Egy hét van még hátra az Időpontig. Szerintem nyugodt lelkiismerettel kijelenthető, hogy emberek milliói készülnek testileg vagy lelkileg erre a bizonyos - hírhedt, vagy várva várt (kinek kinek hite szerint) - időpontra. Azon gondolkodtam, hogy vajon ha a maják naptára nem híresül el ennyire, akkor is lett volna-e ilyen világvége-hisztéria? Az emberiség szinte állandóan várta a világvégét, szinte mindenben jelet látott, különösen ebben az utolsó, elbutult sárember korszakban, amikor is elveszett (vagy kitörölték) azt a fajta metafizikai tudást, ami nélkül az ember csak egy mindentől különálló, kiszolgáltatott objektum, akinek alapvetően két dolga van az életben: végigrettegni, majd kipurcanni. Ez a maja naptárral kapcsolatos hisztéria is valljuk be leginkább ebből a tudatlanságból ered, bár kétségtelenül született a témában nem kevés olyan mű is, amelyik igyekszik megnyugtatni az istenadta népet, hogy nem világvége lesz, csak világkorszak-vég. Amire - ismét el kell ismernem - nagy szükség volt már. Úgyhogy ennek a tudatlanságra és szeretethiányra épülő rendszernek úgy érzem mennie kell. Szóval bármi is történik 2012.12.21-én, én köszönöm...
Mi magunk is (én is és sokan mások is itt) elég sokat írtunk már erről az idei téli napfordulóról. Írtunk már hideget-meleget, de talán a lényeg mindegyikben a grandiózus változás hírdetése volt. Ehhez szerintem nem kellett maja naptár, mert benne volt a lelkünkben a Basic Információ, s a zsigereinkben éreztük a változást, hiszen nem véletlenül jutottunk el idáig, nem véletlenül változott meg teljesen a világképünk néhány év alatt (tisztelet a kivételnek! :). Sokféle elképzelés született már a 2012 december 21-i korszakváltásról, jómagam három évvel ezelőtt írtam is erről egy jó nagy baromságot, és ha nem bánjátok ide is citálom, megemlékezés-, összefoglalás-, és tanulságképpen:
------- 0 -------
A 2012 problémakör végleges megvilágítása
Ezt kaptam ma, ne kérdezd honnan…
Bolygó szerte terjed a pánik, hogy 2012-ben újra
itt a világvége. Úgy 4-5 évvel ezelőtt indult el ez a folyamat, kezdve a maya
naptárak megfejtésével, a csillagászati együttállások felfedezésével, a 26000
évnyi precessziós világév végével, a titokzatos és közeledő Nibiru (X-bolygó)
megtalálásával. Elképesztő mennyiségű tudományos és annak tűnő tanulmány, cikk,
könyv, stb. született a témában, és úgy tűnik szinte kimeríthetetlen a téma.
Összefoglaló oldal: http://www.diagnosis2012.co.uk/
Ezen írások teljes valóságtartalma kétes, de kétségtelenül van némi alapja
mindegyiknek.
Természetesen beszállt az üzletbe Hollywood is, hiszen
a globális hisztériakeltés nagy üzlet ám! Elkészítette újabb remekművét, mely
ijesztően valóságos képet fest az elképzelhető legdurvább természeti
katasztrófákról, valamint megmutatja a természet és az ember közötti valós
arányokat, rávilágítva a természet igazi erejére, az ember törékenységére és kiszolgáltatottságára!
Azonban a filmnek van egy bujtatott mondanivalója… Már az előzetesben is azt
látjuk, hogy mik pusztulnak el először: A Riói Jézus szobor. Egy
repedés szétválasztja a Sixtusi Kápolna mennyezetfreskóján Isten kezét az Emberétől.
Soroljam? Ezek a biboldó filmkészítők teljesen szét akarják bomlasztani az
Ember és a Teremtő közötti köteléket. EZ A FŐ TERV, ezen dolgoznak már
évezredek óta!
Mielőtt mindenki elkezdené felvágni az ereit,
egyet azonnal le kell szögezzünk:
2012-ben nem a
világnak lesz vége, hanem a zsidó világuralomnak!
Ezért szűkölnek egyre hangosabban! Paradigmaváltás
küszöbén vagyunk.
Az ő materialista, profitközpontú, kizsákmányoló
világuk, az emberiségre rákényszerített pénzuralmi vad-kapitalizmus, és
édestestvére a kommunizmus, mint társadalmi rendszerek meg fognak szűnni. Azonban
addig minden létező eszközűket be fogják vetni az emberiség feletti teljes
uralom eléréséért. Háborúkat, (sorszámozott!) járványokat, víz- élelem- energiaválságokat,
klíma-adót, beültetett chip-et, biológiai fegyvereket, tudatmódosító
eszközöket, elektromágneses fegyvereket, mesterségesen előidézett természeti
katasztrófákat (lásd: HAARP, chemtrails, stb.), mindent.
A Világkormány további lehetséges módszerei:
- Földönkívüliekkel
való riogatás – csak egy Világkormány segíthet
- Totális
káosz kialakítása (ehhez nagy segítség a 2012 világvége vallás) – csak egy
Világkormány segíthet
- Teljes
pénzügyi, gazdasági válság generálása (ezt már elkezdték) - csak egy
Világkormány segíthet
- Klímakatasztrófák, globális felmelegedés
vallás (mely hazugságra alapul, google: climategate) - csak egy Világkormány
segíthet. Csak figyeljük meg a mostani koppenhágai csúcson született döntéseket
az „emberiség érdekében”. „Túl sokan vagyunk, a mi hibánk az éghajlatváltozás”.
Minden eszközükkel, médiabirodalmaikkal az
„összefogás” szükségességét hirdetik majd, mely nemzetek, fajok, és vallások
felett áll, és természetesen az emberiség megmentése érdekében cselekszik.
A MÉDIABIRODALOM RENDSZER MŰKÖDÉSI ELVE:
1. Adódik egy probléma
2. Csámcsogunk rajta, hogy ez milyen nagy probléma.
3. Hoppá! Hiszen létezik megoldás!
1. Adódik egy probléma
2. Csámcsogunk rajta, hogy ez milyen nagy probléma.
3. Hoppá! Hiszen létezik megoldás!
Így működik a
gyakorlatban:
1. „Itt a világvége”!!!
2. Tudósok kielemezték a 2012-ben lehetségesen bekövetkező természeti
katasztrófákat.
3. Alakítsunk meg egy egységes Világkormányt, mely összefogja a kutatók
munkáját és megoldást ad!
Így képesek
meghipnotizálni szinte mindenkit a TV-n keresztül.
A manipulációik által mindezt úgy érik el, hogy ez
emberek úgy érezzék, hogy ezt tulajdonképpen ők akarják. Magyarán, a globális felmelegedés vallást és a 2012 világvége vallást, és az összes
többi hisztériát is arra fogják felhasználni, hogy az emberiség maga mondja ki:
"Csak egy erős egységes Világkormány képes megmenteni a Földet!" Ezután
teljhatalommal ruházunk fel néhány szervezetet, melynek operatív irányítói
természetesen a nemzetközi bankár-kasztból kerülnek ki, akiket már most is egy
hajszál választ el a világuralomtól (lásd. FED, IMF, Bilderberg csoport, CFR). Múltunk
diktátorainak, sokaknak álmára, a totalitarizmusra törekednek, az emberiség
feletti teljes kontrolra. Ennek sok elemét már láthatjuk apró mozaikokban:
„terrorizmus” elleni küzdelem – lebombázni mindenkit, aki ellenáll, térfigyelő
kamerák minden városban, globalizáció, liberalizmus, nemzetek, fajok, vallások
összemosása, multi-kultúrák kialakítása a demokrácia nevében, melynek lényege a
teljes identitáshiányban szenvedő embertömeg massza könnyebb irányíthatósága.
No és természetesen a nagy tervnek része a 2012-es események hirdetése. Csak
egy dologban tévednek: a teljes emberiséget nem lehet, és nem is szabad
karámban tartani és irányítani. Az élet utat tör! A világ a változatosságtól
színes, és így jó. A jövőben a Mars bolygót lehet, hogy a kínaiak kolonizálják,
de a Vénuszt az indiaiak. Előbb utóbb kirajzunk ez nem vitás, de ezt nem
feltétlen kell egy elnyomó kéznek irányítania.
A 2012-es évre vonatkozó elképzelések száma
közelíti a végtelent.
Vannak, akik rezgésszint-emelkedést jósolnak, az
ember belép az ötödik dimenzióba, a teste könnyűvé válik, átlátszó lesz, és
napenergiával táplálkozik. Egyesek szerint naprendszerünk belép a foton-öv
nevezetű galaktikus területre ( http://angyalforras.hu/2012/A-Foton-ovrol-reszletesebben
), ahol a fény adja az energiát, az életet, és mindenki a Föld bolygóval egy
hullámhosszon fog együtt rezegni. Mások szerint hatalmas napkitörés lesz, mely
minden elektromosságot eltöröl és kezdhetjük előröl az egészet. Meteor
becsapódások, földrengések, pólusváltás, jégkorszak, kontinensnyi viharok,
cunamik. A Tejútrendszer galaxis középpontjából egy gigantikus fekete lyukból
egy végtelen erejű energia nyaláb fog kilövellni, és a Föld bolygó pont az
útjába esik, és ez majd eltöröl mindent, stb., stb. ...
A valóság
azonban bármilyen hihetetlen, de megvagyon írva nagyon régóta.
Komolyabb természeti katasztrófák valószínűleg be
fognak következni. Egy Galaktikus Új Év nyilván tartogat meglepetéseket az
imigyen meglepett emberek számára. Érdemes azonban megvizsgálnunk a
rendelkezésünkre álló forrásokat. Szinte mindegyik jósol valami szörnyűséget. A
maya, a kínai, a Nostradamus féle, a Biblia, mindegyik, azonban minden vég
valami újnak a kezdete is egyben.
A Biblia szinte egyértelműen fogalmaz, lásd. Máté Evangéliuma
24/7. A Szentírás szerint a véreskezű Világkormány
- amit a Fenevad irányít - nagyon rövid életű lesz, mely Jézus - a Vigasztaló -
második eljövetelével fog véget érni. Ez bizonyára összefügg a galaktikus
együttállásokkal, egy új világév kezdetével, az emberiség tudatos életformára
való áttérésével.
A szabadkőművesek már régóta megtették „javaslatukat”,
mely szerint az emberiség létszámát 500 millióra kell csökkenteni a fennmaradás
érdekében. Valószínűleg igazuk lesz, és ezt el is érik. A Világkormány
ámokfutását túlélők - elméletileg néhány százmillió ember – feladata lesz a
Föld újbóli benépesítése, egy új civilizáció létrehozása a régi romjain, de
tanulva annak alapvető hibáiból; Máté 5/5: „Boldogok a szelídek: mert ők
örökségül bírják a földet”, természetesen világkormány nélkül. Akik nem élik
túl az elkövetkező két évet, illetve az összes eddig elhunyt és még itt bolyongó,
itt ragadt lelkek a Bíró elé állhatnak. Az Ő döntése értelmében, de a saját
életpályájuk figyelembe vételével fognak
1. Feltámadni
2. Mennybe menni (szintet lépni), vagy
3. Elkárhozni
Három út. Három lehetőség. Ezt jelenti számunkra a
2012, de semmiképpen nem a világvégét.
Viszont az is lehet, hogy ez az egész csak egy
rossz álom, egy jó mozi, és minden folytatódik, úgy ahogy eddig…:)
2009. december 9.
------- 0 -------
:))) Nem tudom van-e valaki, aki felismeri fenti zagyvaságban a saját régi gondolatait, elképzeléseit? Megmondom őszintén én ezt újraolvasva jót nevettem most magamon, illetve a korábbi énemen, illetve azon aki voltam... öööö szóval a saját jól felépített hülyeségeimen. És erős a gyanú, hogy évek múlva szintén ilyen jókat fogok nevetni a mostani énem által leírt szüleményeken. De azt hiszem ez így van jól. Az ember tanul, a pap ráadásul holtig, miért kellene hát szégyenkeznünk amiatt, amit tudatlanságból követtünk el? Ezzel nem akarom én a felelősséget áthárítani valami misztikus, nem létező "harmadik fél" felé, mert igenis én írtam fenti sorokat, no de ahogy az egyik tanítómesterem írta,
"(...) te nem vagy felelős olyasmiért, amit emberként elfelejtettél, amit
tudatod befogni sem képes. Nem vagy felelős az ösztönös reakcióidért,
amik csecsemőkorodtól fogva tudattalanul alakulnak ki benned. Nem
vagy felelős mindazért, ami automatizmusként épül be földi
személyiségedbe annak hatására, hogy a környezeted benyomásait másolod
le, kisgyermekkorodtól kezdve az emberi mintákat önkéntelenül
modellezed. Nem vagy felelős az előítéleteidért sem, mert a téged
körbevevő társadalom hatására, azokat is tudattalanul szívod fel
kiképződő énedbe. Aprócska földi személyiséged és egód, a te
látszat-éned nem felelős semmi olyan érzésedért, gondolatodért,
tettedért, aminek okát, következményét nem láthatod be, mert nem állsz
olyan tudatossági fokon, hogy ezeket előre bemérhesd. (...) Isten senkit nem ítél el, senkit korlátozottsága miatt nem kárhoztat
semmiféle rosszra. Mégpedig azért nem, mert pontosan tudja, hogy az
összes létező, köztük az ember is, csak azokért a megnyilvánulásaiért
felelős, melyeknek működésével tisztában van. Éppen ezért uralja a
megnyilvánultságot az, amit korábban Isten Kegyelmének neveztek: az
Isten »mindent megbocsátása«, elfogadása, ami egy olyan mindent felülíró
Törvény, mely még a karma-világok szabályrendszereit is feloldja, s
mely a létezőknek is azt ajánlja, hogy bocsássanak meg mind önmaguknak,
mind ellenségeiknek, mind pedig összes társuknak. Hiszen ha nem ez a
mindent megértő, felmentő alapállás hatná át a Megnyilvánultságot, akkor
a kis ének sem tudnának a karma fogságából sem kijutni soha, benne
kellene élniük örökké karma-uralta világaikban. (...) felelőssége egy tudatnak csak annyi van, amennyit ő pillanatnyilag átlát
abból, hogy a Szeretet-törvény értelmében mikor mit tett, mit nem és
hogyan. De persze a legtöbb ember még az egyetlen univerzális
törvénnyel, a Szeretet-elvűséggel sincs tisztában, mivel csak az
eltorzult, például birtokvágyból, egógörcsből fakadó szeretetfajtákat
képes megélni mindennapjaiban. Ráadásul a tőle nagyon különböző társát
szeretni-elfogadni éppen azért nem tudja, mert még nem képes átérezni
azt, hogy az ő létének és a másik létének is ugyanazon Lét és Tudat a
központi forrása."
Hm... Vannak olyan tanítások, amelyeken nem fog az idő. Számomra a fenti is ilyen.
Azon is érdemes elgondolkodnunk, hogy kinek mit jelent ez a jelenlegi korszakváltás. Mert hogy korszakváltás zajlik a szemünk előtt és bennünk, az biztos - és ehhez még csak a híradót sem kell megnézni, egyszerűen érzik az emberek. De miért ne éreznék, amikor kódolva van az egész bennünk? Lassan
egyébként annyi bizonyíték előkerül arra vonatkozóan, hogy több jól elkülöníthető földi
civilizáció létezett már, hogy talán végre az akadémiák is kénytelenek lesznek
feladni beporosodott és bebetonozott elméleteiket. A történelem nem egy egzakt
tudomány, - ezt tudjuk - de akkor miért vannak még is olyan „tudósok” vezető pozícióban
még mindig, akik gátolnak minden szellemi lényeglátást? Szerencsére valahonnan
mindig előbukkannak olyan szakemberek, akiket nem érdekelnek az aktuális
dogmák, hanem csak a kutatási eredményeik.
Ebben
a témakörben érdemes megemlíteni Tarr Bence László
kulturális antropológus gondolatait:
„Az ókori görög
mitológia elmeséli, hogy az emberi nem az idők során elkorcsosult. Az emberek
öt fajtája: az arany-, az ezüst-, a bronz-, a hős-, és a vas-ember, a
folyamatosan romló emberi minőség megtestesítői. Míg az aranyemberek békések és
boldogok voltak, addig már a bronz emberek generációja erőszakos, békétlen, míg
Hésziodosz vasember generációja maga a megtestesült bűn és állandó
szerencsétlenség. A Hésziodosz leszögezi, hogy a hanyatlás négy lépésben,
folyamatosan megy végbe, ami a négy Júgáról, - azaz a négy Világkorszakról
szóló – indiai tanra emlékeztet. A négy korszak, amelyet négy színnel, a fehér,
vörös, sárga és fekete színnel jelölnek, csakúgy folyamatos hanyatlás és végső
pusztulásba vezet. Az ind tanítás szerint az idő beteltével, a Káli Juga végén
megjelenik Visnu teremtőisten utolsó pusztító megtestesülése, Kálki, aki vége
vet a megnyílvánult emberi világ minden jelenségének. Már nincs mit
csodálkozni, hogy az Ószövetségi Dániel próféta könyvében megjelenő
Nabukodonozor álma – ami egyébként a késő iráni mitológiák summázata – Dániel
olvastában csakugyan a végső pusztulásra szánt emberiség látomása…
Teljességgel
mindegy, hogy egyiptomi, iráni, görög, ind, zsidó, keresztény vagy éppen
mezo-amerikai kultúrát vizsgálunk, mindegyikben megtaláljuk a végső pusztulásra
szánt emberiség tanítását, fenyegető „jóslatát”. Ezen rosszlatok jövőképe a
folyamatosan degradáló ember végső hanyatlásáról, egyidősek magával az
emberiséggel. Tudnunk kell,
hogy a maják szerint mi most a Nap ötödik korszakában élünk, és hogy szerintük
a mostani ember megteremtését négy korábbi emberi faj és civilizáció előzte
meg, melyek nagy katasztrófák következtében pusztultak el. A jelenlegi ötödik
korszak végének különleges jelentősége van, mivel ez a Maya naptári nagyciklus,
és egyben a „hosszúszámítás” végével esik egybe, ami az ő hosszú-idő számításuk
szerint egy 113 972 éves világkorszak, és egy nagy 25 625 éves nagyciklus végét
jelenti. Ezt a nagyciklusnak nevezett időintervallumot öt részre osztják, amely
5125,4 évenként egy-egy drámai fordulattal ér véget: az első kisciklus végén az
egész akkori emberiséget a Jaguárral szimbolizált emberfeletti erő törölte el a
Föld felszínéről, a további kisciklusok égét pedig egy-egy alapelemhez rendelt világméretű
katasztrófa. Levegő, tűz, víz, majd pedig, a most következő világvégét a
föld-elem uralja: azaz a katasztrófákban gondolkodunk: földrengések, és talán
az egész földkéreg elmozdulása.
Fontos persze,
hogy a maja források konkrétan nem írják le milyen módon, és hogyan zárul le a
nagyciklus, sem azt, hogy egyáltalán katasztrófa várható-e. Csak annyit, hogy
föld-elemhez rendelik a nagyciklus végét, ami történetesen egybe esik az általuk
számított hosszú-idő végével, ami számukra egy világkorszak végét (és egy másik
kezdetét) jelenti. Szembetűnő persze az elemek hierarchikus degradálódása, azaz
az egyes kisciklusokhoz rendelt emberiség egyre anyagiasabb, a végén a sárember
(föld), a homo sarx minőségével (vö. világszerte uralkodó materializmus!). Ez az
alapgondolat minden mitikus-, vallás-, és ezoterikus filozófiában tetten
érhető.”
A maják szinte felfoghatatlan időtávlatokban
gondolkoztak. „Hosszú számításuk”, a maga 113 972 évével az emberi
őstörténet olyan korszakába nyúlik vissza, amikor még, legalábbis a (hivatalos)
tudományos archeológia szerint, a késői paleolitikum viszonyai között (100 ezer
– 12 ezer év közötti időben) a Föld nagy részét jégtakaró borította. A maja naptár
hosszú számításának kezdetén indult el a mai ember lassú hosszú ideig állati
lét közelében zajló „világmeghódító” útjára (legalábbis a „hivatalos” irányzat
szerint). Ha viszont elfogadjuk a
hosszúszámolás létét és pontosságát, akkor valóban felmerülhet bennünk a
gondolat, hogy ez a számolás valójában nem lehet a majáké, és nem is a mai
emberi civilizációhoz tartozik, hanem egy másik kultúra, egy sokkal nagyobb tudás
üzenete. (És akkor még nem is vizsgáltuk a maják 225 000 éves
nagyciklusait, és olyan leleteket, amelyeken még messzebbre visszaívelő
időhorizontok jelennek meg.)
Visszatérve a
maja nagyciklusra, ezen időszámítás szerint tehát a mi világkorszakunk közelítőleg
Kr.e. 23 613-ban kezdődött. Az első kisciklus vége Kr.e. c.18 487-ben volt, amikor is az akkori emberiséget a
Jaguár jelképével szimbolizált isteni hatalom eltörölte a Földről. A második
ciklus, amit a levegő elemhez rendelnek Kr.e. c.13 362-ben ér véget; majd a harmadik ciklus, amit a
tűzhöz rendelnek Kr.e. 8236-ban; a negyedik ciklus, ami a vízhez rendelődik
Kr.e. 3114-ben; majd az utolsó ötödik ciklus ami a földhöz rendelődik Kr.u.
2012-ben. Ha pusztán ezeket a számokat nézzük, érdekes észrevenni, hogy a maja
dátumozás időkerete nagyjából megfeleltethető a legújabban felvetett és pár
évtizede az alternatív archeológia által tárgyalt kronologizálásnak, mely
szerint például a Gizeh-i fennsíkon álló szfinx tájolása, és a piramisok
elrendezése alapján, azok valamikor a Kr.e. XII. században kellett, hogy
épüljenek. (Nem sokkal a levegő elemhez rendelt második ciklusváltást
követően). A tűzhöz rendelt világkorszak vége nagyjából egybe eshet a Hénoch apokalipsziséből ismert Nefilimek és az Úr angyalai
között vívott háború korszakának, ami azután a következő ciklusban a Noéval
fémjelzett vízözön mitologémákkal zárul, ideértve a sumér, akkád, védikus és a
biblikus változatokat is. Az is érdekes, hogy az ó-egyiptomi első dinasztia
alapítójának, mitikus uralkodójának, első Menésznek (magyarul Ménes
birodalma!) a megjelenése is nagyjából a
Kr.e. 3 évezred küszöbére tehető, azaz plusz-mínusz száz évvel cirka 3114
körülre. Persze az ilyen jellegű összevetések történeti igazolása lehetetlen,
hiszen olyan időtávlatokról beszélünk, amelyek egyedül a mítoszok emlékezetében
élnek. Ezzel együtt a mitikus emlékezés, érdekes módon megőrizte ezeknek a
ciklusváltásoknak a kataklizmatikus képét, ami az emberi őseredetnek egy nagyon érdekes alternatív történelmét tárja
elénk, amelyben több teljesen különböző emberi civilizáció követi egymást, a
maga teljesen elkülönülő tudatszintjével. Az emberiség ezen korai
korszakának, és fennmaradt mítoszok párhuzamainak tárgyalása, nem férhet bele
ebbe a rövid tanulmányba. A maják felfogása szerint az emberi
civilizációk sorsát, és rendjét nem önmaguk, hanem bizonyos kozmikus
törvényszerűségek irányítják, amelyek szoros összefüggésben állnak a Nap
kozmikus körpályájával.”
Tehát
úgy tűnik, nem állíthatunk kevesebbet, minthogy szó sincs itt semmiféle
primitív ősemberről és lineáris evolúcióról, hanem – a világegyetem körkörös,
ciklikus, állandóan önmagába ugyanúgy, de mégis mindig másképp visszatérő
mintájához hasonlóan – a civilizációk a különböző világkorszakok különböző
emberminőségeinek megjelenéséről, virágzásáról, majd hanyatlásáról szólnak. És ebben a megvilágításban elképzelhető-e, hogy minden nagy ciklus
vége előtt cirka 2000 évvel megjelenik Isten egy tanító képében, aki „leadja” a
tételsort, majd az idők végeztével ismét visszatér, hogy kikérdezze? :) Váradi Tibor: "Szellemtudomány - Az ember és a
létezés titkai"
c. könyvében is erre utal:
"Az emberiség a görög-római kultúrkorszakban
szellemi mélypontra került,
ahonnan ha nem tud kilábalni, az egész földfejlődés és emberiségfejlődés célja
került volna veszélybe. A beavatottak várták annak az isteni lénynek a
megérkezését, aki képes lesz a megfeneklett emberiségfejlődést ismét a helyes
irányba terelni. Amikor a szellem fénye leginkább elsötétült a
Földön, akkor jelent meg emberi testben a Világ Világossága.
Az Ige testté lett, Krisztus, mint isteni lény a Nap-szférából a Földre
született, méghozzá a több generáció óta előkészített jézusi testbe. Az
ezoterikus kereszténység mindig is tudta, hogy Jézus Krisztus két lény
szent nászából fogant: Jézus volt az emberi oldal (a befogadó), Krisztus pedig
az isteni (a befogadott). A krisztusi lény Jézus vízkeresztjekor kapcsolódott
az emberi testhez, s kettőjük kapcsolata körülbelül három és fél
évig tartott, egészen addig, amíg a Golgota hegyén meg nem történt a
keresztrefeszítés. Krisztust minden korábbi kultúrkorszak
beavatottjai a Nap-szférában látták: az indiaiak Őt nevezték
Visvakarmannak, a perzsák Ahura Mazdának, az egyiptomiak Ozirisznek, a héberek
Messiásnak, a görögök Héliosznak stb. Krisztus olyan új impulzust adott
a földfejlődésnek, amely révén megindult egy lassú, de biztos
felemelkedési folyamat. Általa minden emberi szellembe egy új
isteni szikra került , amit a szellemtudomány Krisztus-impulzusnak nevez.
Az emberiség felemelkedése, az alsóbb testek átszellemesítése, a megistenülés
(deifikáció) folyamata azon múlik, hogy mit kezd az ember ezzel a kegyelmi
ajándékkal, milyen kapcsolatba kerül a Krisztus-impulzussal, hogy képes-e a
szellemből az alsóbb testekbe átvezetni ezt az isteni erőt. A Krisztus-impulzus
mint egyfajta isteni mag mindenkibe el lett ültetve, s az ember feladata, hogy
ezt a magot szeretettel ápolja, gondozza. Ezen isteni mag számára
az önzetlen akarat jelenti a jó talajt, a szeretetteljes érzések a
vizet, a szellemmel áthatott morális gondolatok a fényt. A
Krisztus-impulzussal minden ember megkapta a lehetőséget a Világszellembe való
visszatéréshez, de az emberen múlik, hogy mit kezd ezzel az
ajándékkal. Senkit sem lehet akarata ellenére megváltani!"
Váradi gondolatainak érdeme
vitathatatlan, viszont tudni kell, hogy Rudolf Steiner elgondolásait vette át, és egy dologban szerintem téved: Jézus a zsidóknak nem messiása. Ők
még mindig várják a messiásukat, ráadásul az ő vallásuk szerint a messiás
kizárólag az ő dicsőségükre fog eljönni, kizárólag őket emeli a többi nép fölé
uralkodónak. Jézust, és minden hozzáfogható minőséget elutasítanak, az
egyetemes jólétben nem hisznek. Megfigyelhető a történelemben, hogy Krisztus földi
megtestesüléséhez közelebbi időpontokban a változások nagyobbak, majd a
távolabbiakban egyre halványulók lettek az emberben. Aztán az 15oo.as évekre
elérte az emberiség ismét a mélypontját, és itt egy igazi sátáni ötszáz év
következett, aminek éppen most éljük a végpontját. Érdekes hogy pl. Mátyás
tudta ezt, ezért semmisíthette meg a korona-szertartást, nehogy idegen kezekbe
kerüljön. Aztán az ötszáz év alatt a népek szépen elkezdték gyűjteni a
csoportkarmájukat, és közeledik az idő, amikor ezért fizetniük kell. Azért
vagyunk szerencsés helyzetben mi magyarok, mert sikerült túlélnünk ezt az
ötszáz évet számottevőbb bűnök nélkül, de ugyanezt nagyon sok nemzet nem
mondhatja el magáról. A fizetés pedig nagyon keserves lesz... - legalábbis első ránézésre így tűnik majd a tisztítótűz. :)
A maja kultúrát tanulmányozók közül talán annak lehet a legnagyobb hitelt adni, aki maga is maja-leszármazott. Carlos Barrios, maja pap, spirituális vezető, antropológus, történész véleménye a maja naptárról egyáltalán nem apokaliptikus:
"26.000
év óta most van erre lehetőség, hogy 2012. december 21.-én,
napkeltekor, a nap felkel és metszéspontjában összekapcsolódik a
Tejúttal, és ekkor egy Kozmikus Kereszt jön létre, a Szent Fa, az Élet
Fája megtestesül és emlékeztetni fog mindenkit a világon a szellemi
hagyományokra, és ekkor szívünk is összehangolódik, a galaxis szívével,
és 2012-ben megnyitódik a fény csatornája, és kozmikus energiák
árasztják el az egész Földet, és megtisztítanak mindenkit aki rajta él,
magasabb frekvenciájú sugárzásával. Ez a folyamat már
elkezdődött. A változás gyorsul, és egyre gyorsabb lesz. A Földön élő
emberek érdeke is hogy minél jobb állapotba érjenek el a 2012-es
dátumhoz, annál kevesebben hagyhatnak el bennünket. Egy magasabb szintre
fogunk megérkezni. De kell, hogy sokat változzunk, átalakítanunk ezeket
a rendkívül erős energiákat, mert úgy látjuk, hogy blokkolják ezt az
utat, hogy ne érkezhessünk meg oda."
Én azért továbbra is úgy érzem, hogy a "megváltás" elsősorban Bennünk van, amit bármikor tudunk "aktiválni", de természetesen nem utasítom vissza ezt a kis galaktikus külső segítséget sem... :) Meglátjuk mi lesz...
------- 0 -------
Persze talán azon is érdemes elfilózni, hogy egyáltalán van-e értelme, helye, vagy egyáltalán jelentősége a múlton vagy a jövőn való rágódásnak? A feltárt és sajátosan - apokaliptikusan - értelmezett maja-jóslatokból kialakult hisztéria szerintem nem megoldás, sokkal inkább arra kell megtanítson bennünket ez az egész eseményláncolat, hogy mindig a jelenre kell figyelni, ami épp itt és most zajlik. Véleményem szerint akkor válhat az ember igazán tudatosabbá/felemelkedetté/ötdimenzióssá (kinek kinek hite szerint), ha kiüríti magából a múltból táplálkozó és a jövőn aggódó gondolatait, és letisztultan, lecsendesedvén csak a jelenre koncentrál. Azt hiszem ez igen nagy feladat mindannyiunk számára. Szóval lehet itt aggódni azon, hogy amikor egy hét múlva, 21-én, a téli napfordulón elérjük azt a bizonyos "pontot", amikor többszörös kozmikus együttállások lesznek, akkor mi lesz, de igazából nem is tudunk, és nem is kell "ellene" tennünk semmit. Az előtt állunk, hogy szó szerint együttállásba kerüljünk a Kozmikus (Univerzális), a
Galaktikus (Tejút-galaxis), a Szoláris (Naprendszeri) és a Lunáris (Hold) síkokkal. Ez az az esemény, ami lassan egy
pontba került, ezer éves periódusok alatt, olyan, mint egy Univerzális Fogaskerekek
“elfordulása”. És hogy ennek milyen következményei lehetnek? Csak gondoljunk bele, hogy milyen hatással van az emberekre egy egyszerű telihold, vagy napfogyatkozás - és hogy akkor milyen energetikai hatása lehet annak, amikor a mi galaxisunk közepe, a Nap, a Hold, és a Föld egy vonalba kerül - figyelembe véve azt is, hogy energetikailag ezek mind-mind egy összefüggő fény(energia)láncolat részei. (És az ilyen együttállások vizsgálatakor vajon mennyire hihető a materialista tudósok azon állítása miszerint mindez a precízen és gyönyörűen forgó "gépezet" véletlenül jött létre? :) )
Összefoglalásképpen annyit szeretnék már csak mondani, hogy igazából függetlenül attól, mi történik velünk egy hét múlva, én mindenképpen hálával és köszönettel tartozom az elmúlt évek tanításainak, melyhez jelentősen hozzájárult az - egyelőre - interneten megismert emberek, közösségek tucatjainak gondolkodásmódja, ismeretanyaga, és vitapartnersége. Külön köszönöm az ezen a blogon kialakult remek olvasótábor aktív közreműködését, azt hiszem elég sokat tanulhattunk egymástól - és szerintem az a több mint hatvanezer oldalmegjelenítés a blog májusi indulása óta mutatja, hogy a befektetett munka nem volt hiábavaló. És még ha ténylegesen nem fog semmi különös történni a Korszakváltáskor, én akkor is úgy gondolom, hogy megérte ezeken a dolgokon gondolkodni, vitázgatni, mert szerintem többek lettünk általa. Elindult egy változási folyamat, és ez szerencsére megállíthatatlan, így december 21. után is leszünk valahol, valahogy, nem igaz? :) Nem biztos, hogy Addig jelentkezek már új bejegyzéssel, bár vannak jó témáim, de most már megvárom Ennek a végét. Nem tudom meddig lesz áram, egyáltalán lesz-e (bevásároltatok gyertyából, napelemes lámpából??), tudunk-e majd ezen a módon kommunikálni, de azt hiszem nagyjából sikerült megvitatnunk amit meg kellett, és ha mégis tudjuk ebben a formában folytatni, akkor is azt hiszem lesz mit megtárgyalnunk - Az után. Úgyhogy én még egyszer szeretném megköszönni mindenkinek aki hozzájárult e kis sziget szellemi emeléséhez, és mielőtt még ennél is jobban sikerülne búcsúzkodóvá és pityogóssá tenni a zárógondolatokat, gyorsan be is fejezem ezzel: szóval bármi is történik 2012.12.21-én, én köszönöm...
Nem tudtál aludni aranyom? :D
VálaszTörlésFelébredek és mit látok?? Itt egy új hosszú cikk, hát gondoltam ennek elolvasása nélkül csak ne menjünk el a munkába! :D
Köszönöm én is Neked ezt a sok tanítást amit kaptam, igyekeztem nem mindig túlreagálni. :D Az ajánlott filmben sok tévedés van, pl. amikor a Kali-yuga korszak végét mostanra teszik, miközben az eredeti keleti források szerint még vagy 340.000 év van addig, de összességében tetszett a mondanivalója, legalábbis az első fél óra amit megnéztem......:D
Fenti összeállításod is nagyszerű, még mindig tudsz újat mondani, és ez az örökké megújulás nagyon fontos. Egy kedves kis gyerekmondókával tudom csak kifejezni mit érzek most:
Ég a gyertya ég,
Fusson a sötét
Szíveinkből a szeretet
Ki ne aludjék
Szóval én is köszönök MINDENT! :D
Panka.
Köszi és szivi! :)
TörlésAmúgy így van ez a versike (tudom mert most éneklik a gyerkőcök az oviban :):
Ég a gyertya ég,
Ki ne aludjék
Szíveinkből a szeretet
Ki ne aludjék
Ég a gyertya ég,
Fusson a sötét
Szíveinkből a rosszaság
Kitakarodjék
Ég a gyertya ég,
nő a fényesség
Sötét földhöz a fényes ég,
egyre közelébb
Ég a gyertya ég,
az adventi négy,
Azt lobogják, azt hirdetik
Jézus üdvözlégy
Ja és figyelemreméltó e poszt linkje:
VálaszTörléshttp://mazsolameseszoba.blogspot.hu/2012/12/szoval-barmi-is-tortenik-20121221-en-en
számomra ez annyit jelent: bármi is történik Én Én maradok. Azaz: Isten változatlan. Tessék végiggondolni. :D
Panka.
Kihagytad xenunanut:-)bezony.
VálaszTörlésVilágvége Fesztivál 2012.12.21-re a PECSA-ba. Fellép a csillagász, a fizikai tudományok kandidátusa, énekes, író Granpierre Atilla VHK, F.O.System
VálaszTörléshttp://saman.org.hu/2012/06/21/vilagvege-fesztival-elozetes-2012-12-21-re-a-pecsa-ba-vhk-f-o-system/
Nemtom, elgondolkodtam, neki tényleg van "rálátása" erre a nullsíkra, ....ha tényleg bekövetkezne valami is, akkor lehet inkább a családjával maradna?..vagy talán épp ezért transz-ba esve őrjöng a színpadon még egyet?....hmmmm?
Ki vele, az Istenért!
ki vele, az Istenért!
ki ami most benned él!
megtudod, hogy mennyit ér!
itt az ideje már rég!
ki a szívfájdalomért!
ki egy fél kalapért!
ki a végsô gyönyörért!
a belsô hatalomért!
ki a düh tudja miért!
az utolsó szavamért!
ki vele, az Istenért!
ki ami most benned él!
titokzatos csatatér!
nem tudja senki csak én!
milyen élet az enyém!
nem tudja senki csak én!
az egész világ egy nagy Én!
ô mondja azt, hogy Én!
hallom, ahogy mondja, Én!
mikor azt mondom, hogy Én!
lerepül rólam a héj!
kitör belôlem a szél!
utánam hajol egy kéz!
régi testem visszanéz!
(Grandpierre Attila dalszövege)
http://www.youtube.com/watch?v=vyGYDcHCNv8
GA
Megy a sóbiz..
TörlésSziasztok
VálaszTörlésMennyi az esély arra, hogy tartós áramszünet várható? Több helyen olvastam erről nagyon erős lehűlés kíséretében, mert ugye a Nap veszíthet erejéből ebben a foton övnek nevezett valamibe érve. Na és ez jó sokáig tartana...
Azért kérdezem, mert a párommal csak hétvégén tudunk együtt lenni munkájából adódóan és egy ilyen hosszabb kimaradás esetén nagyon nem mindegy hol tartózkodunk egymáshoz viszonyítva. Tudom itt sem tudja senki sem, hogy mi várható pontosan, de gondoltam megkérdezem a véleményeteket hátha megérzésben fejlettségben közelebb álltok az igazsághoz.
Köszönöm.
"nagyon nem mindegy hol tartózkodunk egymáshoz viszonyítva."
TörlésLegyetek együtt, és minden rendben lesz.
Mi kivettünk szabadságot, szerdán dolgozunk utoljára, hogy együtt lehessünk.
TörlésMazsola: Igen ez lenne jó csak az a baj, hogy ő pont 21.-én estére ülne vonatra, hogy hazautazzon. Aztán most tanácstalan vagyok...
VálaszTörlésHa szabad javasolnom ne aggódj ezen a 21-én. Bár hozzáteszem én sem megyek el aznap a céges karácsonyi bulira, inkább a családot választottam.
TörlésMazsola: Köszönöm a tanácsod. Csavar a dologban, hogy itt neki is választani kell akkor, hogy a szüleihez megy haza aznap vagy hozzám jön erre a hétvégére. Szóval nem könnyű helyzet :) Bár igyekszem nem aggódni azért elég sok negatív dolgot hallani minden irányból.
VálaszTörlésHallgassátok meg G.Atillát, mit mond az életerőnkről:
VálaszTörlésMegjelenés ideje: 2012.12.07.
https://www.youtube.com/watch?v=6-REMLOJyug&feature=player_embedded
-41C'-ban jól elvannak:
VálaszTörléshttp://www.liveleak.com/view?i=31a_1355580763 hihihi, ....a szeretetrezgés, az melegít is???
Akkor most praktikusan:-)
VálaszTörlésSzóval szeretetrezgünk, spájzolunk, félünk, túlbiztosítunk, felemelkedünk avagy senem... Valahogyan mindenki szeretné kibekkelni azt a necces három napot.
De ha (mégis) beüt a ménkű:
Aznap a gyerek utolsó napja az oviban, bábszínház, hetek óta arra gyúr.
Aznap a zasszony utolsó munkanapja a suliban – mindkét hely ide öt percre, vakon is odatalálok, petrólámpával méginkább (én itthon dolgozom), valahogy csak hazahozom őket.
De.
Lesz-e eközben erőm a vaksötétben félelemtől félőrülten üvöltő járókelőt nem hazavinnem, a hirtelen sötétségtől balesetet szenvedett autóst kipiszkálni a roncsból, az oviba érve a többi gyereket leszarva a sajátomat hazamenekíteni, a suliban a zasszonyt kicibálni az osztályból, miközben otthagyok vagy huszonöt nyomorult kölyköt, akik szülei éppen azidőtájt hülyülnek meg a félelemtől, hogy mi van a gyerekkel, és miután hazaértem, felhőtlenül örülni a családi ház nyújtotta biztonságnak, miközben az utcán és úgy egyáltalán mindenhol mindenki kétségbeesetten őrjöng, amíg csonttá nem fagy?
mj
Ez durván kijött! :)
TörlésVagy beállhatsz a sorba is:
Törlés(Arthur) "Kiegyenesedett és farkasszemet nézett a mezőkkel és hegyekkel. Hogy nagyobb nyomatékot adjon szavainak, a nyúlcsontot is a hajába tűzte. Aztán széttárta a karjait.
- Meg fogok őrülni! - jelentette be.
- Jó ötlet - mondta Ford Prefect, és lemászott a szikláról, amelyen eddig ült.
(...)
- Tudod, a lényeg az - mondta Ford -, hogy lényegében semmi értelme beleőrülni abba, hogy megóvd magad az őrülettől. Akár meg is hátrálhatnál és későbbre tartogathatnád az épelméjűséged."
:)
A reptéren is leállt a határátkelőhelyi informatikai rendszer – akárhányan beléphetnek az országba regisztráció nélkül
VálaszTörléshttp://www.magyartudat.com/a-repteren-is-leallt-a-hataratkelohelyi-informatikai-rendszer-akarhanyan-belephetnek-az-orszagba-regisztracio-nelkul/
mj, itt is jó kérdéseket vet fel az írója:Mi lesz december 21 után – avagy van-e élet a pólusváltás után?
VálaszTörléshttp://paramoral.eu/comment.php?comment.news.2441
Névtelen menj vele haza å szüleihez és mindenkinek jó lesz együtt:)?!
VálaszTörlésA 12.21-hez talán? :))
VálaszTörlésHa valaki tud oroszul fordítsa már le kérem:
A Medve+gyev-es videót...
http://www.itar-tass.com/c9/592272.html
Köszönöm szépen előre is.. :)
Azt mondja hogy nem hisz az ez evi vilagvegeben, es mindenkinek keszulnie kell az ev vegere, ujevre.( Tudnillik Oroszorszagban az ujev napja a kommunizmus alatt nagy unneppe valt, ilyenkor minden joval bosegesen teritett asztallal illik azt koszonteni.)
TörlésKöszönöm:)
TörlésAzt hittem valami nagyobbat mond..
A jövőhét pénteki eseményekhez:
VálaszTörléshttp://napcsillag.hupont.hu/134/odin-szeme-es-hullamra-fel-1
http://napcsillag.hupont.hu/135/odin-szeme-es-hullamra-fel-2
http://napcsillag.hupont.hu/137/hobbit-es-a-varatlan-utazas
"Itt minden a feltámadásról, fénybe menetelről, fénnyé válásról szól, ahogyan ezt a mi drága jó Jézus Urunk és a mi drága jó Árpád-házi Szent Margitunk is bemutatta.
144000-es idő van, már semmi kétség afelől." :))
Cégnél 20-án karácsonyi buli (még le kell szerveznem), 21-én korán reggel elhozom csemetém apukájától, de nem viszem oviba. Elvileg kettesben otthon, lakásban, bár a mostani kedvesem azt mondta, lehet felugrik egy kávéra... (?:))!!?).
VálaszTörlésFontos számomra, hogy a szeretteimmel legyek ezen a napon. Hogy alszunk hibernálva, vagy anélkül, hogy gyertya mellett majszolunk fagyasztóból fasírtot, vagy épp főzök, mindegy.
Némi félelem van bennem, de erősítem magamban a bizalmat: az Élet Intelligens.
Aztán azt is érzem, hogy az életet ugyanitt fogjuk folytatni, egy más tudatállapotban. Mi építjük fel az Új Földet, mi alakítjuk a körülményeket - tudatosan:).
Találtam már olyan felhívást meditációra, amelyben együttesen kérjük égi testvéreink megjelenését és támogatását, elismerve egységünket...
Bárhogy lehet, azt kívánom mindünknek, teljen békében, szeretetben.
Én is köszönöm Kolléga;)!
Netán -e tán?:
VálaszTörlésDay of the Contact Video
http://2012portal.blogspot.hu/
Sándor Görgy humoralista saját bevallása szerint olyan titkos CIA dokumentumok birtokába jutott, amelyek szerint a világvége már két éve megtörtént, de a nagyhatalmak dollár milliárdokat költöttek el azért, hogy senki ne vegye észre a viágkezdetét...
VálaszTörlésmj
"Mi építjük fel az Új Földet, mi alakítjuk a körülményeket - tudatosan:)."
VálaszTörlésTalán nem ártana tisztázni néhány félreértést, kedves Lijo, ha már mindenképpen tűl akarjuk élni ... a MIT IS ????
Először is, A FÖLD NEM ÚJ.
Másodszor, az egész minket körülvevő ÉLŐVILÁG vezérlőeleme az
ALKALMAZKODÁS. (amit a mi agyunk sehogysem akar felismerni)
Harmadszor, egy véges méretű világban a "minél több, annál jobb" elve sohasem lesz működőképes, tekintve hogy a FÖLD nem egy felfújható bolygó.
Negyedszer, vagy sikerül felismernünk, hogy az egész élővilágban a "civilizált" EMBER AZ EGYETLEN, aki nem akar a környezetéhez alkalmazkodni és ezért rendszeresen (párezer évente) kinyírja saját magát, vagy sikerül végre ebből a NAGY önhittségből kigyógyulni és akkor a túlélés is elérhetővé válik.
Ötödször, az egyetlen dolog, amit túl kellene élnünk, az nem más, mint a saját HÜLYESÉGÜNK. Ezt persze először fel kellene ismerni, amitől még eléggé messze vagyunk és ezért az esélyeink is az egyszámjegyű kategóriába sorolhatók.
Hát tömören ennyit, bár a témából akár regényt is lehetne írni.
Ö.T.
Ö.T.,
VálaszTörlésHogy új Föld, úgy értettem, egy szereteten alapuló közösség, ami együttműködik Földanyánkkal, tiszteletben az Élettel, és az egyetemes törvényekkel. Mondhatnám: új emberiség...
Ebben asszem benne foglaltatik a nagybetűs Alkalmazkodás is... a még nagyobb betűs Alázattal...
A minél több, annál jobb - ezt nem értem, hogy kapcsolod a bejegyzésemhez...?
A második pontod kb egyezik a negyedikkel...
Ö.T.ödször: tapasztalás - fejlődés.
"Hogy új Föld, úgy értettem ... új emberiség"
TörlésA kettő nem ugyanaz Lijó, ennek ellenére ne érezd magad "megtámadva", ugyanis a beszédünk nem egy precíziós kommunikációs eszköz, mivel a közölt szövegben általában megjelenik az egyén tapasztalataiból adódó ELVONATKOZTATÁS is.
Tekintve hogy mindegyikünk tapasztalata más, így a félreértések előre vannak programozva, ha akarjuk, ha nem.
Az adott téma többszöri ide-oda dobálásával (megbeszélés, kitárgyalás) elvégezhető egy viszonylagos pontosítás, ehhez azonban IDŐ kell.
A mai "time is money" szemlélettel pontosan az IDŐFAKTOR hiányzik az életünkből, aminek egyenes következménye, hogy mindig a primitívebb énünk hozza a döntéseket - és ez bizony egyenlő a kimúlással, ha a végeredményt nézzük.
Vagyis ez a maya világvége jóslat nem feltétlenül "jóstehetségen" alapul, hanem az ember nevű lény alaposabb ismeretén.
"... a nagybetűs Alkalmazkodás is... a még nagyobb betűs Alázattal..."
Ez nagyon értelmes gondolat Lijó, a kérdés már csak az lenne, hogy hogyan fogod ezt megértetni a globalista világvezérekkel, akik (minimum) 6 milliárd homo sapiens kiirtásától várják a szebb jövőt.
"tapasztalás - fejlődés"
Hát igen, ez a folyamat igazán elvárható lenne, amit egy szóval TANULÁS-nak fogalmazhatnánk, ez azonban valamiért nem érvényesül. Évezredek óta lényegében azonos viselkedésminta alapján nyírjuk egymást ... és teljesen érthetetlen, hogy miért. Szerinted tanultunk valamit, ami a túléléshez elég lesz???
Mert én csak ismétlődések sorozatát vélem felfedezni.
Ö.T.
Ö.T.
TörlésBevallom, közel állsz a lelkemhez: többször éreztem egyfajta mély kapcsolódási igényt... Majd egyszer megfejtem miért... de ehhez is idő kell:)
És igazad van, nem bontottam ki a gondolataim, pont fenti függőségem okán, mert mellettem volt csemetém és nem igazán tudtam elmélyedni, inkább vele voltam.
"a kérdés már csak az lenne, hogy hogyan fogod ezt megértetni a globalista világvezérekkel": SEHOGY
Azt gondolom a VILÁGom VELEM KEZDŐDIK. A fókuszt, a figyelmet oda irányítom, amit szeretnék, ha megjelenne az életemben. Ez már a tudatos teremtés egyik része. Fogalmam sincs, mi van odakint a nagyvilágban. Honnan is tájékozódjak, melyik IGAZ hírforrásból:)?
Ha elér is valami negatív hírmorzsa, az ellenállás helyett az elfogadást gyakorlom, és fénybe, szeretetbe helyezem az illetőt. Senkit nem kell megmenteni, megváltoztatni meg pláne nem: ez beavatkozás az ő egyéni útjába, mindezt azért, mert azt gondolom, ettől jobb lesz a világ? De legalábbis az enyém... Valóban? Kint, mint bent.
Hogy is lenne jogom, rálátásom bírálni az ő tettét, életét, mikor fogalmam sincs mit élt meg, mit hozott magával feladatot??? Együttérzésem tudom kifejezni, és szeretetemmel tudom támogatni...Olykor hálát is érzek, mert miatta is az lehetek, aki vagyok.
Ö.T. kedves, az ismétlődéseket én is tapasztalom, jó nagy spriált jártunk be, mégis nem tudok, de inkább nem akarok magam elé egy újabb bukás lehetőségét vetíteni... Túlságosan fáj.
A szeretet tanuljuk. Én legalábbis azon vagyok. És nem az irányítókra (??)(Kiket irányítanak - akik ezt a lehetőséget, energiát megadják nekik) figyelek, hanem a mindennapi kapcsolataimra. Ha egy idős néni cipekedik, segítek neki egy darabon... Vagy akár a buszon is beszélgetek, megszólítanak mostanság:) stb. Ez is gyűrűzik tovább... Figyelek a gyermekekre... A természetre. Ha viharfellegeket veszek észre, fókuszálok a szeretetre, enyhítsem azt, amit mi megteremtettünk..
Az elmúlt 10 év alatt igencsak észbe kaptam, hogy tenni kell valamit, mert MOST van itt az IDŐ.
Szeretnék olyan emberek közt lenni, akik ehhez partnerek, akikkel nagyobb erőt mozgósíthatunk.
Szeretettel Ölellek!
Hehe! :)
VálaszTörlésA NASA olyannyira biztos abban, hogy nem lesz világvége december 21-én, hogy egy héttel korábban megjelentette ezzel kapcsolatos, december 22-i cikkét.
http://www.origo.hu/tudomany/20121215-vilagvege-majak-elmarad.html
A NASA problémája csupán az Mazsola, hogy suttyomban odaadományozta saját magának a Világ Esze státuszt és ezt el is hiszi.
TörlésHa sikerül megállítaniuk ezt a széthullási folyamatot, akkor írok nekik egy gratulációt. ...:)))
Ö.T.
Ui.: Érdekes nyelvi párhuzam:
IS - LAM
ÁL - LAM
ST - ÁT
(A gondolkozást a Törvény még egyelőre nem tiltja.)
A félreértések elkerülése végett itt nem az emberi társadalmakban az állandó szerepét betöltő irányító szervezet
Törléskérdése a lényeg, hanem az el-, vagy megnevezése.
A "nomen est omen" elve alapján:
1. szövetség - szóvétség
2. föde-RÁ-ció
3. RE - publik
4. emi - RÁ - tus
5. ál - lam
6. ki - RÁ - lyság
egyik elnevezés sem igazán szerencsés.
Még talán az EGYLET, (egy lét) lenne a leginkább megfelelő???
Ö.T.
Azt tudjuk-e egyébként, hogy nálunk pontosan mikor lesz 21-én napfogyatkozás?
VálaszTörlésMazsola, gondolom hogy a Téli Napfordulóra gondolsz - magyar-idő szerint. Az 2012 december 21.-én pontosan 12 órakor lesz. Teljes Napfogyatkozás utoljára 2012 november 13.-án volt a déli Csendes-óceánon. Az idén már nem lesz sem teljes, sem gyűrűs vagy részleges napfogyatkozás. Viszont 2012 december 21.-én Teljes Holdfogyatkozás lesz látható - az egyetlen ebben az évben - főként Dél-Amerikában. Nálunk ez csak a Dunántúlon lesz megfigyelhető - tiszta idő esetén - közvetlen Napkelte után részlegesen. Például Pesten már éppen a horizont alá bukik a Hold mielőtt a felkelő Nap Föld-árnyéka a Holdra vetülhetne. Az hogy a Téli NapForduló pont NAP-pal és DÉL-ben/12 órakor/12 óra környékén lesz nálunk - nem semmi. Spirituálisan ez akár jelentheti a magyarság és a Kárpát medence felértékelődését is. Amire egyébként is sok más jel mutat.
TörlésMint például a Szaturnusz 2012 október 5-6-ikai 2 évre szóló "jegyváltása"/a Skorpióba való belépése - ami globális hatalom-váltást jelez - nem csak az asztrológusok szerint. Ez az "ÉGI-történés" a Skorpió és a Bak csillagképpel valamint a Plútóval is kapcsolatban van. Tudvalevő hogy a Vízöntőn kívül még a Bak "uralkodója" is a Szaturnusz, míg a Skorpió csillagképnek a Marson kívül a Plútó még a másik "uralkodója". Nagy az "összefonódás": a "skorpiós" Plútó most a "szaturnuszos" Bak-ban van míg a Szaturnusz meg a Skorpióban. Most nem mennék bele abba hogy kik is az úgymond "szaturniálisok" meg "szaturnusz-kalaposok" és kik azok akik valójában a Jupiterhez tartozók spirituálisan és ténylegesen is a Kárpát medencében - éppen most. A továbbiakról a belső rezgés-minőség szerint fog "dönteni" majd úgyis mindenki - hamarosan.
A Plútó/1/ a Halál/Kezdet/Alfa az első - újjászülető - stáció. A magyar Skorpió-lényegű Mérleg-elő Nyilas/KentaÚr-Nő. Nála az OMEGA/VÉG/ÉLET/NAP/10 és az ALFA/KEZDET/HALÁL/PLÚTÓ/1 ugyanEGY: 10=1. A valódi magyar tehát a KEZDET-re, azaz az ÚjjáSzületésre képes. 2012.12.21-23.-a után 24.-étől kezdve pedig már TEREMTÉSRE is. A NAP az égi ekliptikán egyébként éppen 2012.12.24.-én lép be a NYILAS-ba a Sagittarius3 csillagnál - ami a Nyilas nyilának a hegye. Miután a Skorpió fullánkját, vagyis a Lesath csillagrendszert elhagyva KERESZT-ezte a HASADÉKOT/Fekete Lyukat, azaz a Tejút-galaxis centrumát 2012.12.21.-én. Azt meg már régóta tudjuk 3X-os Hermésztől hogy: MINT FENT ÚGY LENT.
Kerion
Köszönöm!
TörlésSzóval akkor dél körül kell figyelni?
http://ericsammons.com/blog/wp-content/uploads/2011/05/pope-benedict.jpg
Törléshttp://assets.nydailynews.com/polopoly_fs/1.1217818.1355255757!/img/httpImage/image.jpg_gen/derivatives/landscape_635/queen-elizabeth-ii.jpg
Az elmúlt évtizedekben egy dolgot biztosan megtanultam, ha valami a médiából folyik minden irányból, akkor az biztosan nem "valós".
VálaszTörlésAzért, hogy stílusos legyek, a "vaskor" végének azzal adózok, hogy lemegyek pénteken az edzőterembe "gyúrni" :DD.
"A kocsonya a disznónak egy végső koncentráltságú kivonata, éteri esszenciája, a kocsonyában a disznó platóni ideáját ragadjuk meg, a kocsonya az asztrális síkra emelkedő, téren és időn kívüli, elvont és örök disznóság földi visszfénye, vagy ami tetszik." (Váncsa István)
TörlésPénteki program.
Vagy ez, vagy a rámpa:
Törléshttp://static4.origos.hu/i/0706/20070604noebarkaj2.jpg
Ö.T., "(az emberiség) rendszeresen (párezer évente) kinyírja saját magát,"
VálaszTörlésNem kinyírta magát, hanem elvitték.
Hát nem tudtad, hogy ahol élsz, az ez egy Kron-stop időzárral lakat alá tett, természetes környezetében végrehajtott tenyészet? Benne volt a Csillagkapuban is: időnként megjelentek a kutyafejű "egyiptomiak", aztán learatták az érett gyümölcsöt (melósokat). :)
ezt akepp is fogalmazhattad volna, talan jobban is illene ide, az emberiseg tomegesen lesz ongyi'...
TörlésElvittek.
LOL
Nehez szereppel allok mostan elebetek. Azt vallalom, h "elrontom" a jatekot...
VálaszTörlésSzinte kivetel nelul, mindannyian vartok valami "csodat", olyat, amelytol egyesek szamara az aranykor, masok szamara az X.dimenzio, talan a megvalto, a megtisztulas jon el, kovetkezik, de akar felemelkedes jelzoket is aggathatok azon eszemenyekre, amelyekrol oly sokat olvasni, hallani.
Fejlemenyek, ujdonsagok, es ujabb kreaturak szuletnek egyes jol felepitett karakterektol, legyenek ok akar valosak. Osszefuggeseket velnek felfedezni az osszefuggestelensegben, ezzel azt a tetelt kielegtve, amely a kaosz elmelet jelzonek orvend. Talan azt is felfedezhetem, hogy az egyenek, akik magukra tobbe-kevesbe felvilagosodottkent gondolnak, a tomeghiszteriaban, mondhatom, egymasra licitalva hangoztatjak okossagaikat. Masok erre csak idomulva, mintegy hozzasimulva egyes nezetekhez igyekeznek a "fenybe" lepni, de akadnak olyanok is, akik mint divatra tekintve, keresik a kapcsolodasi pontot egy olyan kozosseghez, ahol szamitasaik szerint, akar kapcsolatokra is szert tehetnek, mert szamukra a vilag mar nem tartogatja azokat a meglepeteseket, amelyektol az eletet szepnek nevezhetem.
Szeretem az ujdonsagokat, szeretem az osszefuggeseket, de a megallapitasokbol a logikat es az eszerveket eppugy nem, mint a sziv hangajit sem zarom ki, annak erdekeben, hogy a legtisztabb kepet kapjam arrol a fogalomkorrol, amelyet vizsgalni szandekozom.
De tudjatok mit?!? Szamomra az elvarasaitok naivak, az elettol elrugaszkodottak, szarkazmussal, mondhatni ironiaval atitatottak, bar a felszint sokszor akepp mutatjatok be, mintha az a legtisztabb volna, melyet becses szivetek, ertelmetek alkotni kepes.
Kerdoen nezek ratok. Hol vannak azok a gondolatok, amelyek epito jellegukkel, akar meg, a maguk szandekatol vezerelve, jok lehetnenek?! Hol vannak a racionalitast sem nelkulozo, megis spiritualis jelleggel athatott elmelkedesek?!? …es hol vannak a tiszta szivuek?
Fantazmagoriaitokat, elmeleteiteket olyan gyenge alapokra helyezitek, ha egyaltalan rendelkeznek alapokkal, amelyek a kerdesek ossztuzeben, a segito, joindulatu szandekot mellozve, onpusztito hatasmechanizmusukkal mar szinte elenyesznek megfogalmazasuk pillanataban.
Biztosan hallottatok mar "Occam borotvaja" (http://hu.wikipedia.org/wiki/Occam_borotvája) elmeletrol, amelynek a lenyege: a dolgokra adott magyarazatok kozul, altalaban a legegyszerubb a helyes.
Ebbol kiindulva, kerdezem toletek, mi lehet a helyenvalo?
-az emberi termeszet, alapvetoen teremtett, programozott letezeset egy katartikus hangulatu esemenysorozattal athatott felemelkedest eredmenyezo folyamatkent foghatjuk fel; egy olyan folyamattal, amely a belathato emberi tortenelem soran meg nem kovetkezett be; vagy
-ez az alapvetoen csodalatos emberi leny, az onmaga "butasagaval" hivatott onmagat es az Egy Teremtot, a vilagmindenseget szolgalni a megtapasztalas erdekeben, egy olyan vilag segitsegevel, ami szamara a valosagot, mig koztudottan az illuzio vilagat jelenti, amely illuzio-vilagban, onmagaert szuksege van olyan katarziskent megelt pillanatokra, amelyek ot a tapasztalas utjan, mondhatni elorebb/feljebb emeli…
Nem igazán tudok érdemben reagálni névtelen tanítómesterem hozzászólására, így nem is teszem.
Törlés(tulajdonképpen már az is felesleges volt, hogy ezt leírtam)
((a zárójeles rész pedig végképp))
(((Bármi, ami megtörténhet, az meg is történik.)))
Törlés(((Bármi, ami megtörténés közben valami más megtörténését is maga után vonhatja, valami más megtörténését is maga után vonja.)))
Törlés(((Bármi, ami megtörténés közben maga után vonhatja, hogy újra megtörténjen, újra meg is történik.)))
Törlés(((Noha nem feltétlenül ebben a sorrendben.)))
TörlésChaser,
Törlésa gondolatom utolso ket pontja, amelyre reagalaskent, azt irtad "A két eshetőség, amit felhoztál, szerintem mindkettő vonatkozik ránk egyszerre, nem mondanak ellent egymásnak. Sot, nekem egybeolvasva alkotnak egy egész történetet :)", nem is olyan biztos, hogy kulon valasztando, elkepzelheto a kozottuk levo osszefugges; lehet valaki ellentetet-, mig masok parhuzamot-, akar komplexitast vonnak kozottuk. Lehet.
Kozgazdasz vagyok, nem mernok, valo igaz, de mindazonaltal, a tiszta esz logikaja (de nem a racionalitase), azt mondatja, hogy ugyan az altalad osszetett univerzum sem kategorizalhato az egyszerusegbe, megis, ha tisztan belegondolsz, az pedig nem mas, mint az energia "letezoje", azaz a fizikai formatumba avanzsalt vilagkep. Ergo: egyszeru. Lehet. Szerintem igen.
"a vilag mar nem tartogatja azokat a meglepeteseket, amelyektol az eletet szepnek nevezhetem"
TörlésValami azt súgja, hogy ez őszinte volt.
Csak azt tudom, hogy mi vagyunk a szellemi lények, és mikor minden rosszra fordul, szellem az egyetlen dolog ami marad.
VálaszTörléseztaztansikerult jol megmondani.
TörlésFlusztralt vagy, hogy tobbes szamban irsz, esetleg van magyarazatod a "mi" kijelentesedre?!
Es mi a rossz? Valami "meset" nezel?
ohh Szellemi leny(ek)
De szépen megfogalmaztad az én gondolataimat is! Hála érte! :)
VálaszTörlésmuszáj Hozzádszólnom (habár Te ritkán tetted :D ).. a Te profilodon lévő zenék igen sokat adtak nekem. Elfogadásra tanitottak és gondolkodásra ösztönöztek.
VálaszTörlés*****
egy kis zene, csak úgy (mivel a BlackHoleSunt mindenki ismeri (?))..:
http://youtu.be/K913KVe3kH8
Mióta itt vagy, azóta mozizol. A trükk az egészben az, hogy folyamatosan azt tolják az agyadba hogy szar a műsor (pedig csak a mozigépészt kéne Martens bakanccsal p.csánrúgni), aztán egyszer csak előállnak holmi ígéretes hátborzonggal - Project Bluebeam.
VálaszTörlésPedig ahol és ami most és itt vagy, az már maga a hologram nevű, nem feltétlenül véresen komolyan veendő szemfényvesztés:-)
mj
"A galaxis történelme egy kissé zavaros. Ennek számos oka van: részint azért, mert azok is egy kissé belezavarodnak, akik nyomon próbálják követni, másrészt azért, mivel amúgy is történt már egy két zavaró dolog a történelem során.
VálaszTörlésAz egyik probléma a fénysebességben rejlik, és abban, hogyan lehetne átlépni. Elárulhatjuk: sehogy. Semmi sem halad gyorsabban a fénynél, kivéve talán a rossz híreket, amelyek önnön speciális törvényeiknek engedelmeskednek. Az Arkintoofle Minoron élő hingefrilek ugyan megpróbáltak olyan űrhajókat építeni, amelyeket rossz hírek hajtanak, ám ezek nem működtek különösebben jól, ráadásul annyira ellenségesen fogadták őket, amikor megérkeztek valahová, hogy már nem volt sok értelme az ottlétüknek.
Így alakult hát, hogy a galaxis népei elteltek saját helyi zavaros elképzeléseikkel, a galaxis történelmét pedig hosszú ideig nagyon metafizikus dolognak tartották. Ami nem jelenti azt, hogy nem próbálkoztak. Egész űrhajóflottákat küldözgettek az űr legtávolabbi
részeibe harcolni vagy üzletelni, de általában évezredekig tartott, míg ezek eljutottak bárhova is. Aztán mire végre odaértek, már rég felfedeztek más módszereket, amelyek a hiperűr segítségével kerülték meg a fénysebesség problémáját, így bármilyen háborúba küldték harcolni a fénysebességnél lassabban haladó flottákat, azok már évszázadokkal a hajók megérkezte előtt véget értek.
Természetesen ez nem rettentette el a katonákat, akik mindenáron harcolni akartak. Kiképezték őket, felkészültek voltak, pár ezer év alatt jól ki is aludták magukat, hosszú utat tettek meg, hogy kemény munkát végezzenek, és akkor már Zarquonuccse, de el is végzik!
Ezen a ponton jelentek meg a galaktikus történelem első ködösebb foltjai; amikor évszázadokkal azután, hogy az ügy, amiért harcoltak, már rég elrendeződött, újra és újra kitörtek a háborúk. Ez a sok ködös folt azonban kismiska volt azokhoz képest, amelyeket a történészeknek kellett tisztázniuk, miután felfedezték az időutazást, és a háborúk elkezdtek előtörni, méghozzá évszázadokkal azelőtt, hogy az ok, amiért háborúztak, egyáltalán szóba került volna. Amikor aztán a Végtelen Valószínűség Hajtóműve is megjelent, és egész bolygók kezdtek váratlanul banános gyümölcstortává válni, a Maximegalon Egyetem híres történelem tanszéke nem bírta tovább, bezárta kapuit, és átengedte épületét az Isteni Jóság-és a Vízipóló gyorsan fejlődő közös fakultásának, amely évekig maradt a helyén."
Egy kis "magyar-ázás":
VálaszTörlés"Ez a felfedezés pedig fokozatosan megváltoztatja az ember teljes személyiségét, amely most már nem lesz sem egyoldalú vallási szektás-fanatikus ( sémi modell ), sem egyoldalú hideg intellektus ( indogermán modell ), hanem a szív és a fej egy magasabb harmonikus egysége születik meg, a rég vágyott, de soha el nem ért egyensúly, a duális világegyetemünkből hiányzó nyolcadik elem : a Mag-yar!"
Péntekre talán:
"A 21. század elejére a magyarság tehát eljutott egy olyan tudati-lelki-anyagi mélypontra, mely után már nincs tovább! Ez teljesen lehetetlen! Mert ilyen szintű tudati amnézia, ilyen mértékű szeretetlenség és anyagi kifosztottság után csak a halál vagy a teljes feltámadás következhet!"
Teljesen egyetértek!! Szóval nekem már, nem is tudom? Fáj vagy már nem, hogy annyi f..kalap van ebben az országban, annyi irigy, rosszmájú... lelki szegény? ember hogy talán vezeti a f..kalap/ország listát.. :((
Ez meg a Sereusly-aknak:
"És hosszú évezredek után most jött el újra az az időszak azon magyar lelkű emberek számára, akik ezekben a napokban a Felemelkedés lehetőségét reménnyel telve várják, hogy megkezdjék a csodálatos utazásukat a Végső Valóság e Mag-világegyeteme felé, melynek az első állomása a Szíriusz 6. dimenziós szférája lesz, az a mennyei otthon, ahonnan jöttek, ahonnan származnak." :)
http://spiritufo.ditro.hu/spiritualitas-es-a-tudomany/20-spiritualis-tudomanyos-cikkek/209-a-kozmikus-magyarsag-a-mindenseg-kulcsa
Szerintem ha lesz valódi testi átrendeződés (DNS-szinten), a mostani energetikai behatásoknak köszönhetően, azt csak több generáción keresztül ívelve tudom elképzelni. A ma élő emberiség ha pénteken megkap egy új genetikai információt A Galaktikus Központi Ellátmányozási és Fejlesztési Irodától, ezt valószínűleg csak az utódokban tudja lebontani sejtszinten. Illetve el tudok én képzelni azonnali átrendeződést, de szerintem azt csak nagyon, de nagyon kevesek élhetik túl. De inkább valószínűbb a lassú visszatérés az Aranykorba, ahogy a videón is van.
VálaszTörlésPanka.
Mármint úgy értem kevesen élhetik túl az azonnali átrendeződést EBBEN a testben-szellemben. A lélek örök, ugyebár. :D
TörlésPanka.
"Illetve el tudok én képzelni azonnali átrendeződést, de szerintem azt csak nagyon, de nagyon kevesek élhetik túl." =>
VálaszTörléshttp://sirius-plejad.blogspot.hu/2012/12/a-rezgesszint-2101-hz-ariel.html
"A Felső Világ döntése alapján 2012.12.08,-án 0,0.30 perckor megtörtént a tudatszint emelése, elértük rezgésileg a 21,03 Hz-t.
Addigra a bolygót elhagyják mindazok, kik rezgésben nem tudnak felzárkózni. Ezen a ponton sincs semmi ok aggodalomra. Azok a lelkek akik mennek, ezt három hete ismét megerősítették.
Aki ez után marad, már rezgésileg el tudja viselni az Aranykor frekvenciáit."
Ez egy kicsit gyorsabb:)))
De ahogyan írod: "A lélek örök, ugyebár. :D" tehát =>
"hagyjuk abba az aggodalmainkat, melyek a háromnapos sötétséggel valamint a közüzemi szolgáltatások megszűnésével, földrengéssel és katasztrófákkal kapcsolatosak. Ezek nem fognak megtörténni. A közös tudat tisztulása miatt egy teljesen zökkenőmentes átmenetben volt részünk, minden megrázkódtatás nélkül." :))
Csak most vettem észre, hogy időközben a "nyuszi felébredt", igaz, most újságot szerkeszt, de egész jó dolgok is vannak benne...
VálaszTörlésÚjság: belelapoztam... a gluténes cikkre (lisztérzékenység) kíváncsi voltam, vajon mennyire ás le a szerző az eredetre - a lelki okokra, szülő-gyermek kapcsolatra - semennyire...
TörlésDe attól még vannak benne jó dolgok:)
Köszi Basti, már egy ideje nem nézegettem az oldalát. Jó kis újságoknak tűnnek!
TörlésNa nem mintha jelenleg ez lenne a legnagyobb problémám, - és Vénusz tranzit ide, napéjegyenlőségek, napfordulók oda, - de én még mindig nem látom, hogyan fektették rá a maja naptárat a Gergelyre. Nem akarok senki felemelkedésébe belebarmolni, de simán elképzelhetőnek tartom, hogy a naptárak tévesen, vagy szándékosan kerültek rosszul szinkronizálva. Hogy miből gondolom ezt?
VálaszTörlésEgyrészt ha jönne a világvége :), azt talán már éreznénk nem?
Másrészt mintha ez az egész ügy egyetlen egy író tollából származna, ő az eredeti forrása a 2012-es számításnak, no de ki ellenőrízte le? Ért valaki annyira itt a naptárakhoz, hogy biztosra vegyük e dátum maja naptár szerinti megfelelőségét?
Harmadrészt ott van ugye Illig elmélete a kitalált középkorról, miszerint 300 évet betoldottak az akkor háttérhatalmi f.kalapok. Olvastam már pro- és kontra, de melyikünk alkalmas rá, hogy ebben a kérdésben igazságot tegyen? Ki tudná megmondani, hogy Krisztus TÉNYLEG 2000 évvel ezelőtt született?
Ne feledjük: az idő illúzió, az ebédidő kétszeresen az! :)
Az ominózus dátum - /2012./12.21 - csak azért egyezik mert ekkor van a téli napforduló - minden naptár szerint. Még a régebbi 13 hónapból/ciklusból álló holdnaptár esetén is. A toltékok/olmékok/maják tudták hogy a 13 baktunos/5125 éves ciklus azután ér véget amikor a ciklus utolsó Vénusz-tranzitja lezajlik /2004-2012/. Azt meg pontosan tudták hogy hányadik Vénusz-tranzitról van is szó - ugyanis nyilvántartották. Az egyiptomiak is tudták és számolták ezeket a 110-130 évente mindig bekövetkező égi eseményeket. Ezért van a rengeteg figyelmeztetés - az utolsó Vénusz-tranzit körüli "végidőkre" utalás - a sírfalakon. Illiget el lehet felejteni - még akkor is - ha való igaz, egyes valótlan eseményeket nyilvánítottak utólag történelmivé egyesek. Az idő egyébként is felgyorsul időnként, mint ahogyan most is. Természetesen láthatatlanul - nem naptárilag érzékelhetően.
TörlésKerion
Hát azt érzem, hogy semmi nincs időm mostanában! :)
TörlésA fekete-lyuk közeledtével gyorsabbak a körök... Lassan itt a "null-idő" ?
Ja, és láttátok már Navarre új cuccosát?
VálaszTörlés"A varázslás fizikája."
Ajánlom megtekinteni, belemélyedni, nekiveselkedni. Szinkronban van Nyuszi újságával is. Szépen haladunk.
"A varázslás fizikája" by Navarre:
VálaszTörléshttp://hunnio.com/news.php
GA
Mazsola: Az is érdekes, hogy szinte egy show épült az egész köré. A médiában is erre épülő műsorok, az interneten világvége akciók csak most csak önöknek...tele van cinizmussal az egész. Nagyon sokan beszélnek róla és felépült köré gyakorlatilag egy üzletág. Miért? Tudjuk ki kezében van a média és a többi ilyen dolog is...
VálaszTörlésEngem csak az érdekel, hogy a világvége-bizniszből befolyó busás hasznot mikor fogják elkölteni...:-)
Törlésmj
:))
TörlésMeg ez is tetszett:
2012.12.21 Itt a világvége c. dokumentumfilm.
Ismétlés 22-én délelőtt 10 órakor az RTL-klubon.
:)))
Antenna a Terra 1 -re rögzítve, üzenet indul:
VálaszTörlésE világok mindegyike a tiétek, kivéve az Európát - ne próbáljatok meg leszállni rá!
Használjátok őket együtt, használjátok őket békével!
...
Drága Christopher!
Hosszú ideig most beszélhetek veled utoljára. Megpróbálom szavakba önteni ami történt, bár lehet hogy ez majd a történészek dolga lesz valamikor. Feljegyzik majd hogy a következő nap az Egyesült Államok elnöke kinézett a Fehér ház ablakán, Oroszország elnöke kinézett a Kreml ablakán, és megpillantották az új távoli Napot az égen. Olvasták az üzenetet, és lehet hogy megértettek valamit, mert végül visszahívták a hajóikat és a repülőiket. Most aludni fogok, és úgy alszom majd hogy tudom biztonságban vagytok, és a félelemnek vége..
A te gyermekeid majd a Két Nap Világára fognak születni. Számukra másmilyen égbolt nem is létezik majd. De te elmondod nekik, hogy valaha koromsötét volt az ég, mert nem volt rajta fényes csillag, és az emberek féltek az éjszakától.
Elmondod majd, hogy amikor egyedül voltunk, nem tudtunk felmutatni a fénybe, és azt mondani magunkban, ott élet van!
Egyszer az Új és a Régi Nap gyermekei találkozni fognak!
Azt hiszem barátok leszünk.
Elmondod majd azt is hogy egy nap mindenki felnézett az égre, és rájött hogy csak bérlői vagyunk ennek a világnak.
Meghosszabbították a szerződésünket és kaptunk egy figyelmeztetést a háziúrtól.
"Meghosszabbították a szerződésünket"
TörlésPedig abban bíztam eltakarodnak innen végre. :D
Panka.
Mazsola! Azt gondolom, h a csillagállások számítanak, nem a naptárak és attól, mert ezt a témát is katasztrófának igyekeznek beállítani, mert az ő oldaluknak bizony az, a tiszta szívűek igenis tudják, hogy most fordul a világ kereke és ha nem is villámcsapásként, de mint paradigmaváltás mindenképpen radikális változás jön.
TörlésNo de Pankaaaa! :)
TörlésOli, épp most hétfőn néztem meg (felvételről) a zemegyen egy műsort 2012 világvégéről, baszki minden második mondat szemen-szedett hazugság volt. Minden második mondatban kihangsúlyozták a "pusztulás" "vég" "katasztrófa" szavakat, de még a "szakértők" is, holott a maják egy szóval sem említették ezeket. Röhejes volt és dühítő. Nem is bírtam végignézni. Na most az átlagpolgár kapásból nyeli ezeket a manipulációkat...
Miért is? Ez kizárólag NEKIK pusztulás! Örülhetünk végre! HOVÁ pozicionálod magad?
TörlésJa, ha így nézzük, akkor rendben van! :)
TörlésNem síratom én ezt a múló időszakot, mert remélhetőleg tanultunk is belőle, de ideje véget vetni neki.
Arról nem is beszélve, h DÖGUNALMAS volt az az önjáró rendszer, ahogy a társadalmat felépítették. Semmi eredetiség! Ez a korrupt világ darabjaira kell, h szétessen! Világéletemben anarchista voltam. :o)
TörlésA társadalomra írt "önjáró" kifejezés helyett talán sokkal inkább találóak az alábbi jelzők:
Törlés- függő
- lebutított
- kihasznált
- manipulált
- kizsákmányolt
- megosztott
Ennek az "egyiptomi" világnak van vége szerintem. Jöjjön valami harmonikusabb, természet-közelibb, spirituálisabb, okosabb, kedvesebb, szabadabb. Ezt kívánom.
TörlésTaláltam egy jó kis doksit a maják 7 jóslatáról. Ha gondolod, átküldöm emilen, h mazsolázhass belőle!
TörlésKöszi, olvastam már vagy három éve a magyarmegmaradásért-en, de nem árt felfrissíteni. :)
TörlésBocsánat, tévedtem, 4 éve volt... :)
Törléshttp://magyarmegmaradasert.hu/erdekkorok/legendak-rejtelyek/joslasok/item/1889-a-maj%C3%A1k-7-titkos-j%C3%B3slata
Milyen ügyesen megtaláltad!
TörlésKöszi! :) Régebben sokat bújtam ezt a honlapot, volt, hogy átvettek írásomat is. :)
TörlésSzóval test+véreim:))
VálaszTörlésÉn azt mondom most ebben a hangulatban nékem egy öröm volt veletek beszélgetni+ minden és bárhogyan is alakuljon a hét vége?? :))
Megtiszteltetés volt nekem veletek, és közétek be ágyazódni, kérem a teremtőnket segítse mindannyiótok útját a legjobb hely-zet felé,
hisz amit lehetett megtanultuk úton haza felé. :-)))
Fény és szeretet áldjon mindnyájótokat! :)
De szépen beszélsz! :o) Az ERŐ legyen Veled! :o)
TörlésM1-en Lesz-e világvége?..Bábel:
VálaszTörléshttp://videotar.mtv.hu/Videok/2012/12/18/22/Babel__Hesnaval_a_vilag_2012_december_18_.aspx
Igen, a lényeg:
VálaszTörléshttp://www.youtube.com/watch?v=aT9gwSniCtI
Sziasztok! Én csak olvasgatlak titeket, de nem nagyon szóltam közbe. Most is csak annyit írok, hogy mindenkinek Boldog Karácsonyt, és remélem megteremtjük a békés, igazságos, szeretetben gazdag Új Világot!:) Ezt kívánom mindenkinek, és 5. dimenzió ide vagy oda meg jóslatok, fénylények, "nullsík":) stb, én azt kívánom, mindenki találja meg a lelki békéjét, a harmóniát, és egy Boldog Jelent az adott feltételekkel amit kapunk Teremtőtől, Istentől vagy ki hogy hívja. Ég áldjon Titeket Testvéreim és sok Boldogságot, egészséget, vidámságot, szeretetet, szerelmet, békét!
VálaszTörlésÜdv,
Judit
"Kívánj a szónak nyílt utat,
És a dalnak tiszta hangokat,
Kívánd, hogy mindig úgy szeresselek,
Ahogy szeretnéd, hogy szeressenek.
3. Csak arról énekelek, amit igaznak hiszek,
S csak akkor szól neked, ha te is úgy hiszed,
Hisz te is úgy élsz, ahogy én,
Te is azt álmodod, amit én,
Legalábbis úgy szeretném. "
(Piramis: Ajándék)
Szép kutyusok.
TörlésViszont kívánok minden jót Neked is, Judit!
Számítok rád a jövőben is, s nem csak magánban. :)
http://giulio2.blog.com/
VálaszTörlésÚGY INDUL EL, AKI MENNI AKAR…Égi jel
Srácok! Egy órám maradt a munkaidőből idén és rájöttem, h már semmire sem vagyok kíváncsi az internetről, úgy kinéztem! :o)))
VálaszTörlésEzt a poént még várd meg!
VálaszTörlésEgy jóbarátommal ettünk egy finom ebédet a székely-vendéglőben, majd ezután kimentünk a karácsonyi vásárba meginni egy jó kis forralt bort, majd ettünk egy-egy friss-meleg kürtöskalácsot, és mindeközben végig szidtuk a rendszert, hogy milyen szar az élet....
Azt hiszem bőven van még mit tanulnom! :)
Ne gyötörd magad ezen Zsola, a magyar már csak ilyen panaszkodós típus! :D
TörlésÉs egyébként is általános emberi hiba, hogy mindig csak valaminek a HIÁNYÁT észleljük, nem azt ami VAN. Persze, hogy szeretnéd jobbá tenni a világot, hisz elvégre ez is egy jó emberi tulajdonság, legalábbis egyik értékmutatója, és persze, hogy rengeteg a javítani-való a rendszerben, és igen, sok a szeretet- és tudatossághiányos ember a Földön, no de mégis csak ez a mi hazánk, ki a fene fogja helyettünk jobbá tenni?
Panka.
Talán igazad van, remélem azért csak számít valamit, hogy annyi ember szeretne már változást. Olyan komolyabbat.
TörlésMazsola én is így valék ezzel, kint voltam a piacon, hazafelé jövet egy illető odaköszönt, de annyira el voltam foglalva a gondolattal, hogy még mit is szeretnék beszerezni az ünnepre, hogy fel sem tekintettem rá, utána megfordultam és a mögöttem jövő hölyre rákérdeztem, hogy neki köszönt-e ez a ffiembör?...mondta igen, aztán szépen mosolyogva elmostuk a dolgot, hogy a sok gondja-baja miatt az ember már odafigyelni sem bír,....közben meg a "szarjelzőkészülékem" is kijelzett, hogy még ugyan kijárhatok vásárolni, még éppen van miből, de a gondokkal takarózom? GA
VálaszTörlésSajnos a "végidőket" az is jelzi hogy az úgymond "kiválasztottak" - szinte bevadulva - a legförtelmesebb módon öntik ránk magyarokra a szennyesüket. Most épp a connecticuti "esetről" van szó ahol a "megjelenítők", legalábbis eddigelé öngyilkos "végrehajtó embere" - mi sem természetesebb - az Adam Lanza nevet viselte. A vezetéknév-kiválasztás is megérne egy "misét" hiszen az aranytorkú Mario Lanza-ról az idősebbeknek lehet fogalma. De a keresztnév az ebben az esetben ami megint csak ránk magyarokra utalna - a fekete mágiás masonic-illuminati megjelenítő szómágiájában, meg egyébként is. Már Denverben az Auróra-moziban történő mészárlás kapcsán is a "magyar-vonallal" próbálkoztak a bennünket csípőből gyűlölők. Akkor is le lettek leplezve. Mint ahogy a "PSYCHOPATH HUN" is Hollywood minket illető kedvenc "szójátéka" - mint "szókirakós" - Steven Guttenberg "színészkedése" által egy dél-tengeri románcban.
VálaszTörlésA latinos ave mada/éljen a magyar/madár, a repülni/mennybe menni tudó ember a Bibliában már mint Ádám és Éva szerepel, köszön vissza - természetesen mintegy "rejtetten" Szuez/Zeusz vagy Sumér/Rémus mintára székely-magyar rovásírásszerűen - visszafelé olvasva a szavakat. Tehát kitalálták hogy egy Adam/Mada/Madá-r nevű "operaénekes" legyen most a "színpadi játék" sztárja. Amely "szerepjáték" persze véresen komoly, mélységesen felháborító és undorítóan förtelmes. Ezen sajnos az sem változtat ha a szerencsétlen autista gyerek amolyan agymosottan távvezérelt volt vagy ha nem is ő volt a valódi tettes. A minket mocskoló - rövid időn belül sokadik - megjelenítés már megtörtént. Ez nem mehet így tovább - a félelemmel teli irigységből, 6alom- és vagyonféltésből kifolyólag már nem mehet tovább ez a magyar-gyűlölettől is izzó emberirtás. Ezért is lesz ennek az abszurd és eszement illúziónak vége - nem csak naptárilag...
Kerion
Pedig minden szép :-)
VálaszTörlésW.S. Képzelet
"A Föld a hazugság tisztítótüze; itt minden hazug körülöttünk: a tér ál-végtelenje, a dolgok ál-valósága, önmagunk ál-sokasága. S az emberagyban még az igazság is táncol: egyszerre minden igaz, és egyszerre semmi sem igaz. A hazugság-áradatból az egyetlen kivezető út éppen az, amely a leghazugabbnak látszik: a képzelet. A sok ál-valóság közt képzeletedre van bízva az igazi valóság helyreállítása
Nem a hegy és nem a völgy a valódi, hanem a szépség, melyet képzeleted a hegyek-völgyek formáin élvez; és a jelenség világ ál-végtelenjéből képzeleteden át vezet az út a benned rejlő igazi végtelenbe."
Egy mese részlet: "Végre látom már a fényt"
http://www.youtube.com/watch?v=2ESX4nupqvs
Kéretik nem félreérteni...:D
SZN
Héééhahóóó, ha valaki érti, kérem fordítson:
VálaszTörléshttps://www.youtube.com/watch?v=VcGv_3-fmyo&feature=player_embedded
köszönöm, GA
Kb. ugyanazt mondta el mint Navarre. (az Antaresi üzenetben megtalálod :), átalakulunk mind! :)
TörlésA Föld - a belsejében lévő kék plazma energiaaktiválásával - egy év alatt át fog alakulni 4D-sé, velünk együtt. Már aki ezt az utat választja. Szó se róla tényleg nem volna rossz egy idő nélküli világ, ahol szabadon és büntetlenül öldökölhetjük egymást, állandó ismétlés lehetőségével, mint a PC játékokban. :)
Most ért véget egy régebbi hollywoodi MGM "gyűlölet-színház" - a Herkules a világ ura címmel. Ahol "természetesen" Mínosz a "főgonosz" Kréta, a filmben Thira királya. Az úgymond Mínoszi Kultúra megalapítója - Ménes első feljegyzett egyiptomi életFÁRAjÓhoz hasonlóan MÉNes/azaz táltos/paripa/-király. A "gonosz" Minosz "még-gonoszabb" eszköze persze mi is lehetne más mint egy "fémrobot-kentaur/nyilas" aki lenyilazza szegény Herkules karjában a varázslónő Kirkét. Naná, hiszen minden kentaur/centaur/10-es ember ROSSMANN/RosszMann még akkor is ha egyébként JÓ-MANN. Tehát a TáltosÓrát/MénÓrát kisajátítóknak, no meg a multiknak is megint csak a "nyilas/kentaur" magyar pocskolására - negatív kontextusba való helyezésére - futotta ki tudja már hányadiziglen. Pedig - jól tudják - a skorpió-lényegű mérlegelő nyilas-magyar a szeretet letéteményese, egyedüli biztosítéka a Földön. A magyar a DecEmber/10-esEmber/CentaÚr-Nő/KentaÚr-Nő. A Skorpió Szíveként az AntÁrész - aki szeretetével ellensúlyozza Árész-t/Mars-ot/Kairó-t.
VálaszTörlésÉppen ezért mégis van remény hiszen - HÁLA AZ ÉGNEK - jönnek már, itt vannak megtestesülvén azok a madarak/magyarok akik nem melegen DE FORRÓN SZERETNEK. Aztán csak legyen EMBER a talpán aki nemre, fajra, származásra, vallásra való tekintet nélkül szintén "forrón veszi a Szer-Elmés Szer-Etet-et". Tudja azt abszolválni a magas belső rezgésű szeretet-elvűségével és nem "pörkölődik meg" mindjárt az alacsony belső rezgésű hideg-vérű gyűlölködésében. A változás úgy jön ahogyan sokan nem is várják. Mégis csak elválik az ocsú a búzától - először a Kárpát medencében...
Kerion
Hajónapló, 2012.dec.20, Terra időszámítás, Középidő -1.
VálaszTörlésVolt egy két értelmes hsz a spamtárolóban - visszahelyezve.
Volt egy két értelmetlen hsz a közzétettben - törölve.
Kérem kapcsojja ki, és hívatom a személyes agyápoló specialistámat! :)
Stay sharp!
TörlésPanka.
OKÉ! Csak tudod az van, hogy életem talán egyik legnehezebb munkahete van mögöttem, és még nem ért véget. Valamiért úgy összetornyosultak itt a felhők, és úgy összekuszálódtak a szálak, hogy egyre nehezebb ép ésszel felfogni. Úgy tűnik mindenki kezd meghülyülni körülöttem, és én sem vagyok kivétel. :)
TörlésFigyelmeztettek, (te is írtad) hogy nem fogja mindenki elviselni a rezgésemelkedést. Maradj éber!
TörlésPanka.
Mazsi! Maradj ki az őrületből és befelé figyuzz! :o) Még a kretén főzsidó főnökömnek is sikerült minden jót kívánnom.. De viszontlátást nem. Felszabadultam a Kali-Juga irodából! Juhéééééé
VálaszTörlésSzia Mazsi! (és Mindenki:)
VálaszTörlésKitartás Mazsi, nekem is kicsit bolondosra sikerült a nap vége, de én már lassan mehetek is haza.
"Valaki" azt írta facebookon hogy a holnapi nap mindenki figyeljen befelé, és mindenképpen kerülje az alkoholt és a bulizást...Nos mi holnap reggel indulunk Villányba ottalvós céges bulira, kissé nehézkes lesz a borkóstolóból kihozni a nulla alkoholszintet, de valahogy csalok majd:)
Legyetek jók és nyugalmat mindenkinek!!!
Judit
postaimre - 2012. december 20. 11:02:30
VálaszTörlésMost jött!
"A Nap frekvenciája eltolódott, Uránusz, Neptunusz pólust váltott. A külső erőtér még a generátor-holdakkal együtt is legyőzte őket, pedig azoknak volt bőven. Havazáson, hidegen kívül mást nem várunk - azt se nagyon. Ha a mező ide is bejön, akkor kint keményebb eszközökhöz nyúlunk. Ami Isten útba kerül, annak rossz lesz."
Kérdésemre, hogy akkor a riadó le van-e fújva a válasz:
"HIDEGGEL MINDENKÉPP SZÁMOLUNK! 1 NAP ALATT A MEZŐ 40 FOKOT IS LEVEHET. Minden úgy, ahogy eddig! KÉSZENLÉT! Hinni a templomban kell. KINT az istennek se!"
http://magyarnemzetikormany.com/pi-klub/news.php?readmore=2113#c26029
Ha meg nézitek a szmog jelentést, akkor nincs is min csodálkozni, korábban sokkal rosszabbak voltak az értékek, kattintsatok a számokra, az oldal alján elmagyarázzák milyen hatásai is vannak az "anyagoknak":
VálaszTörléshttp://www.idokep.hu/szmog
Most már csak azt mondjátok meg, hogy is kell befelé figyelni? Talán nem mindenki érti ezt :) Főleg nehéz lehet befelé figyelni ha bejön ez a -40 fokos jóslat :O na az durva lenne...
VálaszTörlés:) Nem tudom, ezt nekem az exem mondta mindig, hogy figyeljek befele meg ne gondolkodjak...Aztán meg azt hogy gondolkodjak el magamról, szóval annyira nem értem:)
VálaszTörlésÉn nem akarom elhinni a -40 fokot és semmi olyan jóslatot ami félelmet kelt, szerintem nem szabadna ilyenekkel ijesztgetni.
A befelé figyelés csak annyit takar, hogy nagy hidegben belső pulcsit kell viselni, amit egy jó érzésű magyar ember házipálinkával old meg.
VálaszTörlés:)))))))))))))
VálaszTörlésMazsola: Nem gondoltam volna, hogy a pálinka a megoldás mint befelé figyelés a gond ott van, hogy én pl nem iszom ilyeneket :DD ezek szerint nem vagyok jó érzésű magyar ember :S
VálaszTörlés:)
VálaszTörlésGondolom csak vicc volt a pálinka ugye?:)
De talán akkor sem leszek rossz ember ha egy korty bort iszok.
Ki érti ezt? :)
Szerintem az a fontos mi van a szívemben és mit cselekszem.
JudiitKa: Gyanítom csak a részegség elítélendő ezekben a napokban de ez ugye nem Húsvét amikor kötelezőnek tartják az ivást :) Biztosan viccelt Mazsola persze.
VálaszTörléshttp://www.csillagtitkok.hu/cikkek/zarovizsga.html
VálaszTörlésVan aki azt jósolta (Nostradamusra) hivatkozva, hogy holnap 00:01 perckor a gangnam style videója eléri az 1 milliárdos nézettséget akkor az az előfutára a bajoknak ami aznap történik. Mert Nostradamus egyik jóslata szerint...Idézem
VálaszTörlés"Egy nyugodt reggelen fog bekövetkezni a VÉG, mire a táncoló ló 9-et nem fordul, s a világ 3 - 7 napra sötétségbe borul..."
A táncoló ló = PSY - Gangnam Style, ami 2012.12.21 -én 0.01-kor éri el a bűvös 1 milliárdos nézettséget!
A 9 ami egyébként az "Isteni számot" jelenti vagyis a teljes kört.
Bugarachban már gyülekeznek a bogarak, de Sirince sincs messze.
VálaszTörlésW-ein vagy M-ein, ez itt a kérdés.
Ö.T.
Látható vagy sem december 21-én az ünnepi műsor? – Dienes István, Jakab István VNTV:
VálaszTörléshttp://www.vntv.hu/vivanaturavideo.php?vid=4243b4dff
Kösz szépen! A 30. perctől nagyon fontos dolgot hallhatunk, ez nekem is tök új megvilágítás.
TörlésSzívesen :))
Törléshttps://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=YsgP8LkEopM
GA
Egyesek már régen megfogalmazták hogy: csak mindent LOVER/revol-u-cion-álisan és LOVE/evol-u-cion-álisan. Vagyis hogy a Földi Lét C-ionos/Szén-ionos - úgymond "666-os" - anyagi világában "forradalmian" Szer-Elmésen és "fejlődőképesen" Szer-Etet-tel érdemes csak létezni. "Lover-en/Szerelmes-en" megtalálva önmagunkban a Tündérkirály/nő/t. Majd nap mint nap A "Love-al/SzereTETT-el/SzerElem-el" élni is tudni. Ez az ami valójában előre visz - mégpedig a mindenhez alkalmazkodni tudás vagyis a megtáltosodás útján. Akár addig a pontig ahol már egyfajta: TŐről fakadó TÉRrezonancia EMelőkké is válhatunk. Megemelhetjük magát a rezgés-intenzitást egy adott területen - a már "szintet elért" szeretet-orientált és jóakaratú embereknek kedvezve - hogy a kívánt körülmények legyenek megteremtve a közvetlen környezetben is. Most már ez a "MAGYAR-korszak" következhet a /Tollas/Kígyó évében...
VálaszTörlésKerion
annyi mindent szerettem volna elmondani: az arany középútról, a próbák idejéről.. sok mindenről.. de nem teszem.
VálaszTörlésCsak egy dalt (és a klipjét) adom..
http://youtu.be/YsgP8LkEopM
aki ideges - nyugodjon le
aki fél - ne tegye, nincs mitől
Szeretet..
Most már én is írok egy kis "szóelemzést", ha már felmerült:
VálaszTörlésHELP=Hozz Egy Liter Pálinkát :DD
Békés Ünneplést Mindenkinek :)
Tér Hullámok: A valóságszervező
VálaszTörlés[027] 1) Mi fog történni - tágabb horizonton? Az hogy a középföldére felmerészkedett és itt testet fogott alvilági lények tömegei, démonok hadai és ki tudja még milyen férgek, csúszó-mászók és tetvek vissza lesznek mosva a helyükre. Ehhez égi erő kell, fény amely vakít és tisztít. Ez a lelkeken át fog sugárzódni és szembe megy majd azokkal akiknek a lelke már annyira a démonoké lett, hogy nem is ismerik a fény csillogását. Az ilyeneknek nagyon nehéz lesz a "holnap". A fény mindent átfeszít, szét sugározza a mellkast és hatalmasat hasít majd ki a valóság elszennyezett teréből. Mi következik tehát? A démonok vissza lesznek űzve a saját hazájukba a pokolba. Ott a helyük, ott a melójuk, oda is valók. Ne itt dolgozzanak. Ez a terület a Fény országa lesz, benne persze minden emberrel aki a Fényt válassza és bírja is. Két úrnak nem lehetünk szolgái, ez örök tan.
2) Ez a felszivárgás régi móka. Már Salamon után kialakult. A tanok illetéktelenek, hamis mágusok kezébe kerültek és kinyitották az alvilág kapuit. Hatalmat akartak gyakorolni de nem tudták a lényeket visszazárni oda ahonnan előhívták őket, vagyis a lények átvették a hatalmat gyenge jellemük és szellemük felett, s így a démonok megkapaszkodhattak az emberek világában. Az ember teremtett nekik hont itt a Földön, ráadásul úgy hogy hatalmat vágytak. A mozdonyt nem beindítani nehéz, hanem leállítani mondják a masiniszták. A dolgok elszaporodtak 3 ezer év alatt. Jézus odalépett ahol a kapu volt, Jeruzsálembe. S be is tapasztotta. A testével fogta fel azt ami felszivárgott. A mostani Fiú dolga kigyilkolni mindazokat akik feljöttek 1-2-3 ezer év óta és ez egyben Siva tánca is lesz. Mindent mi démon kiirtani, mert ember nem élhet démonok "védelme" alatt. Ez lesz az igazi harc. Istenek s velük az ég küldöttei a démonok és minden alsó világi ellen. Ez a harc az utca helyett a 7 milliárd ember lelkében szines szélesvásznú vízióként, teljes élethűségben fog megelevenedni, immár karácsony óta. Teremts fényt, még akkor is ha látod a gonoszt. Gyorsabban lesz vége mint hinnéd. Ezek nem kis pályás lények, de a Fiú is munkába kezd s ledönti szépen felépített "orkhoni" birodalmaikat. Itt e világban. (jan. 12. 15:55)
Kozsdi Tamás újratöltve:
http://www.terhullamok.eoldal.hu/
http://www.hetescsatorna.eoldal.hu/
GA