ennek lennie kellene, (mégha nem is teljesen így). A kényszeresen lefosott bokájú válaszok a média, a politika, a gazdaság és már a vallások részéről is. Egy végtelenül egyszerű ok, az eszement okozatokhoz...

      Törlés
    3. Ne tartson vissza senkit egy külső rendelet ha érzi a hívást. Én tegnap voltam fent Budaörsön a Csíki-hegyekben ahol két napja tűz ütött ki. Már nem lángolt, de még ott voltak a tűzoltók szedték össze a dolgaikat. A területet a polgármester hivatalosan zárlat alá helyezte, mégsem szóltak rám. Odaköszöntem nekik és mentem tovább fölfelé a hegytetőre ahol a tűzeset történt.

      A tűz az Attila-Ház és a Hold utca felett volt.

      Ez az információ indított el a Csíki-hegyekre.

      http://epa.oszk.hu/02900/02952/00086/pdf/EPA02952_orszagepito_2007_1_056-061.pdf?fbclid=IwAR2AZYdvoTVuH6begBWl-4nLiSEYZ9lQc1UA9XqitXPWIt6z5xfD8CFbyHY

      Éva

      Törlés
  9. 12-én reggel 6 órakor volt egy pálos meditáció a Pilisben lévő Ferenczy sziklánál. Fizikailag nem voltunk ott, csak a szellemi térben találkoztunk. Már délelőtt jött visszajelzés.. Beszéltem valakivel aki mondta, hogy új helyre költöznek albérletbe egy pálos templomhoz közeli helyre.Semmit nem tudott erről a meditációról csak megemlítette a pálosokat a beszélgetésünk során.

    Éva

    VálaszTörlés