2014. január 15., szerda

Lazuljunk: Dido - No Freedom

(imádom a Didoban testet öltött természetes és szép megnyílvánulást)


No love, without freedom
No love, without freedom
No love, without freedom
No freedom without love

Nincs szerelem szabadság nélkül
Nincs szerelem szabadság nélkül
Nincs szerelem szabadság nélkül
Nincs szabadság szerelem nélkül

(...és szép ez a dal is, és milyen igaz! Mert hiába a szerelem, ha görcsös kötődésé, vagy féltékenységgé válik. Egy bizonyos pontig hagyni a párunknak a szabadságot, az igazi szerelem így működik. És a kifordítottja is igaz, hogy valóban szabad csak a szerelemben teljes ember lehet...)

2 megjegyzés:

  1. "DIDO: not a relationship song more about love in general in all its forms.
    DIDO: and no, not an open relationship song!! :) "
    *****
    "Csüggedtem volna, lankadt képzelettel,
    de folyton-gyors kerékként forgatott
    vágyat és célt bennem a Szeretet, mely
    mozgat napot és minden csillagot."
    *****
    http://youtu.be/ybXymsfIOLU
    http://www.songlyrics.com/faithless/feelin-good-lyrics/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondoltam, hogy mélyebb értelme IS van, hiszen a művészetet szinte SOHA nem szó szerint kell értelmezni... mindegy nekem most ez jött le. :)

      És akkor nyílván ezt a gyönyörű dalt sem szó szerint kell értelmezni:

      http://www.youtube.com/watch?v=tnsn0GMv9RE

      I climbed a mountain
      Not knowing that I had
      Thought it was just a road from a to b
      I took no protection
      Not much of anything
      Just went as I was
      Looking in windows
      And playing songs
      And knocking on doors
      I was not scared
      I just enjoyed the sights
      Kept myself to myself

      There I was
      Sitting on the roof of the world
      There I was
      With all the gods
      Not knowing how I got there
      Or how to leave

      ---

      Felmásztam egy hegyre
      Nem tudván miért
      Azt hittem ez csak egy út a-ból b-be
      Nem vittem védelmet
      Sem mást
      Csak mentem ahogy voltam
      Ablakokon nézelődve
      És dalokat játszva
      És ajtókon kopogva
      Nem voltam ijedt
      Csak élveztem a jeleket
      Magamat tartottam magamnak

      Ott voltam
      A világ tetején ücsörögve
      Ott voltam
      Az összes istennel
      Nem tudván hogy jutottam oda
      Vagy hogy távozzak


      Néha irigylem azokat, akiknek ilyen "látomásaik" vannak. Ők már át-át járogatnak, aztán visszajönnek és elmesélik, hogy ne vegyük túl komolyan ezt a gammát. :)

      Törlés