Sokadjára is - ébresztő ! A végidei "valakiság" - még ha magyar köntösbe bújtatott is - nem ér semmit és nem is vezet már sehová. Mert mit is mutatott be Jézus anno ? Lényegében a keresztre-feszítettség állapotából való feltámadást. Azt hogy voltaképpen egy szenvedés-folyam, - esetünkben a "madar senkiség" megélt állapota - és csakis az vezet el a metamorfózishoz, az illúzióból való kilépéshez. Nem a "zsidó valakiság", a végidei siker, a karrier, a 15 hektár, a Guiness-rekord, a látszólagos boldogulás és úgymond boldog földi párkapcsolat az üdvözítő - korántsem. Hanem - minden látszat ellenére - a sikertelen, karrier nélküli, anyagilag nyomorú, szív-árván/y/-lévőséges, lényegében boldogulás nélküli boldogtalan, de mégis mindezen felül-emelkedve a jóakaratúsággal, szeretet-orientáltsággal stb. párosuló egyéni lét az amely"feljebb" visz. Tehát - tetszik vagy nem tetszik - "poklot" kell/ene/ járni az ebből a körforgásból való "kilépőhöz". Természetesen maga a "valakiság" és a "senkiség" is csak egy valóságosnak megélt illúzió, látszatvilág. DE mégis, a keresztre-feszítettség illúziója nélkül nincs magyar feltámadás. Hogy kevesen vállalják mindezt ? Hogy kevés a "BirKá-ból született Bárány", a tisztán magyar lélekminőségű ember ? Hát persze hogy így van, ha amolyan pihekönnyű lenne a Jézus-i Kereszt-út akkor ért-elme sem lenne. Most a - tengernyi nyomorúság közepette szigetszerűen megélt - valaki-jóléttel hova is támad6na fel "kényszerűen" egy illető "valaki"? Nyilvánvalóan sehová, hiszen tévesen - az illúzióba belemerülve - tökéletesen elégedett önmagával és azt hiszi hogy: na ő aztán "valaki". Holott ő az aki valójában - ugyan még rejtetten - niemand. Semmi, de semmi sem az aminek látszik.
Honnan van ez a kepesseged az ilyen meglatasokra, a figyelem altal vagy van mas is?Ezeket a dolgokat te eled is vagy csak "tudod" egyenlore?Egy kis samanizmust(ha letezik olyan)velek fel fedezni nalad. Koszi
Kedves Robitsas, tőlem csak azt "hallod" amit valaha megéltem, illetve amit "megélek" - nincs új a NAP alatt. Semmit sem hazud6ok Neked, mert arra nincs kép-ess-égem. A "dolgokat" tudom és élem is - mert ha úgy tetszik - "feltámadtam erre a világra". Robitsas, bízom benne hogy TE IS "feltámadsz erre a világra" - MINDENKI ÖRÖMÉRE, de ez "TITOK" - ne mond el senkinek...
A wétiko / rosszindulatú egofrénia a civilizáció betegsége, vagy hiánya. Forbes-t idézve:
"A wétiko járvány kifejlődése jelentős mértékben egybeesik annak a valaminek a felemelkedésével, amit az európaiak civilizációnak neveznek. Ez nem véletlen egybeesés."
No igen. És vajon melyik az a civilizáció, amelyik minden más kultúra kizsigereléséből tartja fenn magát évszázadok óta? Vajon melyik az a rassz, amelyik minden más rasszt leigázott? Melyik az a kollektíva, amelyik a legtöbbet ártott a Földnek, és amelyiknek legnagyobb az ökológiai lábnyoma? Melyik emberi közösség az, amelyik teljesen eltávolodott a teremtett világtól, és a legdurvábban kizsákmányolja azt, és a legtöbb energiájába kerül a Földnek? Hát, kedves testvérek, ez nem más, mint a "nyugati fehér civilizáció". És nem véletlen az sem, hogy pont ennek a - Földnek legtöbb fenntartásába, energiájába kerülő - csoportosulás kezdett lebontódni, a még viszonylag természetközeli népek által. Csodálkozunk, hogy az eddig legtöbbet ártott "Barbie népét" el kell távolítani a Földről? Hát ez megy most nyugaton.
A kérdés persze mindig az hogy mi is értendő "nyugati fehér civilizáció" alatt. Mert ha a "fekete-fehér" magyarság vagy a valamilyen mértékben ugyan megvezetett, de még mindig "jó útra térít7ő" egy-szer-ű, jó-indulat-ú "nyugati" ember is, akkor fennáll a tévedés lehet-ő-sége. A parazita bankárcsaládokra, azok "emberszabású" fogdmegjeire, konkvisztádoraira, indián-irtóira, rabszolga-kereskedőire, inkvizitoraira, minden érában pártoskodó, harácsoló poli-ti-kus/s/-aira azonban "áll6" a megállapítás. Szóval van egy nem túl széles réteg aki eltávolítandó - pontosabban akiknek lehetőségük adód6 innen elmenni. Az már az ő pechjük hogy "entitás-gazdáik" közülük csak az általuk úgymond "kiválasztottakat" vinnék magukkal. Esetükben is még mindig inkább Jézus a követendő üdvözítő példa, mint arra apellálni hogy máshol esetleg "kiválasztattnak" egy hollywoodi csillagháborús projektre.
Én is így gondolom. Nyugaton a többség megtévesztett embertömeg, akik beleszülettek ebbe a rendszerbe - nekik persze most kurvaszar, hogy az általuk eddig megélt anyagi "aranyélet" elkezdődött lebomlani. De hát ez van, eddig jól ment (=> mások rovására persze), most meg van egy kis kiegyenlítődés teremtésügyileg megtámogatva. Ezt a mesterséges migrációt szerintem a legmagasabb teremtői szintről irányítják, még akkor is ha részleteiben úgy tűnik, hogy a háttérhatalom, vagy a zsaroló Törökország a ludas.
És igen, ahogy írod is, a jelenkori egyre ínségesebb idők PONT hogy a szellemi felemelkedést kellene biztosítsák, generálják. Nyílvánvalóan ez nem fog mindenkinek sikerülni, pont emiatt válik szét a társaság lefelé ill. felfelé igyekvőkre.
Mindennek a teteje, hogy a hétfőnkénti, drezdai tüntetéseken felmerült: Merkelt Szibériába kellene száműzni, Putyint pedig Németország vezetőjének megtenni. Igen, ezt kezdik hangoztatni a szélsőséges, reakciós, pszeudofasiszta tüntetők. Ha ezt Inesco megérhette volna...
Mellesleg, egyáltalán nem tartom kizártnak azt, hogy erre a migrációra már 1945 óta készülnek az összeesküvők, sőt már az is egyre valószínűbbnek látszik, hogy magát az EU-t is azért hozták létre, hogy előre megtörje és kiiktassa azt a természetes közösségi és egyéni immunitást, amivel ez a - a történelemben páratlan horderejű - pusztítás megállítható lenne. Én személy szerint nem tudok az elmúlt 6000 évből olyan léptékű tragédiát említeni, mint ami előrevetíti magát az elkövetkező hónapokra, évekre.
Kis Magyar Monty Python: Gréczi Zsolt a gyurcsánypárt szóvivője a kvóta-népszavazás kapcsán: "Nem a kvótákról, hanem a vasárnapi nyitva tartásról kellene népszavazást tartani."
ÁKos/2Kos az X-akták helyett itt van egy "pókhálós" C.C.Catch "vakoló-szájbarágó" - NEKED. Most már csak arra kell figyelned hogy merre is MÉSZ - Heaven & Hell - MÉG MINDIG lehet választani. Remélem TE a HEAVEN-t választo/tta/d... C.C.CATCH Discoteka 80 Moscow 2011 HQ vagy C.C.Catch/2013/HD/Discoteka 80
Majd rólad szólnak a hírek Veled van tele a sajtó Aki a pokolra kíván jutni annak Balra a második ajtó De ha a Szent-Péter szigetekre már Be van fizetve az útja Önnek a Mennyország Tourist A legjobb szolgáltatást nyújtja
Mi Atyánk ki vagy a mennyekbe' mondd csak melyik ajtón menjek be? Mi Atyánk ki vagy a mennyekbe' mondd csak melyik ajtón menjek be? Mi Atyánk ki vagy a mennyekbe' mondd csak Én melyik ajtón menjek be? Mi atyánk ki vagy a mennyekbe mond csak!
Ja, azt én is néztem, hogy miért éppen így fordították angolra a dorombot, mikor SEMMI köze hozzájuk.
Igen, biztos, hogy ez a népi hangszer okoz furcsa érzéseket, illetve nekem a kaval teszi fel az íre a pontot, azzal válik teljessé a hangzásvilág. Vettem is egyet, de nagyon nehezen tanulok egymagam vele.
Pityesz, tudom nehéz a zenét szavakkal leírni, de benned milyen érzések jönnek elő amikor ezeket hallgatod? Nekem kicsit úgy tűnik mintha valamilyen gyógyító hullámok áramolnának át rajtam, és ami talán még fontosabb, hogy olyan JELENLÉTŰ ez a zene mintha BEAVATNA valamibe, olyan "gyere testvér, ismerd meg, HALLGASD ÉS LÁSS". Nem? :)
Köszi. Szerintem a hangszerelésen sok múlik…minél több a gépi, annál kevesebb az égi.
Én sok vagyok ahhoz, hogy ezeket tisztán áteresszem magomon úgy, hogy a kép kint torzítatlanul látszódjon, mert még bent sem … ferdíteni nem szeretném.
Az viszont biztos, hogy a nÉP-ZENe sokmindÉNre KÉPess…
El-kép-/v/es7ztő az az újfent csak "kiválasztottas összefogásosdi" amit már megint a magyarra kívánnának kényszeríteni országfoglalóék. Most éppen az újabb 4 évre megválasztott - SZER-es CIA-es vakoló - ál-magyar drábik vezette tri-a-non/a 3 nem/nem a 3-ra nevű kozmopolita társaság kíván - úgymond - népmozgalommá válni. Természetesen nem az ál-magyar zsidók hanem a megvezetni kívánt valódi magyarok körében. Felháborodó szirénhangon mondván - persze csak 96 év után - hogy trianont tán módosítani kellene. Nem, trianont nem kell módosítani, mert azzal elismernők magát trianont. Mert mit is akar6na mást egy zsidók vezette - a szurkos kezet megint csak tisztára síkálni kívánó - szervezet mint trianon ál-revíziójával továbbra is megtéveszteni a magyart és 6almon maradni. Ami az ördögtől való az egész egyszerűen csak eltörlendő - úgy ahogyan van és persze 1000 %-osan. Egy cm2-nyi terület sem vál6 az ördög martalékává - ez evidens. Természetesen az aláírók "égi" felelős/s/égre vonása meg fog történni annak a rendje-módja szer-int. Ami az összes trianont alkotó magyargyűlölő "ország" megszállásával, feldarabolásával vagy megszüntetésével lesz egyenlő. Nem a birodalom vág vissza hanem a végidei karma. Így aztán a "levesbetétbe" nem csak az antant és a kis-antant kerül bele, hanem számos más "ország" is: észak-amerikai egyesült államok/1/, brit birodalom/2/, franciaország/3/, olaszország/4/, japán/5/, belgium/6/, kína/7/, kuba/8/, görögország//9/, nicaragua/10/, panama/11/, lengyelország/12/, portugália/13/, románia/14/, szerb-horvát-szlovén állam/15/, sziám/16/, cseh köztársaság/17/ ! Tehát 17-en vannak a gonoszak, de persze van még belőlük jócskán, mert például az osztrák, az orosz és az ukrán is "ebadta". 1+2+3+...+17!=153=17!x9 > 153 hal = 9-es ember. Szóval a szíriuszi "17-essel" megpróbálták - egyfajta fekete-mágiával - lejáratni, majd megsemmisíteni a feltámadni kész 9-es hal-embert/Halak korszakbeli embert. Nem sikerült, mint ahogyan a 3 a magyar igazság után mégis csak megint az 1/EGY jön - törvényszerűen. Mivel a 7-es körforgás: 1 > 2 > 3 > 1. Tehát a 3-asság után - amire persze nem lehet non-t mondani - mindig az újbóli EGYsÉG az ami JÖN. Akár tetszik vagy nem tetszik ez "kiválasztottéknak". Tényleg végidő van, hiszen az ál-ős-magyar drábik, patru-bani és kásler is vehemens "harcot" hirdetett - meg persze országos összefogást az egyébként mindig EGY-ÉN-i feltámadás, megtáltosodás helyett - a végsőt. Mondván hogy mosat aztán orbánékon kívül mindenki proletár lesz ha nem csatlakozik őhozzájuk. Hát ami azt illeti nem veszünk sem mag nélküli narancsot, de magunkra kockás inget sem, nem beszélve a felkínált önpusztító kalasnyikovokról.
Nagyon jól ismerjük a lengyeleket és tudjuk hogy trianon-kor éppenséggel az ottani, lengyelnek álcázott zsidó szabadkőműves vezetők "haraptak ki" egy darabot a magyar királyságból és persze írták is alá nagy vehemenciával a magyarság megcsonkítását trianonban. De nem csak egyéni hanem ha úgy tetszik nemzeti "visszaköszönő" karma is van. A fagyi nem csak személyesen, de országosan is visszanyal. Így aztán az adott, valamilyen "rezgés-ügyben bűnös" ország egyes lakói, polgárai, népei áttételesen, összességükben szenvedhetnek, bár közvetlenül személy szerint nem raboltak és nem csonkítottak. Hallgatólagosan viszont igen. Az is nyilvánvaló hogy valamely mértékben az egyszeri angol, portugál, spanyol, francia, holland, itáliai, usa-beli stb. polgár is részesült - mai napig is - a régi-új gyarmatosítás, valahai rabszolga-kereskedelem, indiánirtás ésatöbbi szörnyű-s-ég hasznából. Árva megye ugyanúgy visszajár a magyaroknak mint a Muraköz, a baranyai 3szög, Délvidék, egész Erdély, Kárpátalja, Felvidék vagy éppen az Őrvidék. Mondhatnánk hogy : "nincs bocsánat" - de nem erről van szó hanem a kötelező végidei karmikus elszámolásról, bizonyos fokú visszarendeződésről. Az új körforgás csak rendezett módon és tiszta lappal indulhat el a Föld szívében, szűz területen, szűz/megfelelő belső szeretet-rezgés-intenzitású/ emberekkel. Jól is néznénk ki ha éppen az aranykori ember, nép befagyasztott számlája lenne az ami nem kiegyenlíthető. Éppen a Kárpát medencében, amely terület a precessziós váltáskor mindennek a kiindulópontja a Földön. Az egy magasabb rezgésű terembura alá vont Földre szállt MennyOrszág/MénÚrság!TündérOrszág - az un. Magyar Szeretet-Királyság - nem egy káprázatos vicc hanem a téridőben létező visszatérő valóság. Az égi eredetű szakrális táltos-avatár királyság egy adott időben mindig kiröppenti aranyasszony-madar/j/ait, potenciális táltospapnő királynőit az aranykalitkából a Föld legtávolabbi zugába is.
„A bölcs Isten megékesítette a földet fáknak füveknek megmondhatatlan sokféle gyönyörűséges voltával, melyekkel az embereknek nem csak testeik tápláltatnék, hanem ha betegségek történnék, orvossággal e testeket gyógyítanák”
Egy viszonylag tárgyszerű hírforrás: www.titkolthirek.hu A kis zöldséges parcellák immár megújulva fogadják be folyamatosan az elővetemények magvait. A borsót, a retket, a zöldnek való dughagymát. Míg a saláta, a répa, a gyökér/zöld/ magja tároló edénybe - petpalackba, illetve műanyag zsákba - kerül kivédendő a meztelen csigákat és más falánk talajlakókat. A még csírázó krumpli is majd zsákokba kerül, ahogyan az uborka-palánták egy része is. Eközben a 1,5 m2-es gólyafészek-tartórács cirka 7 m magosban várja esetleges fészeképítő gazdáit. A mai veteményezős napsütéses februári tavaszon "csak" 17 fok meleg volt.
Kerion, légy szíves valamit erre a kockázgatásra véleményt mondani... nem bírom, ha sírok nevetek, ha nevetek sírok... paradicsom, paprika palántának eltéve... uborkát helyre vetjük, meg ami még illik, karalábé, brokkoli, káposzta, mi legyen a kockákkal...? Köszönöm, Hologramművész... volt, ma már csak valaki...
A "kockázgatás" a Földdel való játszadozás, mivel a kocka a Földet jelképezi. Julius Caesar /J.C./ - ki után "véletlenül" épp cirka 100 ! évre jött Jesus Christos /J.C./ - mondta anno a Rubiconnál hogy a "kocka/Föld > el van vetve". Ez persze - szó szerint - azt jelenti hogy a Föld/-anyai égi eredetű szakralitás/ van elvetve, magyarán le van sz.rva a részéről. Az éppen cirka 1 millió kelta gallt értelmetlenül kiirtó gyilkos nem is mond6ott mást. Jött is utána Jézus korrigálni, helyretenni, megpróbálni meghaladni ezt a nyíltan antikrisztusi vonalat, példát mutatni a végidőre. Sírok-on van a nevetek, illetve a nevetek a sírok-on van. De ez nem jó jel a végidőben, mert még karmikus adósságot jelent. A halál nem hozta még el az azonnali újjászületést ugyanabban a testben, s így a körforgásból sincs kilépési lehetőség - megtáltosodás-dimenzióváltás. A kockákkal nem lesz semmi, mindig is több kocka/Föld volt. 3 D-s, 5 D-s, 7 D-s stb. Bár ezek csak különböző intenzitású rezgősíkok, mégis különálló Földnek tekint7őek. Az uborkát persze lehet helybe vetni és palántáról ültetni is. A gólya madár "véletlenül" március végén április elején jön /Hold-újév/ amikor a "tavaszi szél /évszél=kezdet/ vizet áraszt /a/ virágom/=világon/". Nem csak a szokásos földi Hold-újév kezdeti áprilisi áradás van, de precessziós világéves is - ami kicsit nagyobb és globálisabb is mint egy helyi dunai árvizecske. Kell az a HA JÓ / BÁR KA. Aztán éppen ekkor jön a gólya/gója, vagyis a gój/=NEM ZSIDÓ/ a/=KEZDET/. Természetesen a Tu/l/rul, a Te/l/j/es/út-ról jött madárral/madarral/MAGYARRAL - aki mindenek fölött REPÜL/Ő/...
No persze egy "maszopos" kockás ing felvétele még nem jelent égi eredetű FöldAnya-i szakralitást. Ahhoz azért lényegesen több kell. A kockás-inges ellenmenetel - mert a tanárok esetében végül is erről van szó - nem vezet sehová, csakis a pokoli mélybe. A 6almon inkább felül kéne emelkedni, meg kéne azt haladni, a pénz mammonjáról már nem is beszélve. Egyébként sem lehet egy végidei pokolivá vált rendszert "megreformálni". Azt csakis eltörölni lehet, de az meg nem a mi dolgunk. Tehát a teendő a lehetőség szerinti kilépés a rendsz@rból, nyugalom, türelem, szeretet-orientált jóakaratúság, önzetlenség, megbocsátás, jószívű ajándékozás és így tovább...
Szia Kerion! Pontosítani szeretnék, tegnap este már túlzásba vittem a kocka témát és a furmintot...Nem a "fizikai" sírásra és nevetésre gondoltam hanem inkább arra, hogy amin más nevet mert nevetséges, azon nekem sírni lenne kedvem és fordítva, ami másnak siralmas az nekem, van amikor, megmosolyogtató... Amúgy sem vagyok oda a kockákért, inkább a dodekaéder, mint az arany magom. Bár 4-es vagyok, szellemgyógyász gyakorlaton a többieknek 6 db forrás, teremtő gömbjük volt nekem 8. (dimenziónként egy pár) Köszönöm! Hologramművész
Lélek-gyógyítók már most is vannak. A lélek viszont csak az egyik - nagyon fontos - szegmens. A táltosodáshoz megtisztult, megtisztított test-lélek-szellem egységre van szükség. A test gyógyítása - mivel látványosabb, pontosabban láthatóbb mint a léleké - számtalan pozitív dolgot indít be a Kárpát medencében. A gyógyító tulajdonképpen a madár-király. A test rendbehozatalának "szíves öröme" elindíthatja azt az "átkristályosodási" folyamatot a "betegnél" ami által majd lehetővé válik a magasan rezgő testi-lelki-szellemtudati váltás a számára. Mindezt nyilván csak egy már kész táltos-avatár tudja "prezentálni" az embereknél - a tavasz beköszöntével.
Március 20.-án hajnalban elérkezünk a kör következő küllőjéhez, a születéshez.
SZN a téli napfordulós túra szervezésekor felvetette egy rövid gondolat erejéig, hogy virrasztva készüljünk az eseményre, de akkor azt elvetettük. Érzésetek szerint lehetne magunkra nézve kedvező hozadéka egy ilyen összejövetelnek? Akár Pilisszántón…a kápolnánál…
Bennem egyre erősebb az érzés, hogy ideje lenne közösen egy olyan képet alkotni, amiben meglátjuk miként le7séges a következő „születést” már a kör közepén ünnepelni, egymagunk…
Kerion készen lennél egy ilyen virrasztást kellő SZERrel megtölteni?
Kerion, írod, hogy "Lélek-gyógyítók már most is vannak." Még mindig a kerecsenisandor@freemail.hu az email-címed (egyszer ezt láttam)? Mert felvenném veled a kapcsolatot.
A pilisszántói un. Boldogasszony kápolna össz6ása - nincs rá jobb szó - ördögi. Látszik hogy nem magyarok - Makovecz és Őrfi - nevéhez fűződik az építmény 2006 tájékáról. Tehát korántsem egy ősi dologról van szó, hanem egy szabadkőműves fekete-mágia adaptálásról. A Teremtő ŐsAnyát próbálnák negatív kontextusba helyezni vele és persze a magyarokat meg a zsidó zsákutcába - a 2 torony közti sötét üregbe/sírba - beterelni. Ugyanez érezhető Dobogókőn is a Kovács Magyar András - na megint egy 2-nevű ál-magyar ál-táltos - vezetésével finanszírozott ottani "táltos-építmények" esetében. Szóval jujdejóék - magyarnak álcázva - megpróbálják a magyar ősiséget, szakralitást és persze a táj mágiáját is lenyúlni, elferdíteni, bepiszkítani. Még jó hogy az ősök edzett lelkei tojnak a minden lében kanál önmagukat magyarnak is "kiválasztó" mesterkedőkre. Ahogy a Pilisben, úgy a Bükkben sem jött be a "jujdejó szakralitás", egyszerűen azért mert olyan nincs is. Csak óvatosan a sokszor 1000 éves, vagy éppen újkeletű egyházi dolgokkal, jobb messze elkerülni őket. Cinkelt kártyákkal játszottak és játszanak ma is lélekrabló céllal, végső soron a magyar táltosodásának a megakadályozása céljából.
Pityesz nekem az időpont/esemény egy kicsit messze van még, viszont ha úgy alakul (ha tudom úgy alakítani), akkor szívesen csatlakoznék. (Jó lenne...:))
Meg6ó hely Napfelkeltéhez: https://www.google.hu/maps/@47.685759,18.872108,3a,75y,90t/data=!3m8!1e2!3m6!1s111684301!2e1!3e10!6s%2F%2Flh3.googleusercontent.com%2Fproxy%2FvGJ9rS24NhjiU4KxYoH-4bNscQLpjXBwia4qWtkI7dsw6Vq8uBqh_m8ofx_DH1qNjwqgbwDFl8-OPuA3zrkVQh0i9vV47nw%3Dw343-h100!7i4121!8i1200
Meg6ó hely Naplementéhez (Aton): https://www.google.hu/maps/@47.685672,18.866937,3a,75y,90t/data=!3m8!1e2!3m6!1s119904882!2e1!3e10!6s%2F%2Flh6.googleusercontent.com%2Fproxy%2F-mneghiJCvH5TuSr_RM5dBx9PWQAt9TDMK-Jpi2Ii8L4HKx8n-qB05gLEnQ3i1BXm24hNIAQK_uuXrFrY8XxPLAwR-PHC5M%3Dw203-h135!7i1600!8i1067
A dobogókői un. Turul körút turista-ösvény előző neve Thirring körút volt. Nem egy ősi, hanem egy mesterségesen kialakított dolog az egész. Ettől persze végig lehet menni rajta, s hollókat, sólymokat is lehet lát6ni a felmenő kristályszemcsés "öntött" várfalakon kívül. Először egyedül mentem végig rajta jobbról-balra, aztán csoportosan balról-jobbra - na ekkor eltévedtünk a dzsumbujban, majd kalandos úton találtuk meg az út folytatását felfelé. Mondani sem kell hogy egy valódi Turul ösvényt követve nem lehet eltévedni. A Kárpát medence - jórészt szakrális búcsújáróhelyei - tele vannak szórva Makovecz-templomokkal, építményekkel. Még a sárospataki "makovecz-iskolában" is érezhető valami a "halott-fás-pokolból". Nem véletlen próbálnak a szabadkőművesek MagyarÚrságon poklot megjeleníteni. A számukra végzetes MennyÚrságot mindenáron pokollá akarnák változtatni. Ez már elég régóta megy. Ha valaki azt hiszi hogy Atilla például tök véletlen lett a vatikán és a nyugat által patás ördögnek ábrázolva az úgymond "kalandozó" magyarokkal együtt - fatálisan téved. Ugyanez a direktíva, no meg a megvezető-megtévesztő csőbehúzás megy ma is, csak finomabb módszerekkel. Hogy mást ne mondjunk még a Pilisben is - Visegrádnál pontosan - az úthálózat a huszadrangú reptilián-"teremtőt" jeleníti meg "Nazca-vonalként". Miután a valódi Teremtő Ősanya Pilisszentlélek-Pilismarót térségében van a tájba vésve jóval vastagabban. Máig sem tudták a tájból "kiradírozni", bár a Google Earth műholdképein módszeresen kiretusálják. 1 szó mint 100 valakik azt szeretnék hogy itt a földi pokol legyen Földi MennyOrszág helyett. Ezért vannak a háborús-pusztulásos vakoló jóslatok is - lásd nyirkai vagy teknőkaparó. Minduntalan a ránk hozott ördögi pokol van megidézve az angyali menny helyett. Ezt a vak is látja, meg már azt is hogy mindez már hiábavaló próbálkozás. Ami feltámad/t/ és a Földdel egyesül/t/ az - tetszik vagy nem tetszik - mennyei. Itt semmiképpen sem lesz vérontás és háború. Minden kompromisszum nélküli - sokak számára fájdalmas - megújulás persze lesz. Természetesen jóval magasabb frekvenciájú TerEmTő eszközökkel, mint amilyenekkel a még regnáló ál-teremtők rendelkeznek.
Kedves Kerion! Számomra is meglepő, amit írtál (elnézést, ha zavar a tegezés), noha olvastam már Makovecz háttér-szimbolikájáról szintén meglepő, és nehezen elhihető dolgokat. Ezzel együtt már semmin nem lepődöm meg, csak borzasztó zavaró, hogy amikről/akikről az ember azt hitte, jót képviselnek, sorra lehull a lepell. (A legkeményebb, amikor saját eddigi képmutatásom, tévedéseim is sorra-sorra kibuknak számomra is.) Írjátok, hogy ez a korszak sajátossága, de nagyon nehezen élem meg. A Pilis szent hely, ezt már Te is, Kerion, és sokan mások is írták, mondták. Gondolom, nem véletlen, hogy éppen ide építkeznek a másik oldal erői is.Tehát ha elvonatkoztatunk a kápolnától, Pilisszántó még alkalmas lehet egy felemelő szertartáshoz? Sokat olvastam a blogot, és a Te hozzászólásaid mindig bizalommal töltöttek el. Ugyanakkor egyre jobban érzem, hogy az a változás, amiről más olyan sok szó esett itt, és amit én itthon ülve várnék, csak belőlünk, általunk indulhat el. Ugye mindenkiben megvan a jó lehetősége is? A mi választásunk, hogy a fényt vagy az árnyékot erősítjük magunkban? Nincs eleve rossz és eleve jó, igaz? Tehát teoretikusan mindenkinek van esélye a felemelkedésre, a megtáltosodásra?
Kedves Pityesz! Ha útkereső "idegenek" is csatlakozhatnak március 20-án, én is szívesen részt vennék a szeren.
Teremtő ősanya az elhomályosult agyad Kerion. Itt is hülyítesz mindenkit? Illik rád a nick neved, pont azt csinálod kispofám, semmi mást? A babiloni 77 csecséből melyiken lógtál? Agyhugyköves vagy te szépöcsém, de az se senki lánya, aki beszopja a dumádat. Most csak az hiányzik, hogy elmagyarázd neki, hogyan lehet táltos belőle, mert régen mindenki táltos volt.
Nem hiszem, hogy a kápolna több egymásra halmozott köveknél, nem bír túl sok jelentőséggel, úgy ahogy önmagában a vallás, illetve annak szimbolizmusa sem. Nekem egyetlen ősi „szentélyről” van sejtelmem, azt viszont nem kint keresem.
A hely ahol a kápolna áll, számomra semmiképpen sem „ördögi”, bennem épp ellenkező előjelű képzeteket generál…nem egyszer, nem kétszer, hanem mindig, így én ezt tudom, más persze ettől tudhat mást. Mindezzel együtt a helyszín szerintem másodrangú kérdés, sokkal fontosabbnak tartom, hogy azok akik összegyűlnek jó szívvel - lélekkel tegyék azt és az ilyenek már nem is idegenek egymásnak, még akkor sem ha eddig nem írtak ide semmit.
Kedves Anna, Tiéd a választás joga hogy kinek hiszel inkább - természetesen önMAGadon kívül. Egy szeretettel élő jóakaratú magyar "felvilágosítónak" vagy egy idegen, önmagával meghasonlott betegesen gyűlölködőnek.
Kerion, Köszi a visszajelzést. Volt szerencsém 2-3 alkalommal megjárni ezt az utat, mi viszont csak jobbról balra mentünk. Mesés táj tárul az ember szeme elé ha nyitott szemmel jár. Anno csináltam is ezekről az utakról egy kis 'Betekintő leírást', kedvcsinálónak, érdeklődőknek. Az öntött várfalak tények, a földön heverő formázott kövek tények. Egyébként azt néztem hogy a várfalak 'beton szerkezete' sokkal szivacsosabb mint manapság a beton szerkezetek. Gondolom volt előnye. Emlékeim szerint a turulmadár jobb szárnya környékén van két, még mindig elég magas 'öntött' oszlop... mintha a főbejárat lenne :-) Érdemes megnézni... ha valaki erre jár. Fecu
Fecu, szívből ajánlom a Dobogókő > Szakó-nyereg > Vöröshegyi-árok > Dömös > Rám-szakadék > Dobogókő egész-napos kirándulást. Ha teheted egyszer menj végig rajta. Ugyanígy a szilvásváradi Szalajka-völgy /szal(a)ajka=gyűlés szája-bejárata/ - istállóskői barlang oda-vissza utat is. Éden panzió és Táltos étterem > Szilvásvárad 70 m-en belül.
Kerion...Gyűlölködést kiáltva játszod itt is a hattyúk dalát? Gyűlölködés rád mondani az igazságot? A liberális, ateista maszkodat csak az nem látja, aki félkegyelmű. Másfél milliárd keresztényt nézel hülyének? Persze láthatóan tényleg van egy-kettő, akinek tetszik a nyálas hazugságod. Te vagy az etalon, aki kapásból megcáfolja Jézus kijelentését? Az egyagysejtű főnököd javasolta, vagy magadtól nevezted ki magad Jézus fölé? Nem viszked a fejed?
Szia kedves Váradi István! Csodálatos a bátorságod, de tudod-e, hogy a legbátrabb emberek a legönzőbbek, hisz mi más tudna átalakulni önzetlenséggé, mint az önzőség.:) Aztán, ha Te Kerion olvasásakor gyűlöletet érzel, az sajnos benned van. Lehet, benne is van, de ezt csak Ő tudná megmondani.:) No, de ez mind lényegtelen, mert valójában arra szerettelek volna megkérni, hogy idézz ide néhány mondatot Kerion írásaiból, ahol Jézus fölé emeli magát, mert nekem nagyon gyenge a memóriám, s jelenleg nem emlékszem ilyenre!
Szia Félkegyelmű Lujza...A kedvest elhagyom, mert veled ellentétben nem bújok a nyájaskodás mögé. Nem bátorság kell hozzá, mindössze igazság és tisztán látás. Te amúgy ataista vagy, avagy magát kereszténynek hazudó álkeresztény, hogy annyit sem tudsz miszerint Jézus nem anyázott, hanem Atyázott? Itt kezdődik a kérdésedre a válasz "kedveske".
Sejtettem, hogy az ANYA-val van bajod.:)Majd megoldod. Egyébként honnan tudod, hogy mit mondott Jézus? Jelen voltál? Talán azt is tudod, hogy ABBA-nak nevezte, s az ATYA elnevezést csak az emberek felé tolmácsolta? Nos ki az ATYA, nő, férfi vagy mindkettő, esetleg egyik sem? Kérlek Osszd meg velem a tudásod! A nyájaskodás nékem születési rendellenességem, mivel a nyájból jöttem. Ezért kérlek, bocsáss meg nékem jó keresztény módjára! Mivel bírka vagyok,ebből adódóan nem vagyok semmilyen ista meg pista, meg álkeresztény sem. Nem bélyegzem le magam, sem másokat, csupán ismerkedem velük.:) A pecsételés nem az emberek dolga!
a félkegyelmű, nyájaskodó Lujza, aki egy bírka a nyájból
Lujza...Ne szerencsétlenkedj az ateista, álkeresztény dumával. Ezzel valóban bizonyítod a félkegyelmúséged. Ne játszd el te is a hattyúk dalát. Te ott voltál, hogy megkérdőjelezd? Semmi közöd a nyájhoz, esetleg a darwinista nyálhoz. Bélyegezni? Pecsételni? Hol tanították neked, talán otthon az álkeresztényeknél, hogy a hazugságot keverni kell az igazsággal? Ne tőlem kérj igazolást szerencsétlen. Az bárhol megtalálható! Te meg a normáltalan "fejbetegség" igazoljátok hiteles dokumentummal, hogy Jézus anyázott, teremtő ősanyázott, meg hozzá imádkozott!
Szerencsétlenségemre semelyik kérdésemre sem válaszoltál, pedig Te azt állítottad, hogy tudod az igazságot."Nem bátorság kell hozzá, mindössze igazság és tisztán látás".
Ehelyett saját képzeteidet vetíted ki Kerionra és rám. Nem idéztél Keriontól semmit, mivel nem is tudtál volna! Sehol sem olvashattál olyat, hogy bárki is az ŐSANYÁHOZ való imádkozásra buzdított volna!( Egyébként mindenki ahhoz imádkozik, akihez akar, ez nem olyan bűn, ami nem nyerne megbocsáttatást.) " BIZONY, BIZONY, MONDOM NÉKTEK, HOGY MINDEN BŰN MEGBOCSÁTTATIK AZ EMBEREK FIAINAK, AKÁRMILYEN NAGY AZ A KÁROMLÁS, DE AKI A SZENT LÉLEK ELLEN SZÓL KÁROMLÁST, NEM NYER BOCSÁNATOT SOHA, HANEM ÖRÖKKÉVALÓ BŰN TERHELI." Remélem azt már nem fogod rám, hogy a Szentlélek ellen szóltam! Ősanyáik a népeknek, nemzeteknek vannak, s addig imádkoznak hozzájuk ( ha akarnak egyáltalán ), míg fel nem tudnak emelkedni egy olyan "szintre", ahol már nem kell megtesülniük a fizakai síkon, így nincs szükség a leszületésre, s így Anyára sem,de Apára sem.
Még ha igazad is volna, a személyeskedő és arrogáns stílusoddal teljesen lejáratod azt, amit képviselsz. Lujza viccesen, kedvesen és eszesen érvelt, Te meg folyamatosan sértegeted. Nem Te írtál István néven is? Kísértetiesen hasonló a bántó stílusotok.
Ne idegesítsd tovább magadat miattunk. Nyugodtan hagyj minket "sötétségben". Arról nem szólva, hogy ezzel a stílussal szerintem semmire nem mégy.
Első sorban mindenki önmagáért felelős. Amíg Te nem vagy egyensúlyban, nem tudsz másokat rávezetni a(z általad vélt) jóra.
Ugye milyen szívet fájdító azt látni/tapasztalni István, hogy egyes emberek a széles útra (ami a pokolba vezet) terelgetik embertársaikat a keskeny út helyett, ami viszont a menyországba visz?
„Menjetek be a szoros kapun! Mert tágas az a kapu, és széles az az út, amely a kárhozatba visz, és sokan vannak, akik azon járnak. Mert szoros az a kapu, és keskeny az az út, amely az életre visz, és kevesen vannak, akik azt megtalálják” (Máté evangéliuma 7:13-14).
Márpedig Kerion szinte egyfolytában azon munkálkodik ezen az oldalon, hogy a széles útra csalogasson (kivéve, amikor éppen kertészkedik).
Jézus a Máté 6:9-13-ban a Mi Atyánk... imádságot tanította a tanítványainak nem pedig a Mi Anyánk-at, ezenkivül számos helyen arról beszél, hogy ő az Atyától jött, az Atyához megy, az Atyja küldte a földre, azt szólja amit az Atyától hall, az Atyja nevében jött stb., ezenfelül halála előtt ő maga is az Atyjához imádkozott a Gecsemáné kertben. Az Ur Jézus nyájához pedig csak a hozzá már megtért, Krisztusban ujonnan született hivők tartoznak... mindazok, akik ismerik pásztoruk hangját, vagyis ismerik Jézus minden szavát, azt követik és egyben sorsközösséget vállalnak vele.
"Az én juhaim hallják az én szómat, és én ismerem õket, és követnek engem" (János evang. 10:27). Lujza pedig még álkeresztyénnek sem mondható, mert egy álkeresztény legalább ért valamennyit az Irásból, ő viszont sajnos semmit.
Igy tehát jogos a háborgásod István, mert a Szentírásban szó sincs mi Anyánkról, meg ősanyákról; ez mind csak valami buta emberi kitaláció, éppen ezért nem is hivatkozhat senki "ősi magyar keresztyén hagyományra" e tekintetben. Az is egy nagyon helytelen megállapítása Lujzának, hogy "a legbátrabb emberek a legönzőbbek", mert éppen az jelent önzetlenséget, ha valaki nem fél kimenni a farkasok közé és mások érdekében harcba szállni az igazságért.
Anna...Hozzád egyenlőre nem lett szólva, de te dettó olyan álkeresztény vagy, mint a kolléga nőd. Nincs itt egyenlőre sértegetés. Nevén vannak nevezve a dolgok. A hazug az az hazug marad és nem etalon. Ha te liberális minden tolerancia agymosásban szenvedsz az a te bajod. Mással meg nem kell keverni. Leírtam a nevem. Maradjunk ennyiben. Nyálas Lujza...Ne nyomd a mellék szöveget és a terelést. Ott feljebb teremtő ősanyázott az etalonod. Ne játszd meg az eszed, hanem igazold Jézus ősanyázását. Nagyon átlátszó az ateista terelésed. A Bibliát úgy idézd te szerencsétlen, hogy juss el addig amit ezzel kapcsolatban plusz mondott. Azok szerint neked biztos nem lesz szükséged se anyára, se apára.
A Dobogókő 2013/1.szám van (szvsz.) egy különösen figyelemre méltó cikk (A pilisi erők kisugárzása címmel) a Pilisen keresztülhaladó főbb erővonalakról, és a főbb erővonalak mentén fellelhető Szent-helyekről (foghíjasan)...
Az a szakács, amelyik bár kívülről tudja a receptkönyvet, de nem tudja meggyújtani a tüzet, az a társait sem tudja megkínálni semmilyen eledellel. A játszós ruhát levéve továbbra is maradok Tisztelettel:
Mivel bejelentkeztél, ezért nem hagylak figyelmen kívül, bár a kísértés megvolt erre.:)
"a legbátrabb emberek a legönzőbbek", mert éppen az jelent önzetlenséget, ha valaki nem fél kimenni a farkasok közé és mások érdekében harcba szállni az igazságért."
Akkor most kifejtem, hogy miért írtam azt, amit írtam. A bátor ember szerinted is harcba száll. A harcos pedig két dolgot tesz:1, támad, 2,védekezik. Az első esetben el akar venni valamit, a második esetben pedig nem akar odaadni valamit. Ha mélyen elgondolkodol ezen, akkor a végén megtalálod azt a legmélyebb, legkifinomultabb önzőséget, melynek a foglya.Tehát nem igaz ember, mert az igazság szabddá tesz. Az igazságot nem a Biblia adja, az csak segít, mint ahogy Jézus sem teheti szabaddá az embereket, amíg azok ki nem gyomlálják magukból a saját hazugságaikat. Tudom, hogy szereted hírdetni a bibliai tanokat, de Jézus csak arra szólított fel, hogy az Evangéliumot (Örömhírt)hírdessék azok, akik azt valójában megértették. Örömhírt hogyan lehet gyűlölködve, haraggal telve, gúnyolódva hírdetni? Továbbá megszólalásodban Kerionnal és Lujzával foglalkoztál, ahelyett, hogy rendre utasítottad volna István és Váradi gyülekezettársaidat, akik a legelemibb tiszteletet sem voltak képesek megadni a másik embernek. ( Ezt Mazsi is elmulasztotta!) Gondolom Jézus is így gyűjtötte Maga köré a tanítványait.:) Anna, aki nem vallotta magát kereszténynek ezt megtette, s nem azért, mert bátor harcos, hanem azért, mert a szívében élő ember. Továbbá az Evangélium folytonos szajkózása olyan emberek előtt, akik már közelebb járnak ahhoz, hogy szabaddá tegyék magukat(s ezáltal a Krisztusi szellemiség számára is elérhetőek),mint Te, teljesen felesleges. Nem farkasok ők, s így Te sem vagy közöttük áldozati bárány.Az igazságért nem kell harcba szállni, hanem meg kell keresni azokat a kötelélkeket (MINDENKINEK MAGÁBAN!!!), amelyek nem engedik meg számára azt, hogy a tudomására jussanak! Viszont azért azt megsúgom, hogy ha egy harcos rászánja magát arra, hogy szabaddá tegye magát, akkor mindaz az erő melyet a harcban birtokolhatott, segíteni fogja. Képessé válhat arra, hogy a leghatalmasabb és legláthatatlanabb önzőségből önzetlenséget transzformáljon, s a szeretet csatornájává váljon.
Pedig szívesebben vettem volna, ha inkább kisérteni hagyod magad Lujza, ami által figyelmen kivül hagyhattál volna, így most nagy örömtől fosztottál meg engem, arról nem is beszélve, hogy miközben szabadságról prédikálsz, másokat leuralva próbálsz kikényszeríteni beszélgetést, mert nem hagy nyugodni a csúfos kudarcod, ezért egy újabb társalgással gondoltad kompenzálni azt. Biztosíthatlak, hogy bennem nem találsz zsákmányra e tekintetben, már csak azért sem, mert a hátam közepe sem kíván veled bármi nemű beszélgetésbe elegyedni, látva azt, hogy a te gondolkodásmódot absolute abnormális. István és Váradi egy ugyanazon személy, akik nem gyülekezettársaim. Biztosan a benned lévő nagy szeretet ösztönzött arra, hogy anélkül, hogy erről biztos tudomásod volna, valótlan kijelentéseket tegyél... Az igazság pedig maga Jézus Krisztus, ha még nem tudtad volna: "Monda néki Jézus: Én vagyok az út, az IGAZSÁG és az élet; senki sem mehet az Atyához, hanemha én általam" (János evangéliuma 14:6). "Azt kérdezték azért tőle: Ki vagy te? Jézus pedig így válaszolt: Akinek eleitől fogva mondom magamat. Sok mondani- és ítélnivalóm van felőletek, de igaz az, aki elküldött engem, és én azokat beszélem a világnak, amiket tőle hallottam. Nem értették meg, hogy az Atyáról beszélt nekik. Így szólt azért hozzájuk Jézus: Amikor fölemelitek az Emberfiát, akkor majd felismeritek, hogy én ki vagyok, és hogy magamtól semmit sem teszek, hanem azt mondom, amire az Atya tanított engem. Velem van az, aki elküldött engem, nem hagyott engem egyedül az Atya, mert én mindenkor azokat cselekszem, amik neki kedvesek Amikor ezeket mondta, sokan hittek benne. Azt mondta azért Jézus a benne hívő zsidóknak: Ha megmaradtok az én beszédemben, bizonnyal az én tanítványaim vagytok, és megismeritek az igazságot, és az igazság szabaddá tesz titeket" (Janos evang. 8:25-32). Tehát Jézus Krisztus az, aki szabaddá teszi az embert, nem pedig a magunkban gyomlálgatás. "Én vagyok az igazi szőlőtő, és az én Atyám a szőlőműves. Minden szőlővesszőt, a mely én bennem gyümölcsöt nem terem, lemetsz; mindazt pedig, a mely gyümölcsöt terem, MEGTISZTITJA, hogy több gyümölcsöt teremjen. Ti már tiszták vagytok ama beszéd által, a melyet szóltam néktek. . Maradjatok én bennem és én is ti bennetek. Miképen a szőlővessző nem teremhet gyümölcsöt magától, hanemha a szőlőtőkén marad; akképen ti sem, hanemha én bennem maradtok. Én vagyok a szőlőtő, ti a szőlővesszők: A ki én bennem marad, én pedig ő benne, az terem sok gyümölcsöt: mert nálam nélkül semmit sem cselekedhettek. Ha valaki nem marad én bennem, kivettetik, mint a szőlővessző, és megszárad; és egybe gyűjtik ezeket és a tűzre vetik, és megégnek. Ha én bennem maradtok, és az én beszédeim bennetek maradnak, kérjetek, amit csak akartok, és meglesz az néktek" (Ujszöv. János Evang. 15:1-7).
"hogy miközben szabadságról prédikálsz, másokat leuralva próbálsz kikényszeríteni beszélgetést"
Jogod van ezt így érezni kedves Ria, de ez az érzés Benned van és nem Lujzában.:) Amire szerettelek volna rávezetni, az továbbra sem járt eredménnyel, de ezen Lujza egyáltalán nem szomorkodik.:) Nagyon szép idézetet tettél be, de korábban ezt egy másikkal is megtetted. „Menjetek be a szoros kapun! Mert tágas az a kapu, és széles az az út, amely a kárhozatba visz, és sokan vannak, akik azon járnak. Mert szoros az a kapu, és keskeny az az út, amely az életre visz, és kevesen vannak, akik azt MEGTALÁLJÁK” (Máté evangéliuma 7:13-14)." Jézus Krisztus azoknak az embereknek a szőlőtöve, akik saját küzdelmeik ( gyomlálkodásaik) árán fel tudnak hozzá emelkedni, be tudnak menni a keskeny kapun. Olyat sehol sem lehet olvasni, hogy beviszlek benneteket a keskeny kapun. Ennyit fűznék még hozzá, s ezután békén hagylak, mert idő kell mindenhez. Végül egy javítással tartozom, mert fentebb ( már 3-szorra:))tévesen fogalmaztam. A mondat helyesen: "Viszont azért azt megsúgom, hogy ha egy harcos rászánja magát arra, hogy szabaddá tegye magát, akkor mindaz az erő mellyel a harc során RENDELKEZHETETT, segíteni fogja.
Még egy apró momentum, mivel az "ördög" a részletekben bújik meg. Lujza nem a szabadságról "prédikált", hanem a szabaddá válás lehetőségéről, mely még egyáltalán nem szabadság. Csupán lehetőség az ebből az illúzióból való kilépésre, ahogy erről már korábban is írt Kerion.:) Menyország pedig csak egy van, de Jézus a Mennyek országáról beszélt. Ez is lényeges különbség!
Sziasztok, Kerion, szerinted a Dobogókőn lévő, Turulmadár rajzolatú ugynevezett Táltos körút vagy Turul körút mikori keletű? Van ennek valami régebbi létezése, vagy valami 'újkeletű' szülemény. Nem találtam róla érdemi, megbízható ismeretet. Thirring körútnak is hívják, róla elnevezve, de ezt jobban tudod mint én :-) https://hu.wikipedia.org/wiki/Thirring_Guszt%C3%A1v Köszönöm. Fecu
H.Marci, az email-ed eddig még nem ért ide, nem tudom mi lehet a gond. Újjászületés következik: a Tu/l/rul, a Te/l/j/es/út-ról jött Fő-ni/x/ks-madár/madar/magyar kirepül a pokoli C-ion-ista kalitkából és "felszáll" a Kárpátok bérceire. Lásd: "Jóhírek-Égi jel Izland felett-Főnix madár alakja emelkedik ki a Sarki Fényből"
Váradi Júliának igen jó összeköttetései lehetnek! Vagy egy jósnő őstehetség ... Még meg sem száradtak az örömkönnyek a ma éjszaka (!) kiosztott Oscar-díjon, de már meg is jelent a könyv arról hogyan jutott el eddig a "mű".
Ej, ezekben a pillanatokban nem illik ilyen szemfülesnek lenni :-)
Egyébként Röhrig Gézának volt ma egy hatalmas mondata. (aki szerint:"Trianon abszolút fájdalom és igazságtalanság", ráadásul nyarakat töltött Erdélyben. Tehát eszébe se jusson senkinek a Son of Saul üzenetét és sikerét a népi-urbánus ellentét antagonisztikus viszonyrendszerében értelmezni)
Szóval, valami ilyesmit mondott ma: az emberi, morális jó és rossz konfliktusát mi nem "kívülre" helyeztük, hanem belülre, az emberi lélek világába. Lehet, hogy nem így fogalmazott, de valami hasonló volt az értelme.
Nos, ez egy felettébb igaz megállapítás. DE. Hogyan is értsük ezt maximát a díjazott, 4:3-as képarányban forgatott, a Mátrix című film színeihez hasonlóan utómunkázott Oscar-díjas mozi esetében?
http://nexttime.blog.hu/2016/02/02/intelligens_formatervezes_egy_teremto_nelkul_miert_lehet_okosabb_az_evolucio_mint_ahogy_azt_gondoltu
VálaszTörlésIstenem... még mindig nem akarják elengedni Karcsi bácsi kezét...
Sokadjára is - ébresztő ! A végidei "valakiság" - még ha magyar köntösbe bújtatott is - nem ér semmit és nem is vezet már sehová. Mert mit is mutatott be Jézus anno ? Lényegében a keresztre-feszítettség állapotából való feltámadást. Azt hogy voltaképpen egy szenvedés-folyam, - esetünkben a "madar senkiség" megélt állapota - és csakis az vezet el a metamorfózishoz, az illúzióból való kilépéshez.
VálaszTörlésNem a "zsidó valakiság", a végidei siker, a karrier, a 15 hektár, a Guiness-rekord, a látszólagos boldogulás és úgymond boldog földi párkapcsolat az üdvözítő - korántsem. Hanem - minden látszat ellenére - a sikertelen, karrier nélküli, anyagilag nyomorú, szív-árván/y/-lévőséges, lényegében boldogulás nélküli boldogtalan, de mégis mindezen felül-emelkedve a jóakaratúsággal, szeretet-orientáltsággal stb. párosuló egyéni lét az amely"feljebb" visz.
Tehát - tetszik vagy nem tetszik - "poklot" kell/ene/ járni az ebből a körforgásból való "kilépőhöz". Természetesen maga a "valakiság" és a "senkiség" is csak egy valóságosnak megélt illúzió, látszatvilág. DE mégis, a keresztre-feszítettség illúziója nélkül nincs magyar feltámadás. Hogy kevesen vállalják mindezt ? Hogy kevés a "BirKá-ból született Bárány", a tisztán magyar lélekminőségű ember ? Hát persze hogy így van, ha amolyan pihekönnyű lenne a Jézus-i Kereszt-út akkor ért-elme sem lenne. Most a - tengernyi nyomorúság közepette szigetszerűen megélt - valaki-jóléttel hova is támad6na fel "kényszerűen" egy illető "valaki"? Nyilvánvalóan sehová, hiszen tévesen - az illúzióba belemerülve - tökéletesen elégedett önmagával és azt hiszi hogy: na ő aztán "valaki". Holott ő az aki valójában - ugyan még rejtetten - niemand. Semmi, de semmi sem az aminek látszik.
Hm...
TörlésHonnan van ez a kepesseged az ilyen meglatasokra, a figyelem altal vagy van mas is?Ezeket a dolgokat te eled is vagy csak "tudod" egyenlore?Egy kis samanizmust(ha letezik olyan)velek fel fedezni nalad. Koszi
TörlésKedves Robitsas, tőlem csak azt "hallod" amit valaha megéltem, illetve amit "megélek" - nincs új a NAP alatt. Semmit sem hazud6ok Neked, mert arra nincs kép-ess-égem. A "dolgokat" tudom és élem is - mert ha úgy tetszik - "feltámadtam erre a világra". Robitsas, bízom benne hogy TE IS "feltámadsz erre a világra" - MINDENKI ÖRÖMÉRE, de ez "TITOK" - ne mond el senkinek...
TörlésKis olvasnivaló... talán van benne valami.
VálaszTörléshttp://wetiko.hu/2014/02/a-valaha-ismert-legnagyobb-jarvany/
-a-
"A civilizáció kórja
TörlésA wétiko / rosszindulatú egofrénia a civilizáció betegsége, vagy hiánya. Forbes-t idézve:
"A wétiko járvány kifejlődése jelentős mértékben egybeesik annak a valaminek a felemelkedésével, amit az európaiak civilizációnak neveznek. Ez nem véletlen egybeesés."
No igen. És vajon melyik az a civilizáció, amelyik minden más kultúra kizsigereléséből tartja fenn magát évszázadok óta? Vajon melyik az a rassz, amelyik minden más rasszt leigázott? Melyik az a kollektíva, amelyik a legtöbbet ártott a Földnek, és amelyiknek legnagyobb az ökológiai lábnyoma? Melyik emberi közösség az, amelyik teljesen eltávolodott a teremtett világtól, és a legdurvábban kizsákmányolja azt, és a legtöbb energiájába kerül a Földnek?
Hát, kedves testvérek, ez nem más, mint a "nyugati fehér civilizáció".
És nem véletlen az sem, hogy pont ennek a - Földnek legtöbb fenntartásába, energiájába kerülő - csoportosulás kezdett lebontódni, a még viszonylag természetközeli népek által. Csodálkozunk, hogy az eddig legtöbbet ártott "Barbie népét" el kell távolítani a Földről? Hát ez megy most nyugaton.
A kérdés persze mindig az hogy mi is értendő "nyugati fehér civilizáció" alatt. Mert ha a "fekete-fehér" magyarság vagy a valamilyen mértékben ugyan megvezetett, de még mindig "jó útra térít7ő" egy-szer-ű, jó-indulat-ú "nyugati" ember is, akkor fennáll a tévedés lehet-ő-sége. A parazita bankárcsaládokra, azok "emberszabású" fogdmegjeire, konkvisztádoraira, indián-irtóira, rabszolga-kereskedőire, inkvizitoraira, minden érában pártoskodó, harácsoló poli-ti-kus/s/-aira azonban "áll6" a megállapítás. Szóval van egy nem túl széles réteg aki eltávolítandó - pontosabban akiknek lehetőségük adód6 innen elmenni. Az már az ő pechjük hogy "entitás-gazdáik" közülük csak az általuk úgymond "kiválasztottakat" vinnék magukkal. Esetükben is még mindig inkább Jézus a követendő üdvözítő példa, mint arra apellálni hogy máshol esetleg "kiválasztattnak" egy hollywoodi csillagháborús projektre.
TörlésÉn is így gondolom. Nyugaton a többség megtévesztett embertömeg, akik beleszülettek ebbe a rendszerbe - nekik persze most kurvaszar, hogy az általuk eddig megélt anyagi "aranyélet" elkezdődött lebomlani. De hát ez van, eddig jól ment (=> mások rovására persze), most meg van egy kis kiegyenlítődés teremtésügyileg megtámogatva. Ezt a mesterséges migrációt szerintem a legmagasabb teremtői szintről irányítják, még akkor is ha részleteiben úgy tűnik, hogy a háttérhatalom, vagy a zsaroló Törökország a ludas.
TörlésÉs igen, ahogy írod is, a jelenkori egyre ínségesebb idők PONT hogy a szellemi felemelkedést kellene biztosítsák, generálják. Nyílvánvalóan ez nem fog mindenkinek sikerülni, pont emiatt válik szét a társaság lefelé ill. felfelé igyekvőkre.
Mindennek a teteje, hogy a hétfőnkénti, drezdai tüntetéseken felmerült: Merkelt Szibériába kellene száműzni, Putyint pedig Németország vezetőjének megtenni. Igen, ezt kezdik hangoztatni a szélsőséges, reakciós, pszeudofasiszta tüntetők. Ha ezt Inesco megérhette volna...
TörlésMellesleg, egyáltalán nem tartom kizártnak azt, hogy erre a migrációra már 1945 óta készülnek az összeesküvők, sőt már az is egyre valószínűbbnek látszik, hogy magát az EU-t is azért hozták létre, hogy előre megtörje és kiiktassa azt a természetes közösségi és egyéni immunitást, amivel ez a - a történelemben páratlan horderejű - pusztítás megállítható lenne. Én személy szerint nem tudok az elmúlt 6000 évből olyan léptékű tragédiát említeni, mint ami előrevetíti magát az elkövetkező hónapokra, évekre.
Kis Magyar Monty Python:
Gréczi Zsolt a gyurcsánypárt szóvivője a kvóta-népszavazás kapcsán: "Nem a kvótákról, hanem a vasárnapi nyitva tartásról kellene népszavazást tartani."
Olvasnivaló:Neruda interjú pdf...
VálaszTörléshttp://www.google.hu/search?q=neruda+interj%C3%BA&client=ubuntu&channel=fs&oq=neruda+interj%C3%BA&gs_l=heirloom-serp.12...588359.590215.0.596993.2.2.0.0.0.0.1487.2913.7-2.2.0....0...1ac.1.34.heirloom-serp..1.1.1426.CeutXDfVc6A
-a-
Azért az x aktàk 10 évad első része jól sikerült! Mit gondolsz Kerion szerinted ez is kiszivàrogtatàs hozzàszoktatàs vagy csak egy dezinformàló film?
VálaszTörlésAzért az x aktàk 10 évad első része jól sikerült! Mit gondolsz Kerion szerinted ez is kiszivàrogtatàs hozzàszoktatàs vagy csak egy dezinformàló film?
VálaszTörlésÁKos/2Kos az X-akták helyett itt van egy "pókhálós" C.C.Catch "vakoló-szájbarágó" - NEKED. Most már csak arra kell figyelned hogy merre is MÉSZ - Heaven & Hell - MÉG MINDIG lehet választani. Remélem TE a HEAVEN-t választo/tta/d...
VálaszTörlésC.C.CATCH Discoteka 80 Moscow 2011 HQ vagy C.C.Catch/2013/HD/Discoteka 80
https://www.youtube.com/watch?v=BJceRTvD9Fo
TörlésMajd rólad szólnak a hírek
Veled van tele a sajtó
Aki a pokolra kíván jutni annak
Balra a második ajtó
De ha a Szent-Péter szigetekre már
Be van fizetve az útja
Önnek a Mennyország Tourist
A legjobb szolgáltatást nyújtja
Mi Atyánk ki vagy a mennyekbe' mondd csak melyik ajtón menjek be?
Mi Atyánk ki vagy a mennyekbe' mondd csak melyik ajtón menjek be?
Mi Atyánk ki vagy a mennyekbe' mondd csak Én melyik ajtón menjek be?
Mi atyánk ki vagy a mennyekbe mond csak!
Szeretettel a népzene kedvelőinek IS:
VálaszTörléshttps://www.youtube.com/watch?v=S7iv10yNBIA
https://www.youtube.com/watch?v=AfbFXQ8C86Q
https://www.youtube.com/watch?v=wV3WRcLWNlU
https://www.youtube.com/watch?v=52xbCcrDS7g
Köszi, nekem nagyon bejön ez a muzsika!
TörlésÖrülök!
TörlésAkkor engedtessék meg, hogy erre még felhívjam a figyelmet mert érzésem szerint ez egy picit több is mint muzsika, ez hat:
http://tazlo.bandcamp.com/album/moldavian-folk-music-from-budapest
„4. TILINKA”
Szerintem a dorOMbnak (angolul JEW’s harp:) ) köszönhető az a lágy „bizsergés” a kutacs környékén…
(http://www.doromb.com/dorombrol)
Köszi!
TörlésJa, azt én is néztem, hogy miért éppen így fordították angolra a dorombot, mikor SEMMI köze hozzájuk.
Igen, biztos, hogy ez a népi hangszer okoz furcsa érzéseket, illetve nekem a kaval teszi fel az íre a pontot, azzal válik teljessé a hangzásvilág. Vettem is egyet, de nagyon nehezen tanulok egymagam vele.
Pityesz, tudom nehéz a zenét szavakkal leírni, de benned milyen érzések jönnek elő amikor ezeket hallgatod?
TörlésNekem kicsit úgy tűnik mintha valamilyen gyógyító hullámok áramolnának át rajtam, és ami talán még fontosabb, hogy olyan JELENLÉTŰ ez a zene mintha BEAVATNA valamibe, olyan "gyere testvér, ismerd meg, HALLGASD ÉS LÁSS". Nem? :)
Ez is erősb beavató muzsika:
TörlésKerekes Band: Nagyon betyár
https://www.youtube.com/watch?v=2ZLx18GXRUQ
És más stílusban, de ez is ilyesmi:
Lindsey Stirling - Spontaneous Me
https://www.youtube.com/watch?v=pRPOztxXWlQ
TörlésKöszi.
Szerintem a hangszerelésen sok múlik…minél több a gépi, annál kevesebb az égi.
Én sok vagyok ahhoz, hogy ezeket tisztán áteresszem magomon úgy, hogy a kép kint torzítatlanul látszódjon, mert még bent sem … ferdíteni nem szeretném.
Az viszont biztos, hogy a nÉP-ZENe sokmindÉNre KÉPess…
Akinek van fél órája:
VálaszTörlésTolcsvay Béla bácsi gondolatai a régi és a mai zenéről, és a forrásról, ahová ő is visszatért:
https://www.youtube.com/watch?v=hge4Gz_O9gI
"Ég és föld között kifeszített húr vagyok, amin nem én játszom"
Az előbb szembejött velem ez a cikk, és pont ezekről beszélgettem az öcsémmel hétvégén, gondoltam az itteni közösség érteni is fogja :)
VálaszTörléshttp://zoldkor.blog.hu/2016/02/09/a_marsulasrol_az_embersegunk_visszanyereserol
tapir
Ez valami elképesztően jó, sokat tanultam belőle, köszi!!
TörlésMazsola /vagy aki tudja miről beszélek/:
VálaszTörléskeresek egy videót- egy pőre hölgy, brazil "bundafrizura" és egy inkubátorban ébredezett.
El-kép-/v/es7ztő az az újfent csak "kiválasztottas összefogásosdi" amit már megint a magyarra kívánnának kényszeríteni országfoglalóék. Most éppen az újabb 4 évre megválasztott - SZER-es CIA-es vakoló - ál-magyar drábik vezette tri-a-non/a 3 nem/nem a 3-ra nevű kozmopolita társaság kíván - úgymond - népmozgalommá válni. Természetesen nem az ál-magyar zsidók hanem a megvezetni kívánt valódi magyarok körében. Felháborodó szirénhangon mondván - persze csak 96 év után - hogy trianont tán módosítani kellene. Nem, trianont nem kell módosítani, mert azzal elismernők magát trianont. Mert mit is akar6na mást egy zsidók vezette - a szurkos kezet megint csak tisztára síkálni kívánó - szervezet mint trianon ál-revíziójával továbbra is megtéveszteni a magyart és 6almon maradni. Ami az ördögtől való az egész egyszerűen csak eltörlendő - úgy ahogyan van és persze 1000 %-osan. Egy cm2-nyi terület sem vál6 az ördög martalékává - ez evidens. Természetesen az aláírók "égi" felelős/s/égre vonása meg fog történni annak a rendje-módja szer-int. Ami az összes trianont alkotó magyargyűlölő "ország" megszállásával, feldarabolásával vagy megszüntetésével lesz egyenlő. Nem a birodalom vág vissza hanem a végidei karma. Így aztán a "levesbetétbe" nem csak az antant és a kis-antant kerül bele, hanem számos más "ország" is: észak-amerikai egyesült államok/1/, brit birodalom/2/, franciaország/3/, olaszország/4/, japán/5/, belgium/6/, kína/7/, kuba/8/, görögország//9/, nicaragua/10/, panama/11/, lengyelország/12/, portugália/13/, románia/14/, szerb-horvát-szlovén állam/15/, sziám/16/, cseh köztársaság/17/ ! Tehát 17-en vannak a gonoszak, de persze van még belőlük jócskán, mert például az osztrák, az orosz és az ukrán is "ebadta". 1+2+3+...+17!=153=17!x9 > 153 hal = 9-es ember. Szóval a szíriuszi "17-essel" megpróbálták - egyfajta fekete-mágiával - lejáratni, majd megsemmisíteni a feltámadni kész 9-es hal-embert/Halak korszakbeli embert. Nem sikerült, mint ahogyan a 3 a magyar igazság után mégis csak megint az 1/EGY jön - törvényszerűen. Mivel a 7-es körforgás: 1 > 2 > 3 > 1. Tehát a 3-asság után - amire persze nem lehet non-t mondani - mindig az újbóli EGYsÉG az ami JÖN. Akár tetszik vagy nem tetszik ez "kiválasztottéknak". Tényleg végidő van, hiszen az ál-ős-magyar drábik, patru-bani és kásler is vehemens "harcot" hirdetett - meg persze országos összefogást az egyébként mindig EGY-ÉN-i feltámadás, megtáltosodás helyett - a végsőt. Mondván hogy mosat aztán orbánékon kívül mindenki proletár lesz ha nem csatlakozik őhozzájuk. Hát ami azt illeti nem veszünk sem mag nélküli narancsot, de magunkra kockás inget sem, nem beszélve a felkínált önpusztító kalasnyikovokról.
VálaszTörlésNem értem, mi a baj a lengyelekkel, hiszen lengyel-magyar két jóbarát, együtt dalol s issza borát.
TörlésNagyon jól ismerjük a lengyeleket és tudjuk hogy trianon-kor éppenséggel az ottani, lengyelnek álcázott zsidó szabadkőműves vezetők "haraptak ki" egy darabot a magyar királyságból és persze írták is alá nagy vehemenciával a magyarság megcsonkítását trianonban.
TörlésDe nem csak egyéni hanem ha úgy tetszik nemzeti "visszaköszönő" karma is van. A fagyi nem csak személyesen, de országosan is visszanyal. Így aztán az adott, valamilyen "rezgés-ügyben bűnös" ország egyes lakói, polgárai, népei áttételesen, összességükben szenvedhetnek, bár közvetlenül személy szerint nem raboltak és nem csonkítottak. Hallgatólagosan viszont igen. Az is nyilvánvaló hogy valamely mértékben az egyszeri angol, portugál, spanyol, francia, holland, itáliai, usa-beli stb. polgár is részesült - mai napig is - a régi-új gyarmatosítás, valahai rabszolga-kereskedelem, indiánirtás ésatöbbi szörnyű-s-ég hasznából.
Árva megye ugyanúgy visszajár a magyaroknak mint a Muraköz, a baranyai 3szög, Délvidék, egész Erdély, Kárpátalja, Felvidék vagy éppen az Őrvidék. Mondhatnánk hogy : "nincs bocsánat" - de nem erről van szó hanem a kötelező végidei karmikus elszámolásról, bizonyos fokú visszarendeződésről. Az új körforgás csak rendezett módon és tiszta lappal indulhat el a Föld szívében, szűz területen, szűz/megfelelő belső szeretet-rezgés-intenzitású/ emberekkel. Jól is néznénk ki ha éppen az aranykori ember, nép befagyasztott számlája lenne az ami nem kiegyenlíthető. Éppen a Kárpát medencében, amely terület a precessziós váltáskor mindennek a kiindulópontja a Földön. Az egy magasabb rezgésű terembura alá vont Földre szállt MennyOrszág/MénÚrság!TündérOrszág - az un. Magyar Szeretet-Királyság - nem egy káprázatos vicc hanem a téridőben létező visszatérő valóság. Az égi eredetű szakrális táltos-avatár királyság egy adott időben mindig kiröppenti aranyasszony-madar/j/ait, potenciális táltospapnő királynőit az aranykalitkából a Föld legtávolabbi zugába is.
„A bölcs Isten megékesítette a földet fáknak füveknek megmondhatatlan sokféle gyönyörűséges voltával, melyekkel az embereknek nem csak testeik tápláltatnék, hanem ha betegségek történnék, orvossággal e testeket gyógyítanák”
VálaszTörléshttps://vimeo.com/135164325
https://vimeo.com/135494236
https://vimeo.com/136435815
Egy viszonylag tárgyszerű hírforrás:
VálaszTörléswww.titkolthirek.hu
A kis zöldséges parcellák immár megújulva fogadják be folyamatosan az elővetemények magvait. A borsót, a retket, a zöldnek való dughagymát. Míg a saláta, a répa, a gyökér/zöld/ magja tároló edénybe - petpalackba, illetve műanyag zsákba - kerül kivédendő a meztelen csigákat és más falánk talajlakókat. A még csírázó krumpli is majd zsákokba kerül, ahogyan az uborka-palánták egy része is. Eközben a 1,5 m2-es gólyafészek-tartórács cirka 7 m magosban várja esetleges fészeképítő gazdáit. A mai veteményezős napsütéses februári tavaszon "csak" 17 fok meleg volt.
Kerion, légy szíves valamit erre a kockázgatásra véleményt mondani... nem bírom, ha sírok nevetek, ha nevetek sírok... paradicsom, paprika palántának eltéve... uborkát helyre vetjük, meg ami még illik, karalábé, brokkoli, káposzta, mi legyen a kockákkal...? Köszönöm, Hologramművész... volt, ma már csak valaki...
VálaszTörlésMost olvasom utolsó soraid... de mi legyen a kockásokkal? Hologram műveletlen... folytassam a borsóval és amit a Föld enged? Egy sEnki...
TörlésA "kockázgatás" a Földdel való játszadozás, mivel a kocka a Földet jelképezi. Julius Caesar /J.C./ - ki után "véletlenül" épp cirka 100 ! évre jött Jesus Christos /J.C./ - mondta anno a Rubiconnál hogy a "kocka/Föld > el van vetve". Ez persze - szó szerint - azt jelenti hogy a Föld/-anyai égi eredetű szakralitás/ van elvetve, magyarán le van sz.rva a részéről. Az éppen cirka 1 millió kelta gallt értelmetlenül kiirtó gyilkos nem is mond6ott mást. Jött is utána Jézus korrigálni, helyretenni, megpróbálni meghaladni ezt a nyíltan antikrisztusi vonalat, példát mutatni a végidőre.
TörlésSírok-on van a nevetek, illetve a nevetek a sírok-on van. De ez nem jó jel a végidőben, mert még karmikus adósságot jelent. A halál nem hozta még el az azonnali újjászületést ugyanabban a testben, s így a körforgásból sincs kilépési lehetőség - megtáltosodás-dimenzióváltás.
A kockákkal nem lesz semmi, mindig is több kocka/Föld volt. 3 D-s, 5 D-s, 7 D-s stb. Bár ezek csak különböző intenzitású rezgősíkok, mégis különálló Földnek tekint7őek. Az uborkát persze lehet helybe vetni és palántáról ültetni is. A gólya madár "véletlenül" március végén április elején jön /Hold-újév/ amikor a "tavaszi szél /évszél=kezdet/ vizet áraszt /a/ virágom/=világon/".
Nem csak a szokásos földi Hold-újév kezdeti áprilisi áradás van, de precessziós világéves is - ami kicsit nagyobb és globálisabb is mint egy helyi dunai árvizecske. Kell az a HA JÓ / BÁR KA. Aztán éppen ekkor jön a gólya/gója, vagyis a gój/=NEM ZSIDÓ/ a/=KEZDET/. Természetesen a Tu/l/rul, a Te/l/j/es/út-ról jött madárral/madarral/MAGYARRAL - aki mindenek fölött REPÜL/Ő/...
No persze egy "maszopos" kockás ing felvétele még nem jelent égi eredetű FöldAnya-i szakralitást. Ahhoz azért lényegesen több kell. A kockás-inges ellenmenetel - mert a tanárok esetében végül is erről van szó - nem vezet sehová, csakis a pokoli mélybe. A 6almon inkább felül kéne emelkedni, meg kéne azt haladni, a pénz mammonjáról már nem is beszélve. Egyébként sem lehet egy végidei pokolivá vált rendszert "megreformálni". Azt csakis eltörölni lehet, de az meg nem a mi dolgunk. Tehát a teendő a lehetőség szerinti kilépés a rendsz@rból, nyugalom, türelem, szeretet-orientált jóakaratúság, önzetlenség, megbocsátás, jószívű ajándékozás és így tovább...
TörlésA virágok/világok a dal keletkezésekor még nem akartak igazán elmenni, de azóta már sok minden változott.:)
Törléshttps://www.youtube.com/watch?v=_B7qDdpI-gI
Lujza
Szia Kerion! Pontosítani szeretnék, tegnap este már túlzásba vittem a kocka témát és a furmintot...Nem a "fizikai" sírásra és nevetésre gondoltam hanem inkább arra, hogy amin más nevet mert nevetséges, azon nekem sírni lenne kedvem és fordítva, ami másnak siralmas az nekem, van amikor, megmosolyogtató... Amúgy sem vagyok oda a kockákért, inkább a dodekaéder, mint az arany magom. Bár 4-es vagyok, szellemgyógyász gyakorlaton a többieknek 6 db forrás, teremtő gömbjük volt nekem 8. (dimenziónként egy pár) Köszönöm! Hologramművész
TörlésKerion, még mindig tartod, hogy a tavasz beköszöntével lesznek lélekgyógyítók?
VálaszTörlésH. Marci
Lélek-gyógyítók már most is vannak. A lélek viszont csak az egyik - nagyon fontos - szegmens. A táltosodáshoz megtisztult, megtisztított test-lélek-szellem egységre van szükség. A test gyógyítása - mivel látványosabb, pontosabban láthatóbb mint a léleké - számtalan pozitív dolgot indít be a Kárpát medencében. A gyógyító tulajdonképpen a madár-király. A test rendbehozatalának "szíves öröme" elindíthatja azt az "átkristályosodási" folyamatot a "betegnél" ami által majd lehetővé válik a magasan rezgő testi-lelki-szellemtudati váltás a számára. Mindezt nyilván csak egy már kész táltos-avatár tudja "prezentálni" az embereknél - a tavasz beköszöntével.
TörlésMárcius 20.-án hajnalban elérkezünk a kör következő küllőjéhez, a születéshez.
TörlésSZN a téli napfordulós túra szervezésekor felvetette egy rövid gondolat erejéig, hogy virrasztva készüljünk az eseményre, de akkor azt elvetettük. Érzésetek szerint lehetne magunkra nézve kedvező hozadéka egy ilyen összejövetelnek? Akár Pilisszántón…a kápolnánál…
Bennem egyre erősebb az érzés, hogy ideje lenne közösen egy olyan képet alkotni, amiben meglátjuk miként le7séges a következő „születést” már a kör közepén ünnepelni, egymagunk…
Kerion készen lennél egy ilyen virrasztást kellő SZERrel megtölteni?
Kerion, írod, hogy "Lélek-gyógyítók már most is vannak."
TörlésMég mindig a kerecsenisandor@freemail.hu az email-címed (egyszer ezt láttam)? Mert felvenném veled a kapcsolatot.
H. Marci
A pilisszántói un. Boldogasszony kápolna össz6ása - nincs rá jobb szó - ördögi. Látszik hogy nem magyarok - Makovecz és Őrfi - nevéhez fűződik az építmény 2006 tájékáról. Tehát korántsem egy ősi dologról van szó, hanem egy szabadkőműves fekete-mágia adaptálásról. A Teremtő ŐsAnyát próbálnák negatív kontextusba helyezni vele és persze a magyarokat meg a zsidó zsákutcába - a 2 torony közti sötét üregbe/sírba - beterelni. Ugyanez érezhető Dobogókőn is a Kovács Magyar András - na megint egy 2-nevű ál-magyar ál-táltos - vezetésével finanszírozott ottani "táltos-építmények" esetében. Szóval jujdejóék - magyarnak álcázva - megpróbálják a magyar ősiséget, szakralitást és persze a táj mágiáját is lenyúlni, elferdíteni, bepiszkítani. Még jó hogy az ősök edzett lelkei tojnak a minden lében kanál önmagukat magyarnak is "kiválasztó" mesterkedőkre. Ahogy a Pilisben, úgy a Bükkben sem jött be a "jujdejó szakralitás", egyszerűen azért mert olyan nincs is. Csak óvatosan a sokszor 1000 éves, vagy éppen újkeletű egyházi dolgokkal, jobb messze elkerülni őket. Cinkelt kártyákkal játszottak és játszanak ma is lélekrabló céllal, végső soron a magyar táltosodásának a megakadályozása céljából.
TörlésEz komoly? Egy világ omlott most össze bennem!
TörlésMr. Eko
Pityesz nekem az időpont/esemény egy kicsit messze van még, viszont ha úgy alakul (ha tudom úgy alakítani), akkor szívesen csatlakoznék. (Jó lenne...:))
Törlés......................................................
Közelben lévő Nagyboldogasszony-helyek:
- Mária-pad:
https://www.google.hu/maps/@47.704715,18.876464,3a,75y,90t/data=!3m8!1e2!3m6!1s51932984!2e1!3e10!6s%2F%2Flh3.googleusercontent.com%2Fproxy%2F2yC6WLzlJVr3MMfxCYyChNW9zuTSvqF-W5-fCOgfTOPDuatKag3GjYqAxafe7aOYEAfcb5FzbM_r6tpYyOY71EL4a_nYpQ%3Dw203-h135!7i3072!8i2048
- Szent-kút:
https://www.google.hu/maps/@47.696173,18.912308,3a,75y,90t/data=!3m8!1e2!3m6!1s30307680!2e1!3e10!6s%2F%2Flh6.googleusercontent.com%2Fproxy%2FxabwucAfAS90tzP-kb03t329dTxUXZhOyfI1X4ZrcgIfkwuyJ5ufJF1iYq_y-NR_nTJinNyzBDmuPq9p1JHqKlPGDi172w%3Dw203-h152!7i3648!8i2736
Meg6ó hely Napfelkeltéhez:
https://www.google.hu/maps/@47.685759,18.872108,3a,75y,90t/data=!3m8!1e2!3m6!1s111684301!2e1!3e10!6s%2F%2Flh3.googleusercontent.com%2Fproxy%2FvGJ9rS24NhjiU4KxYoH-4bNscQLpjXBwia4qWtkI7dsw6Vq8uBqh_m8ofx_DH1qNjwqgbwDFl8-OPuA3zrkVQh0i9vV47nw%3Dw343-h100!7i4121!8i1200
Meg6ó hely Naplementéhez (Aton):
https://www.google.hu/maps/@47.685672,18.866937,3a,75y,90t/data=!3m8!1e2!3m6!1s119904882!2e1!3e10!6s%2F%2Flh6.googleusercontent.com%2Fproxy%2F-mneghiJCvH5TuSr_RM5dBx9PWQAt9TDMK-Jpi2Ii8L4HKx8n-qB05gLEnQ3i1BXm24hNIAQK_uuXrFrY8XxPLAwR-PHC5M%3Dw203-h135!7i1600!8i1067
...................................................
Ezt meg összeomlás ellen ajánlom:
https://www.youtube.com/watch?v=8wlMGnD3Q5s
Szép Napot!
Szia SZN! Miért beszél mindenki a fényről és nem a világosságról? Köszönöm! Hologramművész
TörlésA dobogókői un. Turul körút turista-ösvény előző neve Thirring körút volt. Nem egy ősi, hanem egy mesterségesen kialakított dolog az egész. Ettől persze végig lehet menni rajta, s hollókat, sólymokat is lehet lát6ni a felmenő kristályszemcsés "öntött" várfalakon kívül.
TörlésElőször egyedül mentem végig rajta jobbról-balra, aztán csoportosan balról-jobbra - na ekkor eltévedtünk a dzsumbujban, majd kalandos úton találtuk meg az út folytatását felfelé. Mondani sem kell hogy egy valódi Turul ösvényt követve nem lehet eltévedni.
A Kárpát medence - jórészt szakrális búcsújáróhelyei - tele vannak szórva Makovecz-templomokkal, építményekkel. Még a sárospataki "makovecz-iskolában" is érezhető valami a "halott-fás-pokolból". Nem véletlen próbálnak a szabadkőművesek MagyarÚrságon poklot megjeleníteni. A számukra végzetes MennyÚrságot mindenáron pokollá akarnák változtatni.
Ez már elég régóta megy. Ha valaki azt hiszi hogy Atilla például tök véletlen lett a vatikán és a nyugat által patás ördögnek ábrázolva az úgymond "kalandozó" magyarokkal együtt - fatálisan téved. Ugyanez a direktíva, no meg a megvezető-megtévesztő csőbehúzás megy ma is, csak finomabb módszerekkel.
Hogy mást ne mondjunk még a Pilisben is - Visegrádnál pontosan - az úthálózat a huszadrangú reptilián-"teremtőt" jeleníti meg "Nazca-vonalként". Miután a valódi Teremtő Ősanya Pilisszentlélek-Pilismarót térségében van a tájba vésve jóval vastagabban. Máig sem tudták a tájból "kiradírozni", bár a Google Earth műholdképein módszeresen kiretusálják.
1 szó mint 100 valakik azt szeretnék hogy itt a földi pokol legyen Földi MennyOrszág helyett. Ezért vannak a háborús-pusztulásos vakoló jóslatok is - lásd nyirkai vagy teknőkaparó. Minduntalan a ránk hozott ördögi pokol van megidézve az angyali menny helyett. Ezt a vak is látja, meg már azt is hogy mindez már hiábavaló próbálkozás. Ami feltámad/t/ és a Földdel egyesül/t/ az - tetszik vagy nem tetszik - mennyei. Itt semmiképpen sem lesz vérontás és háború. Minden kompromisszum nélküli - sokak számára fájdalmas - megújulás persze lesz. Természetesen jóval magasabb frekvenciájú TerEmTő eszközökkel, mint amilyenekkel a még regnáló ál-teremtők rendelkeznek.
Kedves Kerion!
TörlésSzámomra is meglepő, amit írtál (elnézést, ha zavar a tegezés), noha olvastam már Makovecz háttér-szimbolikájáról szintén meglepő, és nehezen elhihető dolgokat. Ezzel együtt már semmin nem lepődöm meg, csak borzasztó zavaró, hogy amikről/akikről az ember azt hitte, jót képviselnek, sorra lehull a lepell. (A legkeményebb, amikor saját eddigi képmutatásom, tévedéseim is sorra-sorra kibuknak számomra is.) Írjátok, hogy ez a korszak sajátossága, de nagyon nehezen élem meg. A Pilis szent hely, ezt már Te is, Kerion, és sokan mások is írták, mondták. Gondolom, nem véletlen, hogy éppen ide építkeznek a másik oldal erői is.Tehát ha elvonatkoztatunk a kápolnától, Pilisszántó még alkalmas lehet egy felemelő szertartáshoz?
Sokat olvastam a blogot, és a Te hozzászólásaid mindig bizalommal töltöttek el. Ugyanakkor egyre jobban érzem, hogy az a változás, amiről más olyan sok szó esett itt, és amit én itthon ülve várnék, csak belőlünk, általunk indulhat el. Ugye mindenkiben megvan a jó lehetősége is? A mi választásunk, hogy a fényt vagy az árnyékot erősítjük magunkban? Nincs eleve rossz és eleve jó, igaz? Tehát teoretikusan mindenkinek van esélye a felemelkedésre, a megtáltosodásra?
Kedves Pityesz!
Ha útkereső "idegenek" is csatlakozhatnak március 20-án, én is szívesen részt vennék a szeren.
Anna
Szia Hologramművész,
TörlésSzvsz. ahogy jól esik...
Szép Napot!
Teremtő ősanya az elhomályosult agyad Kerion. Itt is hülyítesz mindenkit? Illik rád a nick neved, pont azt csinálod kispofám, semmi mást? A babiloni 77 csecséből melyiken lógtál? Agyhugyköves vagy te szépöcsém, de az se senki lánya, aki beszopja a dumádat. Most csak az hiányzik, hogy elmagyarázd neki, hogyan lehet táltos belőle, mert régen mindenki táltos volt.
TörlésIstván
Nem hiszem, hogy a kápolna több egymásra halmozott köveknél, nem bír túl sok jelentőséggel, úgy ahogy önmagában a vallás, illetve annak szimbolizmusa sem. Nekem egyetlen ősi „szentélyről” van sejtelmem, azt viszont nem kint keresem.
TörlésA hely ahol a kápolna áll, számomra semmiképpen sem „ördögi”, bennem épp ellenkező előjelű képzeteket generál…nem egyszer, nem kétszer, hanem mindig, így én ezt tudom, más persze ettől tudhat mást. Mindezzel együtt a helyszín szerintem másodrangú kérdés, sokkal fontosabbnak tartom, hogy azok akik összegyűlnek jó szívvel - lélekkel tegyék azt és az ilyenek már nem is idegenek egymásnak, még akkor sem ha eddig nem írtak ide semmit.
Kedves Anna, Tiéd a választás joga hogy kinek hiszel inkább - természetesen önMAGadon kívül. Egy szeretettel élő jóakaratú magyar "felvilágosítónak" vagy egy idegen, önmagával meghasonlott betegesen gyűlölködőnek.
TörlésKerion,
TörlésKöszi a visszajelzést. Volt szerencsém 2-3 alkalommal megjárni ezt az utat, mi viszont csak jobbról balra mentünk. Mesés táj tárul az ember szeme elé ha nyitott szemmel jár. Anno csináltam is ezekről az utakról egy kis 'Betekintő leírást', kedvcsinálónak, érdeklődőknek. Az öntött várfalak tények, a földön heverő formázott kövek tények. Egyébként azt néztem hogy a várfalak 'beton szerkezete' sokkal szivacsosabb mint manapság a beton szerkezetek. Gondolom volt előnye.
Emlékeim szerint a turulmadár jobb szárnya környékén van két, még mindig elég magas 'öntött' oszlop... mintha a főbejárat lenne :-) Érdemes megnézni... ha valaki erre jár.
Fecu
Fecu, szívből ajánlom a Dobogókő > Szakó-nyereg > Vöröshegyi-árok > Dömös > Rám-szakadék > Dobogókő egész-napos kirándulást. Ha teheted egyszer menj végig rajta. Ugyanígy a szilvásváradi Szalajka-völgy /szal(a)ajka=gyűlés szája-bejárata/ - istállóskői barlang oda-vissza utat is. Éden panzió és Táltos étterem > Szilvásvárad 70 m-en belül.
TörlésKerion...Gyűlölködést kiáltva játszod itt is a hattyúk dalát? Gyűlölködés rád mondani az igazságot? A liberális, ateista maszkodat csak az nem látja, aki félkegyelmű. Másfél milliárd keresztényt nézel hülyének? Persze láthatóan tényleg van egy-kettő, akinek tetszik a nyálas hazugságod. Te vagy az etalon, aki kapásból megcáfolja Jézus kijelentését? Az egyagysejtű főnököd javasolta, vagy magadtól nevezted ki magad Jézus fölé? Nem viszked a fejed?
TörlésVáradi
Szia kedves Váradi István!
TörlésCsodálatos a bátorságod, de tudod-e, hogy a legbátrabb emberek a legönzőbbek, hisz mi más tudna átalakulni önzetlenséggé, mint az önzőség.:) Aztán, ha Te Kerion olvasásakor gyűlöletet érzel, az sajnos benned van. Lehet, benne is van, de ezt csak Ő tudná megmondani.:)
No, de ez mind lényegtelen, mert valójában arra szerettelek volna megkérni, hogy idézz ide néhány mondatot Kerion írásaiból, ahol Jézus fölé emeli magát, mert nekem nagyon gyenge a memóriám, s jelenleg nem emlékszem ilyenre!
a félkegyelmű Lujza
Azoknak, akiket érdekel a Pilis/Pálos téma:
Törléshttp://www.kethollos.hu/ujsag_archivum_dobogoko?ev=2011
A Két Hollós felrakta pdf-ben (letölthetően) a régebbi Dobogókő újságokat, amikben sok érdekesség található.
Egy másik félkegyelmű...
Szép Napot!
Szia Félkegyelmű Lujza...A kedvest elhagyom, mert veled ellentétben nem bújok a nyájaskodás mögé. Nem bátorság kell hozzá, mindössze igazság és tisztán látás. Te amúgy ataista vagy, avagy magát kereszténynek hazudó álkeresztény, hogy annyit sem tudsz miszerint Jézus nem anyázott, hanem Atyázott? Itt kezdődik a kérdésedre a válasz "kedveske".
TörlésÉs nem Isván .
Maradok Váradi
Szia kedves Váradi!:)
TörlésSejtettem, hogy az ANYA-val van bajod.:)Majd megoldod. Egyébként honnan tudod, hogy mit mondott Jézus? Jelen voltál?
Talán azt is tudod, hogy ABBA-nak nevezte, s az ATYA elnevezést csak az emberek felé tolmácsolta? Nos ki az ATYA, nő, férfi vagy mindkettő, esetleg egyik sem? Kérlek Osszd meg velem a tudásod!
A nyájaskodás nékem születési rendellenességem, mivel a nyájból jöttem. Ezért kérlek, bocsáss meg nékem jó keresztény módjára! Mivel bírka vagyok,ebből adódóan nem vagyok semmilyen ista meg pista, meg álkeresztény sem. Nem bélyegzem le magam, sem másokat, csupán ismerkedem velük.:) A pecsételés nem az emberek dolga!
a félkegyelmű, nyájaskodó Lujza, aki egy bírka a nyájból
Lujza...Ne szerencsétlenkedj az ateista, álkeresztény dumával. Ezzel valóban bizonyítod a félkegyelmúséged. Ne játszd el te is a hattyúk dalát. Te ott voltál, hogy megkérdőjelezd? Semmi közöd a nyájhoz, esetleg a darwinista nyálhoz.
TörlésBélyegezni? Pecsételni? Hol tanították neked, talán otthon az álkeresztényeknél, hogy a hazugságot keverni kell az igazsággal?
Ne tőlem kérj igazolást szerencsétlen. Az bárhol megtalálható! Te meg a normáltalan "fejbetegség" igazoljátok hiteles dokumentummal, hogy Jézus anyázott, teremtő ősanyázott, meg hozzá imádkozott!
Váradi
Kedves Váradi!:)
TörlésSzerencsétlenségemre semelyik kérdésemre sem válaszoltál, pedig Te azt állítottad, hogy tudod az igazságot."Nem bátorság kell hozzá, mindössze igazság és tisztán látás".
Ehelyett saját képzeteidet vetíted ki Kerionra és rám. Nem idéztél Keriontól semmit, mivel nem is tudtál volna! Sehol sem olvashattál olyat, hogy bárki is az ŐSANYÁHOZ való imádkozásra buzdított volna!( Egyébként mindenki ahhoz imádkozik, akihez akar, ez nem olyan bűn, ami nem nyerne megbocsáttatást.) " BIZONY, BIZONY, MONDOM NÉKTEK, HOGY MINDEN BŰN MEGBOCSÁTTATIK AZ EMBEREK FIAINAK, AKÁRMILYEN NAGY AZ A KÁROMLÁS, DE AKI A SZENT LÉLEK ELLEN SZÓL KÁROMLÁST, NEM NYER BOCSÁNATOT SOHA, HANEM ÖRÖKKÉVALÓ BŰN TERHELI." Remélem azt már nem fogod rám, hogy a Szentlélek ellen szóltam!
Ősanyáik a népeknek, nemzeteknek vannak, s addig imádkoznak hozzájuk ( ha akarnak egyáltalán ), míg fel nem tudnak emelkedni egy olyan "szintre", ahol már nem kell megtesülniük a fizakai síkon, így nincs szükség a leszületésre, s így Anyára sem,de Apára sem.
Lujza a darwinista nyálból
Kedves Váradi!
TörlésMég ha igazad is volna, a személyeskedő és arrogáns stílusoddal teljesen lejáratod azt, amit képviselsz. Lujza viccesen, kedvesen és eszesen érvelt, Te meg folyamatosan sértegeted. Nem Te írtál István néven is? Kísértetiesen hasonló a bántó stílusotok.
Ne idegesítsd tovább magadat miattunk. Nyugodtan hagyj minket "sötétségben". Arról nem szólva, hogy ezzel a stílussal szerintem semmire nem mégy.
Első sorban mindenki önmagáért felelős. Amíg Te nem vagy egyensúlyban, nem tudsz másokat rávezetni a(z általad vélt) jóra.
Anna
"Első sorban mindenki önmagáért felelős."- Így van kedves Anna, a megértés öröme senkitől el nem vehető!
TörlésMinden más csupán játék,zene,szín,szerelem,szeretet,illat...
Jó éjt!
https://www.youtube.com/watch?v=FY0qbCXVBXY
Ugye milyen szívet fájdító azt látni/tapasztalni István, hogy egyes emberek a széles útra (ami a pokolba vezet) terelgetik embertársaikat a keskeny út helyett, ami viszont a menyországba visz?
Törlés„Menjetek be a szoros kapun! Mert tágas az a kapu, és széles az az út, amely a kárhozatba visz, és sokan vannak, akik azon járnak. Mert szoros az a kapu, és keskeny az az út, amely az életre visz, és kevesen vannak, akik azt megtalálják” (Máté evangéliuma 7:13-14).
Márpedig Kerion szinte egyfolytában azon munkálkodik ezen az oldalon, hogy a széles útra csalogasson (kivéve, amikor éppen kertészkedik).
Jézus a Máté 6:9-13-ban a Mi Atyánk... imádságot tanította a tanítványainak nem pedig a Mi Anyánk-at, ezenkivül számos helyen arról beszél, hogy ő az Atyától jött, az Atyához megy, az Atyja küldte a földre, azt szólja amit az Atyától hall, az Atyja nevében jött stb., ezenfelül halála előtt ő maga is az Atyjához imádkozott a Gecsemáné kertben.
Az Ur Jézus nyájához pedig csak a hozzá már megtért, Krisztusban ujonnan született hivők tartoznak... mindazok, akik ismerik pásztoruk hangját, vagyis ismerik Jézus minden szavát, azt követik és egyben sorsközösséget vállalnak vele.
"Az én juhaim hallják az én szómat, és én ismerem õket, és követnek engem" (János evang. 10:27).
Lujza pedig még álkeresztyénnek sem mondható, mert egy álkeresztény legalább ért valamennyit az Irásból, ő viszont sajnos semmit.
Igy tehát jogos a háborgásod István, mert a Szentírásban szó sincs mi Anyánkról, meg ősanyákról; ez mind csak valami buta emberi kitaláció, éppen ezért nem is hivatkozhat senki "ősi magyar keresztyén hagyományra" e tekintetben.
Az is egy nagyon helytelen megállapítása Lujzának, hogy "a legbátrabb emberek a legönzőbbek", mert éppen az jelent önzetlenséget, ha valaki nem fél kimenni a farkasok közé és mások érdekében harcba szállni az igazságért.
Neked is jó éjt (bárki legyél is)!
TörlésAnna:)
Anna...Hozzád egyenlőre nem lett szólva, de te dettó olyan álkeresztény vagy, mint a kolléga nőd. Nincs itt egyenlőre sértegetés. Nevén vannak nevezve a dolgok. A hazug az az hazug marad és nem etalon. Ha te liberális minden tolerancia agymosásban szenvedsz az a te bajod. Mással meg nem kell keverni. Leírtam a nevem. Maradjunk ennyiben.
TörlésNyálas Lujza...Ne nyomd a mellék szöveget és a terelést. Ott feljebb teremtő ősanyázott az etalonod. Ne játszd meg az eszed, hanem igazold Jézus ősanyázását. Nagyon átlátszó az ateista terelésed. A Bibliát úgy idézd te szerencsétlen, hogy juss el addig amit ezzel kapcsolatban plusz mondott. Azok szerint neked biztos nem lesz szükséged se anyára, se apára.
Váradi
Folytatva a Pilis témát...
TörlésA Dobogókő 2013/1.szám van (szvsz.) egy különösen figyelemre méltó cikk (A pilisi erők kisugárzása címmel) a Pilisen keresztülhaladó főbb erővonalakról, és a főbb erővonalak mentén fellelhető Szent-helyekről (foghíjasan)...
http://www.kethollos.hu/ujsag_archivum_dobogoko?ev=2013
Szép Napot!
Az Ősanya témát lezárva...
TörlésAz a szakács, amelyik bár kívülről tudja a receptkönyvet, de nem tudja meggyújtani a tüzet, az a társait sem tudja megkínálni semmilyen eledellel. A játszós ruhát levéve továbbra is maradok Tisztelettel:
Lujza
Ugye, ezt Te írtad, Lujza:
Törlés""Első sorban mindenki önmagáért felelős."- Így van kedves Anna, a megértés öröme senkitől el nem vehető!
Minden más csupán játék,zene,szín,szerelem,szeretet,illat...
Jó éjt!
https://www.youtube.com/watch?v=FY0qbCXVBXY"
Sajnálom, ha rontottam a helyzeten Váradival.
Anna
Kedves Ria!:)
TörlésMivel bejelentkeztél, ezért nem hagylak figyelmen kívül, bár a kísértés megvolt erre.:)
"a legbátrabb emberek a legönzőbbek", mert éppen az jelent önzetlenséget, ha valaki nem fél kimenni a farkasok közé és mások érdekében harcba szállni az igazságért."
Akkor most kifejtem, hogy miért írtam azt, amit írtam. A bátor ember szerinted is harcba száll. A harcos pedig két dolgot tesz:1, támad, 2,védekezik. Az első esetben el akar venni valamit, a második esetben pedig nem akar odaadni valamit. Ha mélyen elgondolkodol ezen, akkor a végén megtalálod azt a legmélyebb, legkifinomultabb önzőséget, melynek a foglya.Tehát nem igaz ember, mert az igazság szabddá tesz. Az igazságot nem a Biblia adja, az csak segít, mint ahogy Jézus sem teheti szabaddá az embereket, amíg azok ki nem gyomlálják magukból a saját hazugságaikat.
Tudom, hogy szereted hírdetni a bibliai tanokat, de Jézus csak arra szólított fel, hogy az Evangéliumot (Örömhírt)hírdessék azok, akik azt valójában megértették. Örömhírt hogyan lehet gyűlölködve, haraggal telve, gúnyolódva hírdetni? Továbbá megszólalásodban Kerionnal és Lujzával foglalkoztál, ahelyett, hogy rendre utasítottad volna István és Váradi gyülekezettársaidat, akik a legelemibb tiszteletet sem voltak képesek megadni a másik embernek. ( Ezt Mazsi is elmulasztotta!) Gondolom Jézus is így gyűjtötte Maga köré a tanítványait.:) Anna, aki nem vallotta magát kereszténynek ezt megtette, s nem azért, mert bátor harcos, hanem azért, mert a szívében élő ember.
Továbbá az Evangélium folytonos szajkózása olyan emberek előtt, akik már közelebb járnak ahhoz, hogy szabaddá tegyék magukat(s ezáltal a Krisztusi szellemiség számára is elérhetőek),mint Te, teljesen felesleges. Nem farkasok ők, s így Te sem vagy közöttük áldozati bárány.Az igazságért nem kell harcba szállni, hanem meg kell keresni azokat a kötelélkeket (MINDENKINEK MAGÁBAN!!!), amelyek nem engedik meg számára azt, hogy a tudomására jussanak!
Viszont azért azt megsúgom, hogy ha egy harcos rászánja magát arra, hogy szabaddá tegye magát, akkor mindaz az erő melyet a harcban birtokolhatott, segíteni fogja. Képessé válhat arra, hogy a leghatalmasabb és legláthatatlanabb önzőségből önzetlenséget transzformáljon, s a szeretet csatornájává váljon.
Lujza
Pedig szívesebben vettem volna, ha inkább kisérteni hagyod magad Lujza, ami által figyelmen kivül hagyhattál volna, így most nagy örömtől fosztottál meg engem, arról nem is beszélve, hogy miközben szabadságról prédikálsz, másokat leuralva próbálsz kikényszeríteni beszélgetést, mert nem hagy nyugodni a csúfos kudarcod, ezért egy újabb társalgással gondoltad kompenzálni azt. Biztosíthatlak, hogy bennem nem találsz zsákmányra e tekintetben, már csak azért sem, mert a hátam közepe sem kíván veled bármi nemű beszélgetésbe elegyedni, látva azt, hogy a te gondolkodásmódot absolute abnormális.
TörlésIstván és Váradi egy ugyanazon személy, akik nem gyülekezettársaim. Biztosan a benned lévő nagy szeretet ösztönzött arra, hogy anélkül, hogy erről biztos tudomásod volna, valótlan kijelentéseket tegyél...
Az igazság pedig maga Jézus Krisztus, ha még nem tudtad volna:
"Monda néki Jézus: Én vagyok az út, az IGAZSÁG és az élet; senki sem mehet az Atyához, hanemha én általam" (János evangéliuma 14:6).
"Azt kérdezték azért tőle: Ki vagy te? Jézus pedig így válaszolt: Akinek eleitől fogva mondom magamat.
Sok mondani- és ítélnivalóm van felőletek, de igaz az, aki elküldött engem, és én azokat beszélem a világnak, amiket tőle hallottam.
Nem értették meg, hogy az Atyáról beszélt nekik.
Így szólt azért hozzájuk Jézus: Amikor fölemelitek az Emberfiát, akkor majd felismeritek, hogy én ki vagyok, és hogy magamtól semmit sem teszek, hanem azt mondom, amire az Atya tanított engem.
Velem van az, aki elküldött engem, nem hagyott engem egyedül az Atya, mert én mindenkor azokat cselekszem, amik neki kedvesek
Amikor ezeket mondta, sokan hittek benne.
Azt mondta azért Jézus a benne hívő zsidóknak: Ha megmaradtok az én beszédemben, bizonnyal az én tanítványaim vagytok,
és megismeritek az igazságot, és az igazság szabaddá tesz titeket" (Janos evang. 8:25-32).
Tehát Jézus Krisztus az, aki szabaddá teszi az embert, nem pedig a magunkban gyomlálgatás.
"Én vagyok az igazi szőlőtő, és az én Atyám a szőlőműves.
Minden szőlővesszőt, a mely én bennem gyümölcsöt nem terem, lemetsz; mindazt pedig, a mely gyümölcsöt terem, MEGTISZTITJA, hogy több gyümölcsöt teremjen.
Ti már tiszták vagytok ama beszéd által, a melyet szóltam néktek.
. Maradjatok én bennem és én is ti bennetek. Miképen a szőlővessző nem teremhet gyümölcsöt magától, hanemha a szőlőtőkén marad; akképen ti sem, hanemha én bennem maradtok.
Én vagyok a szőlőtő, ti a szőlővesszők: A ki én bennem marad, én pedig ő benne, az terem sok gyümölcsöt: mert nálam nélkül semmit sem cselekedhettek.
Ha valaki nem marad én bennem, kivettetik, mint a szőlővessző, és megszárad; és egybe gyűjtik ezeket és a tűzre vetik, és megégnek.
Ha én bennem maradtok, és az én beszédeim bennetek maradnak, kérjetek, amit csak akartok, és meglesz az néktek" (Ujszöv. János Evang. 15:1-7).
"hogy miközben szabadságról prédikálsz, másokat leuralva próbálsz kikényszeríteni beszélgetést"
TörlésJogod van ezt így érezni kedves Ria, de ez az érzés Benned van és nem Lujzában.:)
Amire szerettelek volna rávezetni, az továbbra sem járt eredménnyel, de ezen Lujza egyáltalán nem szomorkodik.:)
Nagyon szép idézetet tettél be, de korábban ezt egy másikkal is megtetted.
„Menjetek be a szoros kapun! Mert tágas az a kapu, és széles az az út, amely a kárhozatba visz, és sokan vannak, akik azon járnak. Mert szoros az a kapu, és keskeny az az út, amely az életre visz, és kevesen vannak, akik azt MEGTALÁLJÁK” (Máté evangéliuma 7:13-14)."
Jézus Krisztus azoknak az embereknek a szőlőtöve, akik saját küzdelmeik ( gyomlálkodásaik) árán fel tudnak hozzá emelkedni, be tudnak menni a keskeny kapun. Olyat sehol sem lehet olvasni, hogy beviszlek benneteket a keskeny kapun. Ennyit fűznék még hozzá, s ezután békén hagylak, mert idő kell mindenhez.
Végül egy javítással tartozom, mert fentebb ( már 3-szorra:))tévesen fogalmaztam. A mondat helyesen:
"Viszont azért azt megsúgom, hogy ha egy harcos rászánja magát arra, hogy szabaddá tegye magát, akkor mindaz az erő mellyel a harc során RENDELKEZHETETT, segíteni fogja.
Lujza
Még egy apró momentum, mivel az "ördög" a részletekben bújik meg. Lujza nem a szabadságról "prédikált", hanem a szabaddá válás lehetőségéről, mely még egyáltalán nem szabadság. Csupán lehetőség az ebből az illúzióból való kilépésre, ahogy erről már korábban is írt Kerion.:)
TörlésMenyország pedig csak egy van, de Jézus a Mennyek országáról beszélt. Ez is lényeges különbség!
Lujza
+2
VálaszTörlésSziasztok,
VálaszTörlésKerion, szerinted a Dobogókőn lévő, Turulmadár rajzolatú ugynevezett Táltos körút vagy Turul körút mikori keletű? Van ennek valami régebbi létezése, vagy valami 'újkeletű' szülemény. Nem találtam róla érdemi, megbízható ismeretet. Thirring körútnak is hívják, róla elnevezve, de ezt jobban tudod mint én :-)
https://hu.wikipedia.org/wiki/Thirring_Guszt%C3%A1v
Köszönöm.
Fecu
Kerion, email ment (kerecsenisandor@freemail.hu), tényleg S.O.S. lenne!
VálaszTörlésH. Marci
H.Marci, az email-ed eddig még nem ért ide, nem tudom mi lehet a gond.
TörlésÚjjászületés következik: a Tu/l/rul, a Te/l/j/es/út-ról jött Fő-ni/x/ks-madár/madar/magyar kirepül a pokoli C-ion-ista kalitkából és "felszáll" a Kárpátok bérceire.
Lásd: "Jóhírek-Égi jel Izland felett-Főnix madár alakja emelkedik ki a Sarki Fényből"
Váradi Júliának igen jó összeköttetései lehetnek! Vagy egy jósnő őstehetség ...
VálaszTörlésMég meg sem száradtak az örömkönnyek a ma éjszaka (!) kiosztott Oscar-díjon, de már meg is jelent a könyv arról hogyan jutott el eddig a "mű".
http://www.kossuth.hu/adatlap/konyv/3709/saul-utja
Ej, ezekben a pillanatokban nem illik ilyen szemfülesnek lenni :-)
TörlésEgyébként Röhrig Gézának volt ma egy hatalmas mondata. (aki szerint:"Trianon abszolút fájdalom és igazságtalanság", ráadásul nyarakat töltött Erdélyben. Tehát eszébe se jusson senkinek a Son of Saul üzenetét és sikerét a népi-urbánus ellentét antagonisztikus viszonyrendszerében értelmezni)
Szóval, valami ilyesmit mondott ma: az emberi, morális jó és rossz konfliktusát mi nem "kívülre" helyeztük, hanem belülre, az emberi lélek világába. Lehet, hogy nem így fogalmazott, de valami hasonló volt az értelme.
Nos, ez egy felettébb igaz megállapítás. DE. Hogyan is értsük ezt maximát a díjazott, 4:3-as képarányban forgatott, a Mátrix című film színeihez hasonlóan utómunkázott Oscar-díjas mozi esetében?
Költői. :)
Törlés…"népi – urbánus ellentét?” … Fekete István tollából:
Törléshttps://www.youtube.com/watch?v=_6q3xVzG4WA