2013. december 9., hétfő

Lazuljunk: CHVRCHES - Gun

Csak úgy... Mert tetszik.



Ha Zplus lennék azt mondanám: She közeleg, és kicsit morcos az albérlőre... :)

CHVRCHES - Gun                                      CHVRCHES - Fegyver


You had better run from me Jobb ha futsz előlem
with everything you own Mindeneddel együtt
cause I am gonna come for you Mert én eljövök érted
with all that I have Mindenemmel amim van


I am gonna break you down Össze foglak törni
to tiny, tiny parts Kicsi, kicsi részekre
I never believed, but I see it now Sosem hittem, de most már látom
I'm learning your lesson, Im learning your lesson Megtanultam a leckéd, megtanultam a leckéd

(a többit most lusta vagyok lefordítani)

3 megjegyzés:

  1. Hiedelmeink váza. (The Bones of what You believe)
    Valaki szép finoman hadüzen éppenség..
    KI mondja? Közös-Anyánk (The Mother We share)
    Dalok cimei: Anyánk, Süllyedünk, Fegyver, Kötél (kötelék), Hazugságok, Ár alatt (árral szemben), Felépülés, Éjszakai égbolt, Tudomány/látomások, Tüdők, Toroknál, Megfogtad a fényt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fordítás magyarra és érthetőre:

      Zplus kolléga vette a fáradságot és megnézte a CHVRCHES zenekar The Bones of what You believe c. albumának tartalmát, és sorrendben lefordította a dalok címeit.

      Szép munka! :)

      De azért meg kell mondjam, elég felületes voltál! És a zenekar neve??? :)))

      Törlés
    2. (köszönöm Mazsola.. nem sokat birtam javitgatni rajta, mert amint ezeket a sorokat leirtam, a gépem olyan szinten adta be a kulcsot, hogy egyedül a bal klikk dolgozott.. elküldtem, újrainditottam, azóta semi baj.. de egy kicsit nehezen ment már ez is át..)

      Törlés